Skoro odbiór w grudniu to muszę dostarczyć do salonu jakieś porządne gumy na wymianę (całoroczne). Macie już coś sprawdzonego?
Zastanawiam się nad:
1. Pirelli Scorpion Verde All Season
2. Continental AllSeasonContact
Odrzuciłem:
1. Bridgestone Weather Control A005 EVO - ponoć krótka żywotność
2. Michelin CrossClimate SUV - dobra właściwości jezdne, ale bardzo drogie i stosunkowo głośne (mam je w drugim samochodzie)
3. Maxxis Premitra AS AP3 SUV - chiński średniak
4. Vredestein Quatrac PRO
Kodiaq Sportline 2.0 TSI przed ostateczną decyzją - kilka pytań
Re: Kodiaq Sportline 2.0 TSI przed ostateczną decyzją - kilka pytań
Do Twojego zamówienia dołożyłbym jeszcze podgrzewaną przednią szybę, która chyba dodatkowo wyciszy wnętrze.
Też mam sportline w tym pięknym kolorze z szybami dziwiękochłonnymi, i jest cicho. Słychac tylko szum opon które są głośne.
Też mam sportline w tym pięknym kolorze z szybami dziwiękochłonnymi, i jest cicho. Słychac tylko szum opon które są głośne.
Re: Kodiaq Sportline 2.0 TSI przed ostateczną decyzją - kilka pytań
O podgrzewanej przedniej szybie nie myślałem głównie dlatego, że po pierwsze parkuję w garażu, a po drugie zimy u nas ostatnio są... takie jakie są O skutku ubocznym w postaci dodatkowego wyciszenia nie słyszałem i nie do końca wiem jaki miałoby to mieć związek Ale nie wiem, może ma. Natomiast ponoć ogrzewana szyba fajnie sprawdza się podczas deszczu.
Jakie masz te opony, że takie głośne?
Jakie masz te opony, że takie głośne?
Re: Kodiaq Sportline 2.0 TSI przed ostateczną decyzją - kilka pytań
Domówiłem to grzanie przedniej szyby
Re: Kodiaq Sportline 2.0 TSI przed ostateczną decyzją - kilka pytań
Grzana szyba może mieć taki związek że pomiędzy taflami szkła jest folia która grzeje, czyli dodatkowy element miedzy warstwami szyb który może wyciszyć, chyba że się mylę.Trzeba poprosić ZACHARA żeby zrobił test porównania czy szyby grzane jednocześnie wyciszją.
Jak tak Ci dobrze idzie z tym domawianiem to może jeszcze adaptacyjne zawieszenie? Tego u mnie nie ma i żałuję, bo miałem L&K do jazd testowych i różnica jest odczuwalna na dziurawych drogach
Jak tak Ci dobrze idzie z tym domawianiem to może jeszcze adaptacyjne zawieszenie? Tego u mnie nie ma i żałuję, bo miałem L&K do jazd testowych i różnica jest odczuwalna na dziurawych drogach
Re: Kodiaq Sportline 2.0 TSI przed ostateczną decyzją - kilka pytań
Opony mam te co dawali czyli Pirelli Scorpion Verde (72db)
Re: Kodiaq Sportline 2.0 TSI przed ostateczną decyzją - kilka pytań
Powiem Ci szczerze, że ja na jeździe próbnej miałem wersję bez adapcyjnego zawieszenia i było bardzo komfortowo. Zapewne z adaptacyjnym zawiasem byłoby jeszcze lepiej (szczególnie na autostradzie), ale uważam to za zupełnie zbędny (i względnie drogi) bajerJACEK484 pisze: ↑22 wrz 2020, 14:30Grzana szyba może mieć taki związek że pomiędzy taflami szkła jest folia która grzeje, czyli dodatkowy element miedzy warstwami szyb który może wyciszyć, chyba że się mylę.Trzeba poprosić ZACHARA żeby zrobił test porównania czy szyby grzane jednocześnie wyciszją.
Jak tak Ci dobrze idzie z tym domawianiem to może jeszcze adaptacyjne zawieszenie? Tego u mnie nie ma i żałuję, bo miałem L&K do jazd testowych i różnica jest odczuwalna na dziurawych drogach
W takim razie wersja całoroczna pewnie będzie jeszcze głośniejsza.
Re: Kodiaq Sportline 2.0 TSI przed ostateczną decyzją - kilka pytań
mike1986 a nie myślałeś aby zamówić wersje L&K, sporo ma w standardzie i np mi po rabacie z dołożona wentylacja foteli, pakietem travel assist high, pakietem rodzinnym, grzana kierownica, virtual cockpitem, siatka oddzielajaca bagażnik od reszty, kessy full i pakietem serwisowym wyszło 172tys. Nie mam porównania do innych wersji bo od razu je odrzucilem, więc nie robiłem konfiguracji. Czy to jest spora różnica jak się dolozy do takiego Sportline to wszystko co ma L&K plus parę innych dodatków?
