Gdybym dostał 8% na Tarraco, to chyba czekałbym na jego wyprodukowanie (chociaż w Skodzie wpadło 11.15%)
Pomimo D.G. , dodatkowe 4% w Seacie nie wpadało albo dealerzy nie chcieli dać. W VW na Tiguana 4% było dla grup zawodowych i właśnie dla D.G.
Gdybym dostał 8% na Tarraco, to chyba czekałbym na jego wyprodukowanie (chociaż w Skodzie wpadło 11.15%)
Gdybym dostał 8% na Tarraco to wziąłbym FR 245km, a tak skończyłem z L&K 190km i czekam cierpliwie
Dla mnie decydująca była różnica w cenie zakupu w funkcji długości użytkowania i ceny paliwa. Korzyści z mniejszego spalania i ceny paliwa zrównywały się przy ok. 100 000kmsp00n pisze: ↑09 gru 2021, 21:46mam pytanie - bo widzę sporo osób kupuje kodiaqa w benzynie. mi jakoś zawsze SUVami jezdziło się lepiej dieslem. diesel też wyraźnie mniej pali przy większych prędkościach. Skąd u Was ukierunkowanie na benzynę? Chodzi o frajdę z jazdy? strach przed większą strata na wartości? Sam zastanawiam się nad Kodiaqiem i nie wiem czy 190TSI czy 200TDI+ogrzewanie postojowe.