Skoda Connect po aktualizacji

Nagłośnienie, nawigacja, komunikacja między kierowcami
Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: Skoda Connect po aktualizacji

Post autor: MałGorzata »

serengerd pisze:
04 cze 2021, 21:47
Witam wszystkich,
Jak wy za pomocą aplikacji odpalaćie ogrzewanie w aucie?
Trzeba mieć ogrzewanie postojowe.


----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Sponsor

Re: Skoda Connect po aktualizacji

Sponsor


somebody32
Posty: 14
Rejestracja: 16 cze 2021, 6:05
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDi L&K

Re: Skoda Connect po aktualizacji

Post autor: somebody32 »

a czy to normalne że drugi dzień po zakupie auta nadal nie mogę zalogować się przez auto do skoda connect? w aplikacji myskoda bez problemu, przez net bez problemu, tylko auto mam nieaktywne bo po wpisaniu danych w samochodzie widzę "nie udało się załadować profilu"
sprzedawca powiedział mi, że tak może być kilka dni

Piteros83
Posty: 13
Rejestracja: 30 gru 2019, 21:55
Samochód: Skoda Kodiaq Style, 1.5TSI DSG, 4x2

Re: Skoda Connect po aktualizacji

Post autor: Piteros83 »

Nie wiem czy to ma związek, ale ostatnio zauważyłem, że nie rejestrował mi tras przez ponad 2 tygodnie. Zgłosiłem to do supportu apki i Pani mnie zaczęła pytać czy była ikona globusika, czy była czerwona czy nie. Opowiedziałem, że nie patrzę jaki jest globusik jak jeżdżę. Przekazała sprawę dalej i dostałem taką odpowiedź:
Dzień dobry,

dziękuję za cierpliwość.

Dział Techniczny wskazuje na konieczność odbycia wizyty serwisowej. Poniżej zamieszczam instrukcję dla pracowników serwisu. Proszę się powołać na naszą korespondencję.

__________________
Please do the SW configuration (SWC) of unit's 75,09.
RM2020. W serwisie spędziłem ponad 3h na aktualizacji, bo jak stwierdził pracownik serwisu, podczas aktualizacji nie można dotykać samochodu, więc chyba im coś nie poszło za pierwszym razem. Od tego czasu jest OK, wszystkie trasy są widoczne w aplikacji.

ODPOWIEDZ