To jest leasing konsumencki, moze dlatego sa inne, nie znam się:Malenstwo8 pisze: ↑19 sie 2020, 10:06Rozumiem, że auto jest "wypożyczone" i nie jest Twoje. Inaczej matematyka się nie zgadzabiokd pisze: ↑18 sie 2020, 14:21No zgadza się, czynników jest sporo. Ja chyba będę decydował sie na Leasing Niskich Rat Konsumencki czyli rata brutto. Przy 48 miesiacach, deklarowanym przebiegu 30 kkm i wplacie wlasnej ok 25% (Kodiaq L&K po rabacie 179tys) rata wychodzi ok 1200zł brutto, czyli akceptowalna bo zalozylem max 1500zl ile jestem w stanie miesiecznie placic za auto. Moze uda sie jeszcze "pojanuszować" i zejśc na poziom ok 1000-1100 zł brutto:) i dołozyć wtedy GAP dodatkowo.
Ktos korzysta z tego leasingu dla klientow indywidualnych?
Taka konfiguracja: C6UGK8VK
179 000 x25% = 44 750
179 000 - 44 750 = 134 250
134 250/48 = 2796,88 brutto/m-c
Wartość wykupu auta na warunkach jakie podajesz to 76 650.
Rachunek liczony bez odsetek lesasing/kredyt (średnio 5%) więc kwoty jeszcze wyższe.
Moim zdaniem GAP przy nowym aucie jest absolutnie konieczny.
SKODA Kodiaq 2.0 TSI4x4 L&K DSG
cena po rabacie: 179 400,00 PLN brutto
wpłata własna: 25.08% = 45000zł brutto
liczba rat: 48
rata brutto: 1249.51zł
wartośc końcowa: 57.20% = 102616,80zł brutto
Ale od innego krakowskiego dilera dostalem prawie 10% wiec rata na poziomie tysiąca