Zakupiłem i zamontowałem na szybko.
Nie zdążyłem jeszcze przetestować dobrze, ale raczej będę jeździł na City(zielony) albo Sport(pomarańcz), ewentualnie jakiś tuning na +/-
Co do pierwszego wrażenia, to tak na szybko:
- nie niweluje laga przy starcie od zera, bo kick down to od razu na maksa gaz, i PB tutaj nic nie zmieni, max to max, opoznienie się nie zmienia,
- inna sprawa to przyspieszenie w trakcie jazdy, tutaj poczułem od razu dużą różnicę, bo przede wszystkim w trybie Sport pedalboxa zauważalnie szybciej reaguje zespół napędowy, jest odczuwalne to, że auto jest bardziej dynamiczne, szybciej następuje redukcja, itd. Zapewne ma to związek z tym, że nie musze po prostu wciskać nienaturalnie głęboko nogi w gaz, czy coś takiego, ale to zdecydowanie działa, no i tutaj muszę jeszcze troche pojeździć z PB, bo na razie to tylko pierwsze wrażenia z paru minut testów.
Pytania do użytkowników PB (2.0tdi, 150KM).
1. Jakie ustawienia na BedalBox macie ustawione na stałe (City, Sport, Inne?)?
2. Czy zabezpieczaliście przewody w jakiś sposób, przypinaliście gdzieś? Raczej ważne jest aby przewód nie osunął się gdzieś, nie obcierał też o coś (drgania, temperatura).
3. Gdzie fizycznie trzymacie manipulator/pilot? Wiem, ze niektórzy w schowku po lewej, ja raczej planuje po prawej stronie wrzucić gdzieś obok zapalniczki, aby mieć jeszcze swobodny dostęp do manipulacji, potem pewnie można będzie już na stałe schować, być może do schowka, ale to już wymaga zdejmowania/odkręcania plastików zdaje się.
Zaznaczona strzałką gorąca rura, trzeba uważać aby nie dotykać jej przewodem.
Dla tych co maja nienaturalnie podwyższone obroty silnika (nie mam takiego efektu), może wystarczy zrobić tą "kalibrację" (ja zrobiłem ją od razu przed uruchomieniem silnika):