DAB+

Nagłośnienie, nawigacja, komunikacja między kierowcami
bubuś
Posty: 646
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
Lokalizacja: Polska
Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki

DAB+

Post autor: bubuś »

Nie zamawiałem tego wynalazku, ale na chwilę obecną zastanawiam się czy nie należałoby domówić.

Nie znam się na zawiłościach związanych z nadawaniem i odbiorem sygnału radiowego, jednakże ponieważ autko będzie użytkowane dużo lat, to pewnie ten DAB+ może okazać się niezbędnym (tak ja telewizja przeszła na cyfrowy sygnał naziemny rezygnując z analogowego).

Ktoś to ma, coś wie w temacie celowości. Chętnie bym się zapoznał z opiniami. Nie jestem melomanem, ale w trakcie jazdy autkiem dobrze jest posłuchać jakichś nutek lub wiadomości, czy dowiedzieć się , że jakieś wrogie mocarstwo nie wypowiedziało nam jeszcze wojny.


Follow your dreams :D
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

Sponsor

DAB+

Sponsor


Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2888
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: DAB+

Post autor: MałGorzata »

Można też posłuchać reklam :-)
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

msolak81
Posty: 97
Rejestracja: 13 lip 2017, 14:29
Samochód: Kodiaq 2.0 TSI 4x4

Re: DAB+

Post autor: msolak81 »

Moim zdaniem zbędny dodated na + 5-10 lat. Sptofiy + Andorid auto :)

ThorPL
Posty: 87
Rejestracja: 17 sty 2018, 14:13
Samochód: Kodiaq 2.0 TDI 190KM STYLE Czarna Bestia :D

Re: DAB+

Post autor: ThorPL »

bubuś pisze:
13 lut 2018, 13:54
Nie zamawiałem tego wynalazku, ale na chwilę obecną zastanawiam się czy nie należałoby domówić.