Tuning 2.0 TSI

Zdjęcia, linki, informacje na temat tuningu mechanicznego Kodiaqa
Rafał
Posty: 523
Rejestracja: 17 lut 2017, 10:53
Lokalizacja: Solec Kujawski, kuj-pom
Samochód: 2.0 tsi lava blue

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: Rafał »

kolego, wygląda że czytasz bez zrozumienia. ten silnik ma wtrysk bezpośredni i pośredni



Sponsor

Re: Tuning 2.0 TSI

Sponsor


kamilR
Posty: 318
Rejestracja: 26 mar 2017, 16:40
Samochód: Hyundai Tucson 1.7crdi '15,Koleos 2.0dci 4x4 '17

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: kamilR »

Myślę że to skoda podbiera silniki od VAGa, więc raczej sami zmian nie patentują...
Silnik ma bezpośredni wtrysk i w kodiaqu i w pasku, plus średnica oraz skok tłoka są takie same w obydwu przypadkach... A swoją drogą to w którym TSI jest pośredni wtrysk...?
Wtrysk pośredni do kolektora ssącego, ale to też już było np. 1.8 tfsi. Myślę że to nie taka nowość;) i w pasku działa to tak samo... Jak i w całej wielkiej rodzinie VAGa.

Neron7
Posty: 109
Rejestracja: 23 mar 2017, 10:39
Samochód: Kodiaq 2.0TSI Style DSG

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: Neron7 »

dzisiejsza odpowiedz z V-tech na e-mail:
Pytałem o Kodiaq 2,0TSI
Witam
Mamy moduł do tego modelu , musi Pan tylko umówić się na dostrojenie.

lighting
Posty: 515
Rejestracja: 28 lut 2017, 16:04
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Kodiaq 2.0 TSI

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: lighting »

Neron7 pisze:
03 kwie 2017, 23:06
dzisiejsza odpowiedz z V-tech na e-mail:
Pytałem o Kodiaq 2,0TSI
Witam
Mamy moduł do tego modelu , musi Pan tylko umówić się na dostrojenie.
Wow, to nowość. Ktoś przeciera szlaki ? :D
DO developer

kamilR
Posty: 318
Rejestracja: 26 mar 2017, 16:40
Samochód: Hyundai Tucson 1.7crdi '15,Koleos 2.0dci 4x4 '17

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: kamilR »

Zawsze kiedys musi być ten pierwszy raz:P
Bo te moduły można właśnie programować, box ma o tyle zaletę ze nie utraci się gwarancji na auto, a po zmianie auta montujemy powerboxa do nowego auto tylko właśnie trzeba go ,,dostroić,,. Więc poświęć się dla nas:) jedź i zamontuj zrobią pomiary na hamownii i będziemy wszystko wiedzieć co i jak...

lighting
Posty: 515
Rejestracja: 28 lut 2017, 16:04
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Kodiaq 2.0 TSI

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: lighting »

kamilR pisze:
04 kwie 2017, 11:55
Więc poświęć się dla nas:) jedź i zamontuj zrobią pomiary na hamownii i będziemy wszystko wiedzieć co i jak...
Jak odbiorę misia, to tak uczynię, zwłaszcza, że miasto to samo.
DO developer

krotz
Posty: 179
Rejestracja: 11 mar 2017, 12:26
Lokalizacja: Pomiechówek
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TSI

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: krotz »

Byłem dziś w takim jednym punkcie z napisem czip tuning hamownia.
Panowie wstępnie powiedzieli, że być może da się o około 60-80Nm podnieść. Koszt 1600zł, nie da się zrobić bez utraty gwarancji na tym konkretnym silniku.

root
Administrator
Posty: 1392
Rejestracja: 09 lis 2016, 12:06
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Volvo V90

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: root »

A nie badałeś go na hamowni?
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Kodiaqa? Daj mu znać o naszym forum! :)

krotz
Posty: 179
Rejestracja: 11 mar 2017, 12:26
Lokalizacja: Pomiechówek
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TSI

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: krotz »

Nie miałem czasu, właściciela nie było. Ogólnie po dwóch zdaniach z nimi nie miałem ochoty ubić tam muchy w kiblu z nimi :)

Easy
Posty: 30
Rejestracja: 19 maja 2017, 19:56
Samochód: Octavia

Re: Tuning 2.0 TSI

Post autor: Easy »

miro.t pisze:
21 mar 2017, 21:24
loboss1 pisze:
11 mar 2017, 13:11
A jak taki moment zniesie DSG?
Z tego co mi wiadomo to w Kodiaqu jest nowsze DSG niż w Superbie i wg papierów powinno wytrzymać do 500Nm, a w praktyce do 600 Nm.
Robiłem kiedyś projekty kłowych skrzyń biegów do motocykli - co prawda inna branża, inny typ, ale zawsze jest to coś podobnego. Współczynnik bezpieczeństwa w skrzyniach wynosi zazwyczaj 1.4. Czyli powinna przenieść około 40% więcej niż zaprojektowana wartość. Powinna znosić jakieś 700Nm. Tylko pojawia się jeszcze inna kwestia, a mianowicie wielkość felg, pół osie, haldex, masa części wirujących itd... Sama skrzynia biegów to tylko wierzchołek góry lodowej ;) Jeden jeździ na ciężkiej stali, drugi na ultra lekkim alu. Sama różnica w ciężarze felgi robi różnicę na momencie obrotowym na hamowni.

ODPOWIEDZ