No niby tak ale moment obrotowy jest identyczny jak w 2.0 TSI 190KM także to bardziej taki chwyt marketingowy Skody
Poza tym tylko 40 KM więcej w stosunku do 1.5 TSI 150KM plus dużo większa masa (wiadomo 4x4 swoje waży)
szału nie zrobi
Jezdziłem niedawno Kodiaqiem 2.0 TSI 190KM i VW Tiguanem 1.5 TSI DSG 7
i naprawdę nie czuć jakoś specjalnie w Kodiaqu tych dodatkowych 40 koni i wyższego momentu 320Nm
w stosunku do 250Nm w 1.5 TSI
Skoro dwa niezależne testy pokazują taką elastyczność tych dwóch silników to coś musi być narzeczy bo moje odczucia
z jazd testowych też niestety to potwierdzają
Wiesz co do miasta 2.0 TSI naprawdę nie ma sensupiotar1000 pisze: ↑16 sty 2022, 0:28Szok i tyle. Gdyby ktos mogl sie jeszcze wypowiedziec o roznicach pomiedzy kodi 1.5 i 2.0 ale tylko w kontekscie ruchu miejskiego to bede wdzieczny.
Będziesz miał trochę lepsze osiągi od 0-100km/h na niekorzyść zdecydowanie wyższego spalania
Elastyczność też taka sama.
Różnica w cenie 20 tys. zł pomiędzy 2.0 TSI a 1.5 TSI olbrzymia
Moim zdaniem kompletnie nie warto przepłacą no chyba, że ktoś potrzebuje 4x4 to nie ma o czym gadać