Virtual Cocpit za i przeciw
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
Czy ktoś z 2.0TSI i VC może wrzucić widok dwóch zegarów? Wiedziałbym jakiego widoku szukać
Zadowolny z GunMetal Sportline
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
Dziękuję za zrozumienie
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
Obawiam się, że nie - niemniej jednak nieustaję w ciekawości po co
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
Czasem trudno wytłumaczyć dlaczego to a nie co innego człowieka fascynuje
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
No tak, widać różnicę, czerwone pole w TSI zaczyna się przy 60, a nie działkę ponad 45 jak w 2.0TDI
(ten ostatni to Peterki, dla porównania różnic w zegarach)
Zadowolny z GunMetal Sportline
-
- Posty: 226
- Rejestracja: 11 lut 2020, 8:09
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Kodiaq TSI 2.0 190KM L&K RM20
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
Mógłbyś rozwinąć obsługę telefonu i multimediów? Bez VC nie można sterować tym na kierownicy?D10ni pisze: ↑14 mar 2019, 16:57Michał_Wawa rozumiem że nie jeździsz z VC na codzień?
To co widzisz w swoim samochodzie to stały zestaw informacji, jak prędkość, obroty, przebieg itp. Podane w ładnej ale niezmiennej formie.
W VC masz dostęp do zdecydowanie większej ilości informacji i na dodatek z kapitalną możliwością konfiguracji. Obsługę telefonu, multimediów, nawigacji, wskazówki do jazdy mam pod kierownicą w szerszym zakresie niż Ty. Musisz częściej przenosić wzrok na "tablecik" który masz na konsoli środkowej i odrywać rękę od kierownicy niż ja. Czyli oprócz wygody także bezpieczeństwo.
Jak w samochodach pojawił się ABS, też było wielu przeciwników którzy wyjmowali bezpieczniki aby im ABS nie "przeszkadzał".
PS. Sam jako miłośnik dobrych klasycznych zegarków (automatów) a na dodatek posiadacz octavki z dużym monochromatycznym displayem między klasycznymi zegarami zastanawiałem się czy warto brać VC. Teraz po kilku tysiącach km wiem że do zwykłych zegarów nie wrócę, chyba że w starej terenówce
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
Te kilka zdjęć przypomina, dlaczego mnie się nie podobają te zegary 2D w także niewyszukanych kolorach
Może w dzieciństwie za długo grałem w need for speed lub colin mcrae, ale tam pod koniec już były ładniejsze zegary.
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
Tego nie napisałem, oczywiście że sterować możesz. Ale aby widzieć co zmieniasz, musisz albo mieć media wyświetlane między zegarami (nie wiem czy można) albo musisz przenosić wzrok na wyświetlacz boczny.
Na wyświetlaczu bocznym możesz wybrać jedną z kilku pozycji (pisząc z pamięci):
- radio
multimedia
telefon
dane samochodu
nawigacja
wiadomości z kanałów RSS
Na VC, masz możliwość zagospodarowania trzech pól i ustawienia różnych pól danych. I na przykład mając centralnie wyświetlany telefon, w lewym lub prawym polu możesz mieć wyświetlane media. Zmieniasz przyciskiem na kierownicy i widzisz na VC. Mi się to przydaje na przykład gdy zmieniam stacje radiowe. Nazwy stacji z RDS czasami są dziwne, ikony stacji radiowych łatwo rozpoznawalne.
Zadowolny z GunMetal Sportline
Re: Virtual Cocpit za i przeciw
Auto wyprodukowane pod koniec 2019 i zegary są bardziej stonowane, bez pastelowych barw, niezależnie w jakim trybie jedziemy, tło w paseczki.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka