Kodiaq 2021
Re: Kodiaq 2021
Xysiu - super dzięki już oglądam. Oby było to widoczne bo często na filmach nie widać dokładnie.
- WaC
- Posty: 641
- Rejestracja: 17 wrz 2021, 21:41
- Lokalizacja: Bemowo
- Samochód: Sportline 2.0 TSI 4x4 DSG7
Re: Kodiaq 2021
Jeszcze taka dywagacja, może głupia:
przyjmując, iż data produkcji była na początku danego roku np. styczeń-luty, to data produkcji szyb zapewne będzie z roku poprzedniego...
Pewnie to bez znaczenia.
przyjmując, iż data produkcji była na początku danego roku np. styczeń-luty, to data produkcji szyb zapewne będzie z roku poprzedniego...
Pewnie to bez znaczenia.
Moje motto: Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z tego żywy.
- stingerA6
- Posty: 2028
- Rejestracja: 21 maja 2018, 21:19
- Lokalizacja: Lubuskie
- Samochód: Bardzo Mocarny Wagon - prawie Kodiaq
Re: Kodiaq 2021
Pewnie będą mieszane produkcje szyb. Niektóre 21 inne 22.
"Forum to nie agencja towarzyska.....wszystkim nie dogodzimy"
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
Re: Kodiaq 2021
Xysiu - jak dla mnie to tam jest ramkowe to lusterko
Re: Kodiaq 2021
Ramkowe to takie gdzie od frontu dookoła szkła jest plastikowa ramka, tam nie ma ramki a całość od frontu zajmuje szkło. Faktycznie na tym filmie widać małą ramkę.
Re: Kodiaq 2021
Hej,
Poniżej moje spostrzeżenia po 2 miesiącach i przejechaniu 5k km.
1.5 TSI Sportline DSG 2x4.
Silnik akurat dla normalnego, przepisowego przemieszczania się. Można nim dynamiczniej pojechać w mieście, można nim wyprzedzić i autostradą normalnie można jechać. Jedynie przy prędkościach powyżej 120km/h dynamiczne przyspieszanie, wyprzedzanie trzeba planować z rozwagą. Dla mnie OK, nic więcej i nic mniej nie trzeba. Po gwarancji z pewnością zaczipuję żeby zwiększyć moment. Na szczęście mokra skrzynia na to pozwala.
Jazda na D odpowiednia do normalnej, przepisowej jazdy. W mieście coraz częściej preferuję tryb S, tylko w tym trybie można sprawnie zmieniać pas, przebijać się przez miejską dżunglę na zderzaku.
Spalanie, trasa 120km/h 6.5l, 140kmm/h 7.5l. Miasto 9-11l. Czym krótsze trasy tym jeszcze gorzej.
4x2 był świadomym, ekonomicznym wyborem.
Plusy:
Wygląd sportline, pod warunkiem, że znaczek na masce też jest czarny, jak u mnie
Komfortowy przy każdej prędkości
Wszechstronny, szeroka regulacja tylnych foteli
Krótszy o 16cm od superba -> łatwiej się parkuje
Niespodziewanie cichy (podwójne szyby), mniej szumu spod kół jak w superbie.
Relaksuje i namawia do spokojnej i wygodnej jazdy
DSG gładko zmienia biegi
Piękne wnętrze w sprotline z wentylowanymi fotelami w pełnej skórze
Pełne oświetlenie LED + ambientlight, niesamowity klimat
Reflektory matrixowe. Jedynie na trasach oddzielonych barierką (np. autostrada) nie wykrywa tirów z naprzeciwka i oślepia kierowców.
AndroidAuto bezprzewodowe
Podstawowe nagłośnienie jest dla mnie akurat, soczyste
Wygodny, regulowany podłokietnik.
Aktywny tempomat, czasami zbyt nadgorliwy, działa w korku, samochód sam rusza, ale mało komfortowo hamuje przy niskich prędkościach
Lane assist, trzeba się nauczyć wspólnie z nim kierować, wtedy można od czasu do czasu oderwać wzrok od drogi
Systemy bezpieczeństwa (już uratowały zderzaki przy cofaniu, czy przed zagapieniem się i ostrzeżeniem przed najechaniem na inny pojazd).
Minusy:
Zwłoka Start-stop, miękka hybryda zrobiłaby robotę
Drzwi z nakładką na ranty trzeba trzasnąć jak w polonezie żeby się zamknęły
Fotel kierowcy mógłby mieć szerszą regulację, chciałbym siedzieć niżej
Wentylowane fotele ledwo chłodzą, nie wiem po co jest 3 stopniowa regulacja
Wewnętrznych uchwyt przednich drzwi z twardego plastiku, lekko trzeszczący. Mógłby być miękki jak np. w passacie.
Podstawowe radio z dość małym wyświetlaczem, niska rozdzielczość na AndroidAuto. System pewnie szybo się zestarzeje w porównaniu do nowych samochodów.
AndroidAuto lubi niespodziewanie zerwać połączenie bez możliwości ponownego połączenia, w szczególności po kablu
Niektóre schowki bez miękkiego obicia
W mieście mógłby palić mniej
Felgi z nakładką areo, nie jestem wielkim fanem takiego wyglądu. Ale dość niskie spalanie przy prędkościach autostradowych może świadczy że faktycznie są areo.