Re: Kodiaq Sportline 2.0 TSI przed ostateczną decyzją - kilka pytań
Powiem szczerze, że nie sprawdzałem tego. Nie jestem zwolennikiem rozwiązań "Luxury" i dlatego nie przemawia do mnie deska rozdzielcza w imitacji drewna lub fortepianowej czerni oraz zewnętrzne srebrne listwy i napisy. Aczkolwiek felga SIRIUS wygląda wg. mnie lepiej od TRIGLAV.
Jak teraz tak patrzę w konfigurator, to L&K z moją konfiguracją wychodzi katalogowo 200k, a Sportline przed upustem 195k. Widzę natomiast, że w tej cenie L&K posiada rzeczy, których nie ma standardowo w Sportline, np.:
DCC - zawieszenie adaptacyjne (4.000,00 zł)
AREA VIEW CAMERA - system kamer 360° (1.700,00 zł)
Podrzewane zewnętrzne miejsca kanapy w drugim rzędzie siedzeń (800,00 zł)
ADAPTIVE CRUISE CONTROL do 210 km/h (2.000,00 zł)
Nawigacja Columbus (5.200,00 zł)
Łączna wartość: 13.700,00 zł. Sportline z takimi dodatkami kosztuje 211k, czyli 11k drożej od L&K.
Tak więc, jak komuś nie zależy na czarnych dodatkach, a jednocześnie byłby zainteresowany powyższymi dodatkami, to L&K jest bardziej opłacalnym wyborem. Ja akurat nie wybrałem ani DCC (nie czuję potrzeby), ani kamery 360 (nie ufam + nie czuję potrzeby), ani podgrzewanej tylej kanapy (przez najbliższych kilka lat będą tam foteliki dziecięce), ani ACC (jakbym nic nie musiał robić w samochodzie to bym zasnął ). A zamiast Columbusa za 5.200,00 zł wolę Google Maps za darmo
Jak teraz tak patrzę w konfigurator, to L&K z moją konfiguracją wychodzi katalogowo 200k, a Sportline przed upustem 195k. Widzę natomiast, że w tej cenie L&K posiada rzeczy, których nie ma standardowo w Sportline, np.:
DCC - zawieszenie adaptacyjne (4.000,00 zł)
AREA VIEW CAMERA - system kamer 360° (1.700,00 zł)
Podrzewane zewnętrzne miejsca kanapy w drugim rzędzie siedzeń (800,00 zł)
ADAPTIVE CRUISE CONTROL do 210 km/h (2.000,00 zł)
Nawigacja Columbus (5.200,00 zł)
Łączna wartość: 13.700,00 zł. Sportline z takimi dodatkami kosztuje 211k, czyli 11k drożej od L&K.
Tak więc, jak komuś nie zależy na czarnych dodatkach, a jednocześnie byłby zainteresowany powyższymi dodatkami, to L&K jest bardziej opłacalnym wyborem. Ja akurat nie wybrałem ani DCC (nie czuję potrzeby), ani kamery 360 (nie ufam + nie czuję potrzeby), ani podgrzewanej tylej kanapy (przez najbliższych kilka lat będą tam foteliki dziecięce), ani ACC (jakbym nic nie musiał robić w samochodzie to bym zasnął ). A zamiast Columbusa za 5.200,00 zł wolę Google Maps za darmo
-
- Posty: 226
- Rejestracja: 11 lut 2020, 8:09
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Kodiaq TSI 2.0 190KM L&K RM20
Re: Kodiaq Sportline 2.0 TSI przed ostateczną decyzją - kilka pytań
Po przesiadce z trochę mniejszego auta (kombi) nie wyobrażam sobie tak dużego auta bez kamer 360 To nie chodzi o pełne poleganie na kamerach, ale np. o podjeżdzanie blisko do ściany w garażu (mam mały), czy świetny podgląd z góry. DCC przydaje się na dziurach, zależy gdzie kto mieszka. A Columbusa bym nie wymienił tylko i wyłącznie ze względu na rozmiar, map nie używam.
Oczywiście każdemu wg potrzeb, Spotline wygląda dobrze w większej ilości kolorów niż L&K (np. czarny L&K nie wygląda tak dobrze jak czarny Sport, tak samo biały L&K wygląda lepiej niż biały Sport).
Oczywiście każdemu wg potrzeb, Spotline wygląda dobrze w większej ilości kolorów niż L&K (np. czarny L&K nie wygląda tak dobrze jak czarny Sport, tak samo biały L&K wygląda lepiej niż biały Sport).