Tuning 2.0 TSI
-
- Posty: 523
- Rejestracja: 17 lut 2017, 10:53
- Lokalizacja: Solec Kujawski, kuj-pom
- Samochód: 2.0 tsi lava blue
Re: Tuning 2.0 TSI
kolego, wygląda że czytasz bez zrozumienia. ten silnik ma wtrysk bezpośredni i pośredni
-
- Posty: 318
- Rejestracja: 26 mar 2017, 16:40
- Samochód: Hyundai Tucson 1.7crdi '15,Koleos 2.0dci 4x4 '17
Re: Tuning 2.0 TSI
Myślę że to skoda podbiera silniki od VAGa, więc raczej sami zmian nie patentują...
Silnik ma bezpośredni wtrysk i w kodiaqu i w pasku, plus średnica oraz skok tłoka są takie same w obydwu przypadkach... A swoją drogą to w którym TSI jest pośredni wtrysk...?
Wtrysk pośredni do kolektora ssącego, ale to też już było np. 1.8 tfsi. Myślę że to nie taka nowość;) i w pasku działa to tak samo... Jak i w całej wielkiej rodzinie VAGa.
Silnik ma bezpośredni wtrysk i w kodiaqu i w pasku, plus średnica oraz skok tłoka są takie same w obydwu przypadkach... A swoją drogą to w którym TSI jest pośredni wtrysk...?
Wtrysk pośredni do kolektora ssącego, ale to też już było np. 1.8 tfsi. Myślę że to nie taka nowość;) i w pasku działa to tak samo... Jak i w całej wielkiej rodzinie VAGa.
Re: Tuning 2.0 TSI
dzisiejsza odpowiedz z V-tech na e-mail:
Pytałem o Kodiaq 2,0TSI
Pytałem o Kodiaq 2,0TSI
Witam
Mamy moduł do tego modelu , musi Pan tylko umówić się na dostrojenie.
-
- Posty: 318
- Rejestracja: 26 mar 2017, 16:40
- Samochód: Hyundai Tucson 1.7crdi '15,Koleos 2.0dci 4x4 '17
Re: Tuning 2.0 TSI
Zawsze kiedys musi być ten pierwszy raz:P
Bo te moduły można właśnie programować, box ma o tyle zaletę ze nie utraci się gwarancji na auto, a po zmianie auta montujemy powerboxa do nowego auto tylko właśnie trzeba go ,,dostroić,,. Więc poświęć się dla nas:) jedź i zamontuj zrobią pomiary na hamownii i będziemy wszystko wiedzieć co i jak...
Bo te moduły można właśnie programować, box ma o tyle zaletę ze nie utraci się gwarancji na auto, a po zmianie auta montujemy powerboxa do nowego auto tylko właśnie trzeba go ,,dostroić,,. Więc poświęć się dla nas:) jedź i zamontuj zrobią pomiary na hamownii i będziemy wszystko wiedzieć co i jak...
-
- Posty: 179
- Rejestracja: 11 mar 2017, 12:26
- Lokalizacja: Pomiechówek
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TSI
Re: Tuning 2.0 TSI
Byłem dziś w takim jednym punkcie z napisem czip tuning hamownia.
Panowie wstępnie powiedzieli, że być może da się o około 60-80Nm podnieść. Koszt 1600zł, nie da się zrobić bez utraty gwarancji na tym konkretnym silniku.
Panowie wstępnie powiedzieli, że być może da się o około 60-80Nm podnieść. Koszt 1600zł, nie da się zrobić bez utraty gwarancji na tym konkretnym silniku.
-
- Administrator
- Posty: 1392
- Rejestracja: 09 lis 2016, 12:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Volvo V90
Re: Tuning 2.0 TSI
A nie badałeś go na hamowni?
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Kodiaqa? Daj mu znać o naszym forum!
-
- Posty: 179
- Rejestracja: 11 mar 2017, 12:26
- Lokalizacja: Pomiechówek
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TSI
Re: Tuning 2.0 TSI
Nie miałem czasu, właściciela nie było. Ogólnie po dwóch zdaniach z nimi nie miałem ochoty ubić tam muchy w kiblu z nimi
Re: Tuning 2.0 TSI
Robiłem kiedyś projekty kłowych skrzyń biegów do motocykli - co prawda inna branża, inny typ, ale zawsze jest to coś podobnego. Współczynnik bezpieczeństwa w skrzyniach wynosi zazwyczaj 1.4. Czyli powinna przenieść około 40% więcej niż zaprojektowana wartość. Powinna znosić jakieś 700Nm. Tylko pojawia się jeszcze inna kwestia, a mianowicie wielkość felg, pół osie, haldex, masa części wirujących itd... Sama skrzynia biegów to tylko wierzchołek góry lodowej Jeden jeździ na ciężkiej stali, drugi na ultra lekkim alu. Sama różnica w ciężarze felgi robi różnicę na momencie obrotowym na hamowni.