Tuning 2.0 TSI

Zdjęcia, linki, informacje na temat tuningu mechanicznego Kodiaqa
Neron7
Posty: 109
Rejestracja: 23 mar 2017, 10:39
Samochód: Kodiaq 2.0TSI Style DSG

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: Neron7 »

Ciruela pisze:
12 sty 2018, 13:45
Z powodu braku oferty na program zdecydowałem się na podpięcie RaceChip RS.
Nie mam dokładnych pomiarów z hamowni ale czuć wyraźny wzrost mocy.

wg programu Skoda OneApp:

przyspieszenie 0-100

8.55 - bez założonego chipa.
7.50-7.55 z założonym chipem, lunch control nie ma żadnego wpływu na czas.

Pomiar na mokrej drodze przy pogodzie jaką możemy zastać za oknem.
7,5 do 100 to świetny wynik jak na tak duży i ciężki samochod



Sponsor

Re: Tuning 2.0 TSI

Sponsor


Awatar użytkownika
HPFactory
Posty: 12
Rejestracja: 15 sty 2018, 14:01
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Skoda

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: HPFactory »

Staszek1 pisze:
06 paź 2017, 17:40
To co napisali mnie nie dziwi , bardziej mnie zastanawia na jakim patencie firmy tuningowe informują o braku utraty gwarancji w przypadku awarii . Choć domyślam się że jeśli motor padnie , nawet nie przez box-a to z jednej strony zobaczymy pośladki z ASO z potem zobaczymy kolejne od tunera . Bo jeden będzie zwalał winę na drugiego a ty kupisz sobie bilet miesięczny. Słyszałem też ze firmy tuningowe wykupują sobie takie "ubezpieczenie warsztatowe " , niestety też marnie to widzę że wypłacą Ci za nowy sinik .
Trzeba zacząć od tego, że naszego modułu nie są w stanie wykryć, nawet gdyby go zostawić pod maską i podłączaliby się swoimi magicznymi programami - z punktu widzenia oprogramowania nic nie wykryją. Jako grupa DTE-Systems robimy na całym świecie setki tysięcy nowych aut na gwarancji rocznie i mimo że istniejemy od 1996 roku, to nigdy nie mieliśmy sygnału od klienta, że był problem z naprawą gwarancyjną - czy to w Polsce, czy to w Niemczech, czy w RPA.
Ciruela pisze:
12 sty 2018, 13:45
Z powodu braku oferty na program zdecydowałem się na podpięcie RaceChip RS.
Mamy w ofercie tradycyjny chiptuning dla 2.0 TSI 180KM - wychodzą bardzo dobrze, bo w okolicach +60-80KM i +70-80Nm. Na naszym module (bez utraty gwarancji) to około +34-36KM i +50-60Nm.

marcin wroclaw
Posty: 45
Rejestracja: 17 lut 2018, 19:19
Samochód: Superb ii fl 1,8tsi liftbag

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: marcin wroclaw »

Ingerujecie w parametry pracy silnika. Jaki gwarant zgadza się utrzymać w takim przypadku gwarancje?

Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka


Malenstwo8
Posty: 2587
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: Malenstwo8 »

marcin wroclaw pisze:
22 lut 2018, 5:56
Ingerujecie w parametry pracy silnika. Jaki gwarant zgadza się utrzymać w takim przypadku gwarancje?

Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
Przeca piszą, że gwarant nic nie wie i nie jest w stanie wykryć :)

marcin wroclaw
Posty: 45
Rejestracja: 17 lut 2018, 19:19
Samochód: Superb ii fl 1,8tsi liftbag

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: marcin wroclaw »

Dają to na piśmie?

Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka


Vibor
Posty: 337
Rejestracja: 23 sty 2018, 15:14
Samochód: Skoda Superb kombi 1.8 TSI STYLE

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: Vibor »

HPFactory pisze:
22 lut 2018, 0:27

Mamy w ofercie tradycyjny chiptuning dla 2.0 TSI 180KM - wychodzą bardzo dobrze, bo w okolicach +60-80KM i +70-80Nm. Na naszym module (bez utraty gwarancji) to około +34-36KM i +50-60Nm.
Czy do 1.4 TSI ACT (150 KM) macie jakieś moduły , ile z tego silnika można bezpiecznie wyciągnąć ?

kedzier
Posty: 190
Rejestracja: 13 paź 2017, 12:42
Samochód: Skoda

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: kedzier »

marcin wroclaw pisze:
22 lut 2018, 9:01
Dają to na piśmie?
Taa... już widzę przejęcie obowiązków gwarancyjnych przez tuningową :P

marcin wroclaw
Posty: 45
Rejestracja: 17 lut 2018, 19:19
Samochód: Superb ii fl 1,8tsi liftbag

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: marcin wroclaw »

Pytałem raczej retorycznie. Na sąsiednim forum kilka osób udowadnialo, że nawet box (których nikt nie poleca) jest do wykrycia, także po zdjęciu. Druga sprawa, że trochę to trąci nieuczciwoscia, żeby zmieniać parametry pracy silnika, a potem w razie W żądać naprawy gwarancyjnej w ASO

Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka


Vibor
Posty: 337
Rejestracja: 23 sty 2018, 15:14
Samochód: Skoda Superb kombi 1.8 TSI STYLE

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: Vibor »

Malenstwo8 pisze:
22 lut 2018, 8:43
marcin wroclaw pisze:
22 lut 2018, 5:56
Ingerujecie w parametry pracy silnika. Jaki gwarant zgadza się utrzymać w takim przypadku gwarancje?

Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
Przeca piszą, że gwarant nic nie wie i nie jest w stanie wykryć :)
ECU silnika jak zanotuje błąd to zapisze wszystkie parametry przy jakich doszło do błędu ( czyli np. moc, moment, tempertury itd.) i powiesz ,że mając fabrycznie 180KM 320NM ECU zapisał błąd przy np. 200KM i np. 400NM ;)
Oczywiście da się to obejść, demontując przed oddaniem do ASO box-a i kasując błędy z ECU ale zostajemy z awarią bez "przyczyny"

Malenstwo8
Posty: 2587
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: Malenstwo8 »

"Trzeba zacząć od tego, że naszego modułu nie są w stanie wykryć, nawet gdyby go zostawić pod maską i podłączaliby się swoimi magicznymi programami - z punktu widzenia oprogramowania nic nie wykryją. Jako grupa DTE-Systems robimy na całym świecie setki tysięcy nowych aut na gwarancji rocznie i mimo że istniejemy od 1996 roku, to nigdy nie mieliśmy sygnału od klienta, że był problem z naprawą gwarancyjną - czy to w Polsce, czy to w Niemczech, czy w RPA. "

Przecież jest napisane.

ODPOWIEDZ