Ufff, przeczytałem cały wątek.
Według mnie HP Faktory popełniło błąd puszczając ściemę, licząc, że czytelnicy są całkowitymi "lajkonikami" z dziedziny, której dotyczy gadżet, o większej częstotliwości odczytów położenia pedału przyspieszenia
Przeanalizujmy...
Rozwiązanie fabryczne w uproszczeniu: Pedał przyspieszenia (pewnie jakaś zintegrowana elektronika) -> przewody -> ECU
Rozwiązanie z PedalBoxem: Pedał przyspieszenia (pewnie jakaś zintegrowana elektronika) -> przewody -> PB -> przewody -> ECU
Pytanie, na której części jest zasymulowane przez producenta samochodu opóźnienie pedału przyspieszenia?
1. Pedał przyspieszenia? - PB w tym przypadku dostanie opóźniony sygnał...
2. ECU? - sygnał z PB i tak będzie opóźniony...
Zatem???
Jedynym sesnsownym wytłumaczeniem działania PB jest zasymulowanie (podanie nieprawdziwej wartości) innego położenia pedału przyspieszenia niż jest w rzeczywistości.
Ten sam efekt każdy uzyskałby naciskając odpowiednio pedał przyspieszenia, tego da się nauczyć.
Odpowiednia elektronika, która zmienia wartość X -> Y w zależności od wybranego mnożnika (poziom NORMAL...SPORT...SPORT+).
Cena elektroniki: 2-3 zł?
Obudowa + kable: 5zł?
Pudełko + marketing + placebo: 850zł?
Utrata gwarancji: -XXXXX zł?
Dlaczego nikt nie zaprezentował przez tak długi okres istnienia wątku jakiegokolwiek filmu pokazującego, że wskazówka obrotomierza szybciej reaguje, pokazując obok naciśnięcie gazu, o co już kilku forumowiczów prosiło??
Odpowiedź jest oczywista