"Pana samochód stracił termin" czyli co zrobić jak ktoś nawalił

Wszelkie dyskusje związane z zakupieniem Kodiaqa
klimas7
Posty: 202
Rejestracja: 11 lut 2020, 8:09
Lokalizacja: Gdańsk
Samochód: Kodiaq TSI 2.0 190KM L&K RM20

"Pana samochód stracił termin" czyli co zrobić jak ktoś nawalił

Post autor: klimas7 »

Przy okazji podwyżek cen modelu MY20, o których wspomniałem tutaj: viewtopic.php?p=32851#p32851, napisałem do sprzedawcy (Plichta Gdynia) kiedy mogę spodziewać się Kodiaqa, który przed pandemią miał być produkowany w 17 tygodniu 2020 (20 kwietnia). Dowiedziałem się, że mój samochód "stracił termin produkcji" i że sprzedawca "działa żeby go przywrócić". Zdziwiony napisałem do znajomego, który zamawiał Kodiaqa 1-2 tygodnia później (tylko, że w Elblągu), żeby dowiedział się co z jego samochodem. Znajomy dowiedział się od sprzedawcy, że jego Kodiaq został już wyprodukowany i ma niedługo przyjechać. :shock: Co więcej, znajomy dowiedział się z Elbląga, że zamówienia pod klienta były realizowane, ale anulowano wszystkie zamówienia pod plac. Stwierdziłem, że może ktoś coś schrzanił i zamówił mojego jako samochód na plac. Zadzwoniłem więc do sprzedawcy, który dawał mi tylko enigmatyczne wyjaśnienia, więc zapytałem wprost o anulowane zamówienia z placu. Odpowiedział że nie ma takiej możliwości, bo moje zamówienie było składane na moje nazwisko. Dopiero za tydzień+ dowiem się jaki jest planowany czas produkcji... czyli jak przy nowym zamówieniu. Sprzedawca zapewniał, że cena się nie zmieni, ale zwątpił jak zapytałem czy nawet jak będzie to model MY21. Nie wiem co z promesą na leasing, czy mogą mi ją tak długo przedłużać (od początku lutego do... sierpnia?).

Spotkaliście się z podobną sytuacją? Na pewno sprzedawca nie mówi mi wszystkiego. Jeżeli dostanę MY21 w cenie MY20 z lutego, to jeszcze to zaakceptuję, ale jeżeli to będzie końcówka MY20, to takie opóźnienie nie jest dla mnie akceptowalne.



Sponsor

"Pana samochód stracił termin" czyli co zrobić jak ktoś nawalił

Sponsor


ODPOWIEDZ