Felgi mogły by być mniej schowane, to by poprawiło wygląd.
Poniżej moje spostrzeżenia po 2 miesiącach i przejechaniu 5k km.
1.5 TSI Sportline DSG 2x4.
Silnik akurat dla normalnego, przepisowego przemieszczania się. Można nim dynamiczniej pojechać w mieście, można nim wyprzedzić i autostradą normalnie można jechać. Jedynie przy prędkościach powyżej 120km/h dynamiczne przyspieszanie, wyprzedzanie trzeba planować z rozwagą. Dla mnie OK, nic więcej i nic mniej nie trzeba. Po gwarancji z pewnością zaczipuję żeby zwiększyć moment. Na szczęście mokra skrzynia na to pozwala.
Jazda na D odpowiednia do normalnej, przepisowej jazdy. W mieście coraz częściej preferuję tryb S, tylko w tym trybie można sprawnie zmieniać pas, przebijać się przez miejską dżunglę na zderzaku.
Spalanie, trasa 120km/h 6.5l, 140kmm/h 7.5l. Miasto 9-11l. Czym krótsze trasy tym jeszcze gorzej.
4x2 był świadomym, ekonomicznym wyborem.
Plusy:
Wygląd sportline, pod warunkiem, że znaczek na masce też jest czarny, jak u mnie
Komfortowy przy każdej prędkości
Wszechstronny, szeroka regulacja tylnych foteli
Krótszy o 16cm od superba -> łatwiej się parkuje
Niespodziewanie cichy (podwójne szyby), mniej szumu spod kół jak w superbie.
Relaksuje i namawia do spokojnej i wygodnej jazdy
DSG gładko zmienia biegi
Piękne wnętrze w sprotline z wentylowanymi fotelami w pełnej skórze
Pełne oświetlenie LED + ambientlight, niesamowity klimat
Reflektory matrixowe. Jedynie na trasach oddzielonych barierką (np. autostrada) nie wykrywa tirów z naprzeciwka i oślepia kierowców.
AndroidAuto bezprzewodowe
Podstawowe nagłośnienie jest dla mnie akurat, soczyste
Wygodny, regulowany podłokietnik.
Aktywny tempomat, czasami zbyt nadgorliwy, działa w korku, samochód sam rusza, ale mało komfortowo hamuje przy niskich prędkościach
Lane assist, trzeba się nauczyć wspólnie z nim kierować, wtedy można od czasu do czasu oderwać wzrok od drogi
Systemy bezpieczeństwa (już uratowały zderzaki przy cofaniu, czy przed zagapieniem się i ostrzeżeniem przed najechaniem na inny pojazd).
Minusy:
Zwłoka Start-stop, miękka hybryda zrobiłaby robotę
Drzwi z nakładką na ranty trzeba trzasnąć jak w polonezie żeby się zamknęły
Fotel kierowcy mógłby mieć szerszą regulację, chciałbym siedzieć niżej
Wentylowane fotele ledwo chłodzą, nie wiem po co jest 3 stopniowa regulacja
Wewnętrznych uchwyt przednich drzwi z twardego plastiku, lekko trzeszczący. Mógłby być miękki jak np. w passacie.
Podstawowe radio z dość małym wyświetlaczem, niska rozdzielczość na AndroidAuto. System pewnie szybo się zestarzeje w porównaniu do nowych samochodów.
AndroidAuto lubi niespodziewanie zerwać połączenie bez możliwości ponownego połączenia, w szczególności po kablu
Niektóre schowki bez miękkiego obicia
W mieście mógłby palić mniej
Felgi z nakładką areo, nie jestem wielkim fanem takiego wyglądu. Ale dość niskie spalanie przy prędkościach autostradowych może świadczy że faktycznie są areo.
Felgi mogły by być mniej schowane, to by poprawiło wygląd.
Re: Kodiaq 2021
Tryby jazdy maja wpływ na zachowanie aktywnego tempomatu, jak ustawisz comfort + średnią/daleką odległość to hamuje bardzo komfortowo, ale za to rusza jak dziadek i trzeba mu pomóc.
Re: Kodiaq 2021
Skąd taki znaczek? Był problem z wymianą?
Masz na myśli nakładki na progi czy ten system ochrony krawędzi wysuwany z drzwi?
Masz na myśli Amudsen?
Re: Kodiaq 2021
Drzwi z nakładką na ranty trzeba trzasnąć jak w polonezie żeby się zamknęły >> tego nie wiedziałem ale to kolejny powód by nie zamawiać tego simply clever. Coraz mniej żaluje tej dcyzji.
Ciekawe że Marek Drives mówi o tym samym w ostatnim teście >>
Odnośnie tego że jest ciszej z szybami dźwiękochłonnymi w porownaniu do Superba - porównujesz z Superbem FL który te szyby też ma w opcji ?
Ciekawe że Marek Drives mówi o tym samym w ostatnim teście >>
Odnośnie tego że jest ciszej z szybami dźwiękochłonnymi w porownaniu do Superba - porównujesz z Superbem FL który te szyby też ma w opcji ?
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: Kodiaq 2021
W MY 2017 zamykało się normalnie.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER