7,5 do 100 to świetny wynik jak na tak duży i ciężki samochodCiruela pisze: ↑12 sty 2018, 13:45Z powodu braku oferty na program zdecydowałem się na podpięcie RaceChip RS.
Nie mam dokładnych pomiarów z hamowni ale czuć wyraźny wzrost mocy.
wg programu Skoda OneApp:
przyspieszenie 0-100
8.55 - bez założonego chipa.
7.50-7.55 z założonym chipem, lunch control nie ma żadnego wpływu na czas.
Pomiar na mokrej drodze przy pogodzie jaką możemy zastać za oknem.
Tuning 2.0 TSI
Re: Tuning 2.0 TSI
Re: Tuning 2.0 TSI
Trzeba zacząć od tego, że naszego modułu nie są w stanie wykryć, nawet gdyby go zostawić pod maską i podłączaliby się swoimi magicznymi programami - z punktu widzenia oprogramowania nic nie wykryją. Jako grupa DTE-Systems robimy na całym świecie setki tysięcy nowych aut na gwarancji rocznie i mimo że istniejemy od 1996 roku, to nigdy nie mieliśmy sygnału od klienta, że był problem z naprawą gwarancyjną - czy to w Polsce, czy to w Niemczech, czy w RPA.Staszek1 pisze: ↑06 paź 2017, 17:40To co napisali mnie nie dziwi , bardziej mnie zastanawia na jakim patencie firmy tuningowe informują o braku utraty gwarancji w przypadku awarii . Choć domyślam się że jeśli motor padnie , nawet nie przez box-a to z jednej strony zobaczymy pośladki z ASO z potem zobaczymy kolejne od tunera . Bo jeden będzie zwalał winę na drugiego a ty kupisz sobie bilet miesięczny. Słyszałem też ze firmy tuningowe wykupują sobie takie "ubezpieczenie warsztatowe " , niestety też marnie to widzę że wypłacą Ci za nowy sinik .
Mamy w ofercie tradycyjny chiptuning dla 2.0 TSI 180KM - wychodzą bardzo dobrze, bo w okolicach +60-80KM i +70-80Nm. Na naszym module (bez utraty gwarancji) to około +34-36KM i +50-60Nm.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 17 lut 2018, 19:19
- Samochód: Superb ii fl 1,8tsi liftbag
Re: Tuning 2.0 TSI
Ingerujecie w parametry pracy silnika. Jaki gwarant zgadza się utrzymać w takim przypadku gwarancje?
Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 2587
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: Tuning 2.0 TSI
Przeca piszą, że gwarant nic nie wie i nie jest w stanie wykryćmarcin wroclaw pisze: ↑22 lut 2018, 5:56Ingerujecie w parametry pracy silnika. Jaki gwarant zgadza się utrzymać w takim przypadku gwarancje?
Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 17 lut 2018, 19:19
- Samochód: Superb ii fl 1,8tsi liftbag
Re: Tuning 2.0 TSI
Dają to na piśmie?
Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
Re: Tuning 2.0 TSI
Czy do 1.4 TSI ACT (150 KM) macie jakieś moduły , ile z tego silnika można bezpiecznie wyciągnąć ?
Re: Tuning 2.0 TSI
Taa... już widzę przejęcie obowiązków gwarancyjnych przez tuningową
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 17 lut 2018, 19:19
- Samochód: Superb ii fl 1,8tsi liftbag
Re: Tuning 2.0 TSI
Pytałem raczej retorycznie. Na sąsiednim forum kilka osób udowadnialo, że nawet box (których nikt nie poleca) jest do wykrycia, także po zdjęciu. Druga sprawa, że trochę to trąci nieuczciwoscia, żeby zmieniać parametry pracy silnika, a potem w razie W żądać naprawy gwarancyjnej w ASO
Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
Re: Tuning 2.0 TSI
ECU silnika jak zanotuje błąd to zapisze wszystkie parametry przy jakich doszło do błędu ( czyli np. moc, moment, tempertury itd.) i powiesz ,że mając fabrycznie 180KM 320NM ECU zapisał błąd przy np. 200KM i np. 400NMMalenstwo8 pisze: ↑22 lut 2018, 8:43Przeca piszą, że gwarant nic nie wie i nie jest w stanie wykryćmarcin wroclaw pisze: ↑22 lut 2018, 5:56Ingerujecie w parametry pracy silnika. Jaki gwarant zgadza się utrzymać w takim przypadku gwarancje?
Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
Oczywiście da się to obejść, demontując przed oddaniem do ASO box-a i kasując błędy z ECU ale zostajemy z awarią bez "przyczyny"
-
- Posty: 2587
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: Tuning 2.0 TSI
"Trzeba zacząć od tego, że naszego modułu nie są w stanie wykryć, nawet gdyby go zostawić pod maską i podłączaliby się swoimi magicznymi programami - z punktu widzenia oprogramowania nic nie wykryją. Jako grupa DTE-Systems robimy na całym świecie setki tysięcy nowych aut na gwarancji rocznie i mimo że istniejemy od 1996 roku, to nigdy nie mieliśmy sygnału od klienta, że był problem z naprawą gwarancyjną - czy to w Polsce, czy to w Niemczech, czy w RPA. "
Przecież jest napisane.
Przecież jest napisane.