♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Zdjęcia, linki, informacje na temat tuningu mechanicznego Kodiaqa
Awatar użytkownika
Gliniak
Posty: 122
Rejestracja: 18 lut 2019, 21:11
Samochód: 4x4/DSG/140kW/tdi/Style/szary steel

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Gliniak »

Sport ++


gust frajera jest nieodgadniony ! :lol:

Sponsor

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Sponsor


JED
Posty: 1123
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: JED »

szymonwc pisze:
30 maja 2019, 14:43
Co do wcześniejszych komentarzy na temat pedalbox-a to potwierdzam jest zdecydowana różnica w przyspieszeniu także sprzęt zdał egzamin.
Przecież to nie ma wpływu na przyspieszenie.
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Gliniak
Posty: 122
Rejestracja: 18 lut 2019, 21:11
Samochód: 4x4/DSG/140kW/tdi/Style/szary steel

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Gliniak »

JED pisze:
30 maja 2019, 18:48
szymonwc pisze:
30 maja 2019, 14:43
Co do wcześniejszych komentarzy na temat pedalbox-a to potwierdzam jest zdecydowana różnica w przyspieszeniu także sprzęt zdał egzamin.
Przecież to nie ma wpływu na przyspieszenie.
ma ...i nie ma ale ma :D
gust frajera jest nieodgadniony ! :lol:

szymonwc
Posty: 72
Rejestracja: 29 gru 2018, 14:56
Samochód: Kodiaq style 2.0 217KM 463Nm 4x4 automat Box Vtec

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: szymonwc »

JED pisze:
30 maja 2019, 18:48
szymonwc pisze:
30 maja 2019, 14:43
Co do wcześniejszych komentarzy na temat pedalbox-a to potwierdzam jest zdecydowana różnica w przyspieszeniu także sprzęt zdał egzamin.
Przecież to nie ma wpływu na przyspieszenie.
Potwierdzam tak jak pisze Gliniak ,,ma, nie ma ...a jednak ma,, 😁😁😁 sport+ na 3 kreseczkach rewelacja😁😁 moje chłopaki po kilku testach tego ustawienia poprosily żeby Tata jeździł wolniej😁😁😁
Kodiaq style 2.0 217KM 463Nm 4x4 automat Box Vtech oraz PedalBox DTE

JED
Posty: 1123
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: JED »

Nie rozumiemy się, ale cieszę się Twoim szczęściem 😘
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

szymonwc
Posty: 72
Rejestracja: 29 gru 2018, 14:56
Samochód: Kodiaq style 2.0 217KM 463Nm 4x4 automat Box Vtec

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: szymonwc »

JED pisze:
30 maja 2019, 23:06
Nie rozumiemy się, ...
Rozumiem o co Tobie chodzi, ale jeszcze krótkie pytanie masz pedalbox-a?
JED pisze:
30 maja 2019, 23:06
...ale cieszę się Twoim szczęściem 😘
Cieszę się że znalazł się jeden Polak cieszący szczęściem innego Polaka😂😂😂 no chyba że jesteś Obcokrajowcem. 🤩🤩🤩
Kodiaq style 2.0 217KM 463Nm 4x4 automat Box Vtech oraz PedalBox DTE

Awatar użytkownika
michalmiko
Posty: 942
Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
Lokalizacja: Podhale
Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: michalmiko »

W sumie to ma, bo auto szybciej reaguje na wciśnięcie gazu, czyli wystartuje szybciej, nie ma tego momentu zawahania po wciśnięciu gazu :D

Awatar użytkownika
Gliniak
Posty: 122
Rejestracja: 18 lut 2019, 21:11
Samochód: 4x4/DSG/140kW/tdi/Style/szary steel

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Gliniak »

michalmiko pisze:
31 maja 2019, 1:00
W sumie to ma, bo auto szybciej reaguje na wciśnięcie gazu, czyli wystartuje szybciej, nie ma tego momentu zawahania po wciśnięciu gazu :D
spróbuje opisać moje "szczęście"


przyspieszenie samochodu to kosz 10 jabłek ...umownie 10 :) w rzeczywistości to nasze 8,0 sek i tego za diabła nie zmienimy

przykład A jabłka rozkładasz pomiędzy sobą w lini prostej a dzieli je odległość jednego metra ( która dla przykładu nazywamy w tym przypadku "responsywnością A" )
idziesz i kolejno zbierasz jabłka .... w koszu na końcu masz jabłek 10 ... to nasza wartość przyspieszenia X

zmiana responsywności na B i układamy jabłka co 0,5 metra ...

idziesz zbierasz kolejno do kosza... na końcu masz jabłek 10 czyli dokładni zawartosć X która jest wartością nadal stałą X

10xA=X
10xB=X

niby to samo a nie to samo w odczuciach byś mógł stwierdzić ze zbierając jabłka krócej powinieneś mieć ich mniej a masz tyle samo

problem polega na przyjęciu zmiennej a stałej , podswiadomie wszystko co z czasem jest związane uważamy w pewnym sensie za zmienną w tym układzie jest stałą , bo responsywność układu nie powoduje jej zmiany w parametrach brzegowych ( pełny kosz) a tylko zmiany pomiędzy skrajnymi
sam czasem sie w tym gubię ale tak to próbuję wytłumaczyć w odniesieniu o praktykę


nie wiem czy teraz to jest dosć dobrze zrozumiałem co nazywam moim szczęściem :D
gust frajera jest nieodgadniony ! :lol:

JED
Posty: 1123
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: JED »

szymonwc pisze:
31 maja 2019, 0:48
JED pisze:
30 maja 2019, 23:06
Nie rozumiemy się, ...
Rozumiem o co Tobie chodzi, ale jeszcze krótkie pytanie masz pedalbox-a?
JED pisze:
30 maja 2019, 23:06
...ale cieszę się Twoim szczęściem 😘
Cieszę się że znalazł się jeden Polak cieszący szczęściem innego Polaka😂😂😂 no chyba że jesteś Obcokrajowcem. 🤩🤩🤩
A. Nie mam boxa, ale może będę miał.

B. Jestem Polakiem, ale większą część życia spędzam za granicą :)
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: MałGorzata »

Nie możesz ułożyć jabłek co 0,5m bo metry w tym przykładzie to sekundy.

Przyspieszenie jest funkcją prędkości w czasie, tylko skracając czas można uzyskać lepszy efekt czyli zwiększyć przyspieszenie.

Idąc dalej przykładem z jabłkami ja rozumiem to w ten sposób, że normalnie do pierwszego jabłka podchodzisz spacerkiem natomiast z PB skaczesz do pierwszego jabłka jak z trampoliny... i tu jest ta radość :)

:)
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

ODPOWIEDZ