Strona 7 z 11
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
: 13 sty 2020, 19:05
autor: daniel_gw
Hehe, Bez przesady, czerwone pole zależy od charakterystyki silnika a nie od upodobań w trakcie jazdy
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
: 13 sty 2020, 19:47
autor: TOMEQ
D10ni pisze: ↑13 sty 2020, 18:26
TOMEQ pisze: ↑13 sty 2020, 15:20
Albo źle szukam albo w virtual cockpit brakuje jednej rzeczy, a mianowicie aktualnego spalania, co jest przy analogowych zegarach. Średnie spalanie od uruchomienia jest, ale brakuje mi chwilowego spalania jakie w danej chwili jest, co chyba bardziej jest istotną informacją podczas jazdy aniżeli średnia, bo to tak jakby pokazywało średnia prędkość, a nie aktualną.
Masz całkowitą rację. Źle szukałeś
Faktycznie, ale ze mnie gapa, ogólnie jak na razie nie ogarniam tego ogramu wszystkich funkcji. Poza tym wszystko chyba przez to że szukałem tego w polach wewnątrz zegarów, a to chyba tylko jest dostępne w polu pomiędzy nimi. Ponadto próbowałem to znaleźć w widoku sportowym z jednym centralnym zegarem, a nie wiem czy to w tym widoku też będzie dostepne
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
: 14 sty 2020, 10:17
autor: Wilu
daniel_gw pisze: ↑12 sty 2020, 22:40
Dodatkowo chcąc zalozyc VC, to same zegary muszą być nowe, bo w używanych w nie daje się w nich skorygować przebiegu o ile dobrze pamiętam.
jeśli tak jest rzeczywiście, to praktycznie czyni taką operację bezsensowną i dość ryzykowną, w kontekście ostatnich doniesień o kontrolach policyjnych, w czasie których kontrolowane są również przebiegi samochodów.
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
: 14 sty 2020, 14:11
autor: D10ni
MałGorzata pisze: ↑13 sty 2020, 18:43
A można przestawiać pole czerwonych obrotów z dieslowskiego na benzynowy?
Myślę że tak, skoro jednym kliknięciem w OBDEleven możesz zmienić widok tarczy, drugim wyłączyć bądź włączyć tło carbonowe, trzecim z 260kmh przełączyć na 280kmh, to pewnie i te obroty możesz zmienić.
TOMEQ pisze: ↑13 sty 2020, 19:47
Faktycznie, ale ze mnie gapa, ogólnie jak na razie nie ogarniam tego ogramu wszystkich funkcji. Poza tym wszystko chyba przez to że szukałem tego w polach wewnątrz zegarów, a to chyba tylko jest dostępne w polu pomiędzy nimi. Ponadto próbowałem to znaleźć w widoku sportowym z jednym centralnym zegarem, a nie wiem czy to w tym widoku też będzie dostepne
Sugeruję na początku zostać przy tym domyślnym widoku dwóch zegarów i tu pobawić się przełączaniem widoku środkowego oraz zawartości dwóch tarcz. Bo te ustawienia "przenoszą się" na pozostałe widoki. Z jednym wyjątkiem, "zegarem sportowym", gdzie dane z widoku środkowego są niedostępne a tylko te z zawartości dwóch tarcz. Z czasem złapiesz "logikę" i pewnie skończysz na dwóch czy trzech ulubionych widokach w zależności od sytuacji.
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
: 15 sty 2020, 3:42
autor: JED
Ja po milionach przełączeń, zostałem z 2 zegarami
.
ps. Po co przesuwać czerwoną linię???
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
: 15 sty 2020, 10:18
autor: MałGorzata
JED pisze: ↑15 sty 2020, 3:42
ps. Po co przesuwać czerwoną linię???
Od zawsze mnie to fascynuje: dedykowane zegary do diesla i benzyny w kwestii dopuszczalnych obrotów.
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
: 15 sty 2020, 11:36
autor: JED
Ale co Ciebie fascynuje?
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
: 15 sty 2020, 12:31
autor: MałGorzata
Dedykowane zegary do diesla i benzyny w kwestii dopuszczalnych obrotów.
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
: 15 sty 2020, 12:36
autor: JED
I jak to się przekłada na zmianę w VC?
Po co mieć od benzyny w Dieslu?
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
: 15 sty 2020, 13:26
autor: MałGorzata
JED pisze: ↑15 sty 2020, 12:36
I jak to się przekłada na zmianę w VC?
Po co mieć od benzyny w Dieslu?
Najczęściej są dedykowane analogowe zegary do rodzaju paliwa choć LandRover Discovery 1 ma na przykład uniwersalne i bez czerwonego pola.
W przypadku VC Skody interesuje mnie czy można to zmienić przez OBD.