Strona 32 z 37

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 22 sie 2019, 12:22
autor: MałGorzata
Ja też używam manual/sport przed wyprzedzaniem

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 22 sie 2019, 14:48
autor: bubuś
Ja używam manetek przy kierownicy tylko podczas holowania przyczepy (na ogół podczas wyprzedzania). Przy jeździe solo zdaję się na DSG.

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 22 sie 2019, 21:05
autor: MałGorzata
Fajna zabawa. Ostatnio trenuję/testuję hamowanie silnikiem na dlugich zjazdach...

Opóźnienie od 100km/h do 30km/h można uzyskać tylko biegami na odcinku ok.800m nawet z górki.

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 23 sie 2019, 9:41
autor: PeWu
Ja używam też teraz częściej trybu sport (trasa przy prędkościach autostradowych, przed "trudnym" skrzyżowaniem, itd.), ale co to ma do rzeczy? Niestety nie mam manetek przy kierownicy :)
Opóźnienie jest, było i będzie... ciekai mnie jak Pedal Box sprawdza się przy delikatnym manewrowaniu, np. wjazd do wąskiego garażu, itd. Skoro podnosi obroty na jałowym, to przy toczeniu się na Drive jak to jest odczuwalne?

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 23 sie 2019, 13:33
autor: Adammm
Bardzo ciekawa ta reakcja podnoszaca obroty bo u mnie przy przelaczeniu trybow na PB jest tylko drgniecie wskazowki. Obroty nie rosną

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 23 sie 2019, 15:20
autor: D10ni
PeWu pisze:
23 sie 2019, 9:41
Opóźnienie jest, było i będzie... ciekai mnie jak Pedal Box sprawdza się przy delikatnym manewrowaniu, np. wjazd do wąskiego garażu, itd. Skoro podnosi obroty na jałowym, to przy toczeniu się na Drive jak to jest odczuwalne?
Opóźnienie jest mniejsze. Jeżeli nie jesteś starszą panią w chodakach albo nie masz na nogach butów narciarskich to tak samo się manewruje jak bez PB. Owszem, pedał gazu jest czulszy, ale też od tego masz trzy poziomy w PB i w każdym możesz jeszcze skorygować na plus lub minus.
Adammm pisze:
23 sie 2019, 13:33
Bardzo ciekawa ta reakcja podnoszaca obroty bo u mnie przy przelaczeniu trybow na PB jest tylko drgniecie wskazowki. Obroty nie rosną
Też mam wrażenie że to podnoszenie obrotów na filmie to wynik złej lub braku kalibracji. U mnie nawet nie drgnie.

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 23 sie 2019, 22:16
autor: JED
Tak - wszystkie filmy, w tym mój, pokazują złą kalibrację lub jej brak.
:facepalm:

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 24 sie 2019, 17:54
autor: envies
PeWu pisze:
23 sie 2019, 9:41
Ja używam też teraz częściej trybu sport (trasa przy prędkościach autostradowych, przed "trudnym" skrzyżowaniem, itd.), ale co to ma do rzeczy? Niestety nie mam manetek przy kierownicy :)
Opóźnienie jest, było i będzie... ciekai mnie jak Pedal Box sprawdza się przy delikatnym manewrowaniu, np. wjazd do wąskiego garażu, itd. Skoro podnosi obroty na jałowym, to przy toczeniu się na Drive jak to jest odczuwalne?
Tryb sport a pol-manual to jednak roznica. W przypadku wbicia sztywno biegu nizszego laga nie ma, bo skrzynia nie "mysli" nad tym co podaje potencjometr. Tutaj nie trzeba przeciez manetek, kazde DSG to ma.

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 02 gru 2019, 12:27
autor: PeWu
PedalBox czy PedalBox+?
Czy faktycznie często zmieniacie ustawienia PedalBoxa, czy po prostu na jednym docelowo się jeździ i nie ma sensu brać wersji plus?
Pytam, bo własnie mają -22% do ceny na BlackFriday, i chcę w końcu przekonać się organoleptycznie.
Przeszukałem też trochę Allegro i OLX, niestety używek nie ma na rynku.

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

: 03 gru 2019, 8:32
autor: Gliniak
PeWu pisze:
02 gru 2019, 12:27
PedalBox czy PedalBox+?
Czy faktycznie często zmieniacie ustawienia PedalBoxa, czy po prostu na jednym docelowo się jeździ i nie ma sensu brać wersji plus?
Pytam, bo własnie mają -22% do ceny na BlackFriday, i chcę w końcu przekonać się organoleptycznie.
Przeszukałem też trochę Allegro i OLX, niestety używek nie ma na rynku.
Miałem zwykłą wersję PB a teraz + po pewnym czasie chyba nie ma to znaczenia , częściej jak chcesz komuś zaprezentować system PB i małe wow , normalnie wskaźnik fizyczny(przełącznik) mam schowany w małym otwieranym schowku po lewej od kierownicy wiec i na telefonie wygodniej , co do obrotów na jałowym nigdy takiego zjawiska ni miałem , do dziś przejeździłem 30 tys z PB i raz jeszcze powiem ze to różnica olbrzymia a dodatkowo możemy sobie jeszcze ustawić "czułość" pedału jak tylko chcemy bardzo dokładnie .