Virtual Cocpit za i przeciw

Nagłośnienie, nawigacja, komunikacja między kierowcami
daniel_gw
Posty: 99
Rejestracja: 23 paź 2019, 7:07
Samochód: Kodiaq 2.0TDI 110kW

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

Post autor: daniel_gw »

Hehe, Bez przesady, czerwone pole zależy od charakterystyki silnika a nie od upodobań w trakcie jazdy

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka




Sponsor

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

Sponsor


Awatar użytkownika
TOMEQ
Posty: 491
Rejestracja: 21 cze 2019, 11:42
Samochód: ŠKODA KODIAQ Sportline 2.0 TSI

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

Post autor: TOMEQ »

D10ni pisze:
13 sty 2020, 18:26
TOMEQ pisze:
13 sty 2020, 15:20
Albo źle szukam albo w virtual cockpit brakuje jednej rzeczy, a mianowicie aktualnego spalania, co jest przy analogowych zegarach. Średnie spalanie od uruchomienia jest, ale brakuje mi chwilowego spalania jakie w danej chwili jest, co chyba bardziej jest istotną informacją podczas jazdy aniżeli średnia, bo to tak jakby pokazywało średnia prędkość, a nie aktualną.
Masz całkowitą rację. Źle szukałeś ;-)
Obrazek
Obrazek
Faktycznie, ale ze mnie gapa, ogólnie jak na razie nie ogarniam tego ogramu wszystkich funkcji. Poza tym wszystko chyba przez to że szukałem tego w polach wewnątrz zegarów, a to chyba tylko jest dostępne w polu pomiędzy nimi. Ponadto próbowałem to znaleźć w widoku sportowym z jednym centralnym zegarem, a nie wiem czy to w tym widoku też będzie dostepne
KODIAQ Sportline RM2020 2.0TSI 190KM DSG 4x4
---------------------------------------------------------------------------
Kupię felgi BRAGA 19“ (standardowo montowane w KODIAQ-u Scout) lub wymienię za felgi TRIGLAV antracytowe 19" z KODIAQ-a Sportline

Wilu
Posty: 50
Rejestracja: 06 sie 2019, 17:48
Lokalizacja: Tychy
Samochód: Skoda Kodiaq L&K 2.0 TSI DSG

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

Post autor: Wilu »

daniel_gw pisze:
12 sty 2020, 22:40
Dodatkowo chcąc zalozyc VC, to same zegary muszą być nowe, bo w używanych w nie daje się w nich skorygować przebiegu o ile dobrze pamiętam.
jeśli tak jest rzeczywiście, to praktycznie czyni taką operację bezsensowną i dość ryzykowną, w kontekście ostatnich doniesień o kontrolach policyjnych, w czasie których kontrolowane są również przebiegi samochodów.

D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

Post autor: D10ni »

MałGorzata pisze:
13 sty 2020, 18:43
A można przestawiać pole czerwonych obrotów z dieslowskiego na benzynowy?
Myślę że tak, skoro jednym kliknięciem w OBDEleven możesz zmienić widok tarczy, drugim wyłączyć bądź włączyć tło carbonowe, trzecim z 260kmh przełączyć na 280kmh, to pewnie i te obroty możesz zmienić.
TOMEQ pisze:
13 sty 2020, 19:47
Faktycznie, ale ze mnie gapa, ogólnie jak na razie nie ogarniam tego ogramu wszystkich funkcji. Poza tym wszystko chyba przez to że szukałem tego w polach wewnątrz zegarów, a to chyba tylko jest dostępne w polu pomiędzy nimi. Ponadto próbowałem to znaleźć w widoku sportowym z jednym centralnym zegarem, a nie wiem czy to w tym widoku też będzie dostepne
Sugeruję na początku zostać przy tym domyślnym widoku dwóch zegarów i tu pobawić się przełączaniem widoku środkowego oraz zawartości dwóch tarcz. Bo te ustawienia "przenoszą się" na pozostałe widoki. Z jednym wyjątkiem, "zegarem sportowym", gdzie dane z widoku środkowego są niedostępne a tylko te z zawartości dwóch tarcz. Z czasem złapiesz "logikę" i pewnie skończysz na dwóch czy trzech ulubionych widokach w zależności od sytuacji.
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

JED
Posty: 1123
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

Post autor: JED »

Ja po milionach przełączeń, zostałem z 2 zegarami :).

ps. Po co przesuwać czerwoną linię???
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

Post autor: MałGorzata »

JED pisze:
15 sty 2020, 3:42
ps. Po co przesuwać czerwoną linię???
Od zawsze mnie to fascynuje: dedykowane zegary do diesla i benzyny w kwestii dopuszczalnych obrotów.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

JED
Posty: 1123
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

Post autor: JED »

Ale co Ciebie fascynuje?
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

Post autor: MałGorzata »

Dedykowane zegary do diesla i benzyny w kwestii dopuszczalnych obrotów.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

JED
Posty: 1123
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

Post autor: JED »

I jak to się przekłada na zmianę w VC?
Po co mieć od benzyny w Dieslu?
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

Post autor: MałGorzata »

JED pisze:
15 sty 2020, 12:36
I jak to się przekłada na zmianę w VC?
Po co mieć od benzyny w Dieslu?
Najczęściej są dedykowane analogowe zegary do rodzaju paliwa choć LandRover Discovery 1 ma na przykład uniwersalne i bez czerwonego pola.
W przypadku VC Skody interesuje mnie czy można to zmienić przez OBD.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

ODPOWIEDZ