Strona 7 z 11

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

: 13 sty 2020, 19:05
autor: daniel_gw
Hehe, Bez przesady, czerwone pole zależy od charakterystyki silnika a nie od upodobań w trakcie jazdy

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka


Re: Virtual Cocpit za i przeciw

: 13 sty 2020, 19:47
autor: TOMEQ
D10ni pisze:
13 sty 2020, 18:26
TOMEQ pisze:
13 sty 2020, 15:20
Albo źle szukam albo w virtual cockpit brakuje jednej rzeczy, a mianowicie aktualnego spalania, co jest przy analogowych zegarach. Średnie spalanie od uruchomienia jest, ale brakuje mi chwilowego spalania jakie w danej chwili jest, co chyba bardziej jest istotną informacją podczas jazdy aniżeli średnia, bo to tak jakby pokazywało średnia prędkość, a nie aktualną.
Masz całkowitą rację. Źle szukałeś ;-)
Obrazek
Obrazek
Faktycznie, ale ze mnie gapa, ogólnie jak na razie nie ogarniam tego ogramu wszystkich funkcji. Poza tym wszystko chyba przez to że szukałem tego w polach wewnątrz zegarów, a to chyba tylko jest dostępne w polu pomiędzy nimi. Ponadto próbowałem to znaleźć w widoku sportowym z jednym centralnym zegarem, a nie wiem czy to w tym widoku też będzie dostepne

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

: 14 sty 2020, 10:17
autor: Wilu
daniel_gw pisze:
12 sty 2020, 22:40
Dodatkowo chcąc zalozyc VC, to same zegary muszą być nowe, bo w używanych w nie daje się w nich skorygować przebiegu o ile dobrze pamiętam.
jeśli tak jest rzeczywiście, to praktycznie czyni taką operację bezsensowną i dość ryzykowną, w kontekście ostatnich doniesień o kontrolach policyjnych, w czasie których kontrolowane są również przebiegi samochodów.

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

: 14 sty 2020, 14:11
autor: D10ni
MałGorzata pisze:
13 sty 2020, 18:43
A można przestawiać pole czerwonych obrotów z dieslowskiego na benzynowy?
Myślę że tak, skoro jednym kliknięciem w OBDEleven możesz zmienić widok tarczy, drugim wyłączyć bądź włączyć tło carbonowe, trzecim z 260kmh przełączyć na 280kmh, to pewnie i te obroty możesz zmienić.
TOMEQ pisze:
13 sty 2020, 19:47
Faktycznie, ale ze mnie gapa, ogólnie jak na razie nie ogarniam tego ogramu wszystkich funkcji. Poza tym wszystko chyba przez to że szukałem tego w polach wewnątrz zegarów, a to chyba tylko jest dostępne w polu pomiędzy nimi. Ponadto próbowałem to znaleźć w widoku sportowym z jednym centralnym zegarem, a nie wiem czy to w tym widoku też będzie dostepne
Sugeruję na początku zostać przy tym domyślnym widoku dwóch zegarów i tu pobawić się przełączaniem widoku środkowego oraz zawartości dwóch tarcz. Bo te ustawienia "przenoszą się" na pozostałe widoki. Z jednym wyjątkiem, "zegarem sportowym", gdzie dane z widoku środkowego są niedostępne a tylko te z zawartości dwóch tarcz. Z czasem złapiesz "logikę" i pewnie skończysz na dwóch czy trzech ulubionych widokach w zależności od sytuacji.

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

: 15 sty 2020, 3:42
autor: JED
Ja po milionach przełączeń, zostałem z 2 zegarami :).

ps. Po co przesuwać czerwoną linię???

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

: 15 sty 2020, 10:18
autor: MałGorzata
JED pisze:
15 sty 2020, 3:42
ps. Po co przesuwać czerwoną linię???
Od zawsze mnie to fascynuje: dedykowane zegary do diesla i benzyny w kwestii dopuszczalnych obrotów.

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

: 15 sty 2020, 11:36
autor: JED
Ale co Ciebie fascynuje?

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

: 15 sty 2020, 12:31
autor: MałGorzata
Dedykowane zegary do diesla i benzyny w kwestii dopuszczalnych obrotów.

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

: 15 sty 2020, 12:36
autor: JED
I jak to się przekłada na zmianę w VC?
Po co mieć od benzyny w Dieslu?

Re: Virtual Cocpit za i przeciw

: 15 sty 2020, 13:26
autor: MałGorzata
JED pisze:
15 sty 2020, 12:36
I jak to się przekłada na zmianę w VC?
Po co mieć od benzyny w Dieslu?
Najczęściej są dedykowane analogowe zegary do rodzaju paliwa choć LandRover Discovery 1 ma na przykład uniwersalne i bez czerwonego pola.
W przypadku VC Skody interesuje mnie czy można to zmienić przez OBD.