Strona 35 z 37

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 19 sie 2020, 18:11
autor: neonmat
nie o tym tylko o powerboxa mi chodzi.

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 23 sie 2020, 23:10
autor: JED
D10ni pisze:
16 sie 2020, 18:30
RobKos pisze:
05 sie 2020, 19:21
jak oceniacie dzisiaj PedalBox, były jakieś zmiany w oprogramowaniu urządzenia, aktualizacje? Mamy już sierpień 2020r
Nie zauważyłem zmian, jak wstawiłem i stwierdziłem że działa, to nic nie ruszałem. Tydzień temu pobawiłem się znowu ustawieniami, włączyłem i wyłączyłem aby się przekonać że bez PB miesiek kiepsko się zbiera.
Warto to teraz brać, czy raczej PowerBox, a może jedno i drugie?
Z tego co pamiętam, była jakaś zniżka dla forumowiczów i prawo zwrotu po użyciu chyba przez dwa tygodnie, bez podawania powodu. O ile pamięć mnie nie myli, chyba JED napisał że zwrócił. Tak więc możesz spróbować, czy Ci wystarczy PB czy wolisz ryzykować gwarancję ( o ile jeszcze masz).
neonmat pisze:
16 sie 2020, 13:31
i co jakieś odczucia są może się ktoś wypowiedzieć?
Rozumiem że zapoznałeś się z wszystkimi wpisami na ten temat na forum? Bo sporo tego było.
Tak, to ja.

Kod: Zaznacz cały

w moim odczuciu PedalBox to numer jeden posunięcie a jeśli chcemy zwiększyć elastyczność i moc silnika
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 12 paź 2020, 19:20
autor: bubuś
W końcu dzisiaj Misiek pojechał na małą kurację wzmacniającą. Miała ona na celu głównie poprawić elastyczność w dolnym zakresie obrotów.
Jak ochłonę z szoku wywołanego kontynuowaniem oszustwa wymyślonego przez VW i powtarzanego przez Skodę, to skrobnę kilka zdań w wątku NASZE AUTA.
Bezczelnie sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe w stosunku do danych katalogowych.

Obrazek

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 13 paź 2020, 14:12
autor: Marcin
bubuś pisze:
12 paź 2020, 19:20
W końcu dzisiaj Misiek pojechał na małą kurację wzmacniającą. Miała ona na celu głównie poprawić elastyczność w dolnym zakresie obrotów.
Jak ochłonę z szoku wywołanego kontynuowaniem oszustwa wymyślonego przez VW i powtarzanego przez Skodę, to skrobnę kilka zdań w wątku NASZE AUTA.
Bezczelnie sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe w stosunku do danych katalogowych.

Obrazek
Rozwiń myśl ;)

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 13 paź 2020, 16:00
autor: michalmiko
Bubuś, ale z tego co widzę to pomiar oszukany, bo tylna oś rozłączona :D

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 14 paź 2020, 6:43
autor: bubuś
michalmiko pisze:
13 paź 2020, 16:00
Bubuś, ale z tego co widzę to pomiar oszukany, bo tylna oś rozłączona :D
Jak to?
Przecież moc jest generowana i podawana tylko z jednego agregatu, poprzez tylko jedną skrzynię biegów.
Skoro tył był rozpięty, to rozdzielacz napędów na osie nie podawał nic na tył i cała moc poszła na przednią oś.

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 14 paź 2020, 6:47
autor: bubuś
Marcin pisze:
13 paź 2020, 14:12
bubuś pisze:
12 paź 2020, 19:20
W końcu dzisiaj Misiek pojechał na małą kurację wzmacniającą. Miała ona na celu głównie poprawić elastyczność w dolnym zakresie obrotów.
Jak ochłonę z szoku wywołanego kontynuowaniem oszustwa wymyślonego przez VW i powtarzanego przez Skodę, to skrobnę kilka zdań w wątku NASZE AUTA.
Bezczelnie sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe w stosunku do danych katalogowych.
Rozwiń myśl ;)
Jeszcze chwilkę, rozwinięcie nastąpi.

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 14 paź 2020, 10:22
autor: pstad
bubuś pisze:
michalmiko pisze:
13 paź 2020, 16:00
Bubuś, ale z tego co widzę to pomiar oszukany, bo tylna oś rozłączona :D
Jak to?
Przecież moc jest generowana i podawana tylko z jednego agregatu, poprzez tylko jedną skrzynię biegów.
Skoro tył był rozpięty, to rozdzielacz napędów na osie nie podawał nic na tył i cała moc poszła na przednią oś.
Czy to hamownia 4x4?Jak nie to fakt,mimo Twojej teori moze byc przeklamanie.Chyba po to wlasnie sa hamownie 4x4 Obrazek

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka


Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 14 paź 2020, 20:55
autor: bubuś
Ad rem hamowni 4x4. Pytałem tunera i powiedział, że hamowanie Kodiaqa z odpiętym programowo tylnym napędem, poprzez pomiar mocy tylko na przedniej osi, daje miarodajne wyniki.

A teraz na temat tuningu TDI, w oparciu o ostatnio wykonane badanie mojego wozidła.
Auto, a w zasadzie motor i skrzynia DSG:
-nie generują mocy w KM i Nm deklarowanej w katalogu/prospekcie,
-w dolnym zakresie obrotów, czyli 1750-2000 rpm, motor generuje zaledwie od 60 do 85% Nm obiecanych w katalogu. Daje to odpowiedź, dlaczego Kodiaq jest mułowaty i opieszale reaguje na pedał gazu.

Jednym słowem jesteśmy kiwani na całego, za niemałe pieniądze sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe, dotknięte wadą ukrytą.
Powinno to osobom planującym kupno Kodiaqa poważnie zastanowić się nad sensownością złożenia zamówienia. Nie warta skórka za wyprawkę.
Więcej szczegółów opisałem w wątku "Nasze auta".

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 15 paź 2020, 22:01
autor: michalmiko
bubuś pisze:
14 paź 2020, 6:43
Jak to?
Przecież moc jest generowana i podawana tylko z jednego agregatu, poprzez tylko jedną skrzynię biegów.
Skoro tył był rozpięty, to rozdzielacz napędów na osie nie podawał nic na tył i cała moc poszła na przednią oś.
Widziałem już chyba nawet na naszej facebookowej grupie, jak to pewien tuner robił pomiary z rozłączoną osią i wyszło mu chyba 250KM, a po jego "tuningu" około 300KM :D Tak więc, mniejsze obciążenie układem przeniesienia napędu. Filmik nudny jak i pomiary absurdalne :)