♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Zdjęcia, linki, informacje na temat tuningu mechanicznego Kodiaqa
Adammm
Posty: 48
Rejestracja: 25 paź 2018, 0:33
Samochód: Audi A4 B8 2.0 TDI, Kodiaq Sportline 2.0 TDI 190

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Adammm »

Gliniak pisze:
31 maja 2019, 7:16
michalmiko pisze:
31 maja 2019, 1:00
W sumie to ma, bo auto szybciej reaguje na wciśnięcie gazu, czyli wystartuje szybciej, nie ma tego momentu zawahania po wciśnięciu gazu :D
spróbuje opisać moje "szczęście"


przyspieszenie samochodu to kosz 10 jabłek ...umownie 10 :) w rzeczywistości to nasze 8,0 sek i tego za diabła nie zmienimy

przykład A jabłka rozkładasz pomiędzy sobą w lini prostej a dzieli je odległość jednego metra ( która dla przykładu nazywamy w tym przypadku "responsywnością A" )
idziesz i kolejno zbierasz jabłka .... w koszu na końcu masz jabłek 10 ... to nasza wartość przyspieszenia X

zmiana responsywności na B i układamy jabłka co 0,5 metra ...

idziesz zbierasz kolejno do kosza... na końcu masz jabłek 10 czyli dokładni zawartosć X która jest wartością nadal stałą X

10xA=X
10xB=X

niby to samo a nie to samo w odczuciach byś mógł stwierdzić ze zbierając jabłka krócej powinieneś mieć ich mniej a masz tyle samo

problem polega na przyjęciu zmiennej a stałej , podswiadomie wszystko co z czasem jest związane uważamy w pewnym sensie za zmienną w tym układzie jest stałą , bo responsywność układu nie powoduje jej zmiany w parametrach brzegowych ( pełny kosz) a tylko zmiany pomiędzy skrajnymi
sam czasem sie w tym gubię ale tak to próbuję wytłumaczyć w odniesieniu o praktykę


nie wiem czy teraz to jest dosć dobrze zrozumiałem co nazywam moim szczęściem :D
Genialne 😁😁😁😁

W 100% sie zgadzam z tą teorią 😎
PB dziala i koniec kropka



Sponsor

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Sponsor


JED
Posty: 1123
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: JED »

Nikt nie mowi, ze nie dziala, tylko po co zaklinac rzeczywistosc, jak producent, ktory pisze bzdury o eko jezdzie, czy uzytkownicy, ktorych auto ma "lepsze przyspieszenie"?
"i koniec kropka".
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

szymonwc
Posty: 72
Rejestracja: 29 gru 2018, 14:56
Samochód: Kodiaq style 2.0 217KM 463Nm 4x4 automat Box Vtec

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: szymonwc »

JED pisze:
31 maja 2019, 10:17
Nikt nie mowi, ze nie dziala, tylko po co zaklinac rzeczywistosc, jak producent, ktory pisze bzdury o eko jezdzie, czy uzytkownicy, ktorych auto ma "lepsze przyspieszenie"?
"i koniec kropka".
Jed nie będę dyskutowal odnośnie przyśpieszenia. Bo jak chcemy dyskutować technicznie to szkoda czasu. Mam zamontowanego pedalbox-a od wczoraj i pisze o odczuciach z jazdy. Piszesz że nie masz pedalbox-a, to jak chcesz to kup i zobaczysz o czym piszemy. Tak jak pisało w wątku kilka osób, pedalbox ,,i ma i nie ma,, wpływu na przyspieszenie kwestia odczucia subiektywnego. Pojezdzisz to zobaczysz.

A fakt że wynika to że zmiany przesyłu sygnału z pedały gazu do komputera to nie ma znaczenia.
Kodiaq style 2.0 217KM 463Nm 4x4 automat Box Vtech oraz PedalBox DTE

JED
Posty: 1123
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: JED »

Możemy dyskutować technicznie, bo ja wiem, o czym piszę, wiem też, jak to działa i dlaczego.

A jeśli twierdzisz, że to urządzenie zmienia przyspieszenie, to zrób pomiary przed i po.
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

szymonwc
Posty: 72
Rejestracja: 29 gru 2018, 14:56
Samochód: Kodiaq style 2.0 217KM 463Nm 4x4 automat Box Vtec

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: szymonwc »

A Ty dalej swoje o przyśpieszeniu. Przeczytaj dokładnie mojego wcześniejszego posta.
Kodiaq style 2.0 217KM 463Nm 4x4 automat Box Vtech oraz PedalBox DTE

JED
Posty: 1123
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: JED »

szymonwc pisze:
30 maja 2019, 14:43
Potwierdzam jest zdecydowana różnica w przyspieszeniu także sprzęt zdał egzamin.
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

szymonwc
Posty: 72
Rejestracja: 29 gru 2018, 14:56
Samochód: Kodiaq style 2.0 217KM 463Nm 4x4 automat Box Vtec

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: szymonwc »

Czytałeś mojego ostatniego posta ? Czy tak troche brzydko napiszę ,,jak rzep uczepiles się jednego zdania z wybranego posta,,? Wiem co napisałemi w całe się z tego nie wycofuje tyle że czytaj moje kolejne wypowiedzi i łącz je w calosc. Jeżeli cały czas odnosisz się wyłacznie do tamtego posta to nie ma sensu chyba dalej dyskutować. Tak jak pisałem wypróbuj na własnej skórze 😁 urządzonko i będziesz wiedział o czym piszą użytkownicy. Pozdrawiam, udanego wikingu i mniej spiny😁
Kodiaq style 2.0 217KM 463Nm 4x4 automat Box Vtech oraz PedalBox DTE

JED
Posty: 1123
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: JED »

Ale ja wiem, o czym piszą użytkownicy - tylko jako inżynier, a do tego, zawodowo związany z silnikami, jestem lekko wyczulony na pewne rzeczy.

Również udanego wikingu". :)
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

Przemkooo
Posty: 120
Rejestracja: 17 lut 2019, 21:43
Samochód: Superb. 2.0 tdi

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Przemkooo »

KOLEGO SZYMANOWIEC Ja sie wypowiem.
Wydaje mi się ze przyspieszenie masz to samo. Z pedal boxem.
Reakcja na twoją stopę jest 5 razy szybsza co zmienia reakcje skrzyni dsg. A co za tym idzie wydaje Ci się że przybyło Ci mocy. To tylko zmiana układu sterującego. Reagują jak w trybie SPORT.
Pamiętaj że niutki dają RADOSC Z JAZDY NIE KM.

Przemkooo
Posty: 120
Rejestracja: 17 lut 2019, 21:43
Samochód: Superb. 2.0 tdi

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Przemkooo »

Czy ktos stosowal DTE system POWER BOX dte
Nie PEDALBOX !

ODPOWIEDZ