♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Zdjęcia, linki, informacje na temat tuningu mechanicznego Kodiaqa
JED
Posty: 1123
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: JED »

Myslalem, ze moje, lopatologiczne tlumaczenie, rowniez pomoglo... :(


Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

Sponsor

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Sponsor


Awatar użytkownika
Gliniak
Posty: 122
Rejestracja: 18 lut 2019, 21:11
Samochód: 4x4/DSG/140kW/tdi/Style/szary steel

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Gliniak »

koper pisze:
11 mar 2018, 10:40
PedalBox+ już założony, po kilku dniach jazdy z tym urządzeniem mogę powiedzieć, że jestem :shock: i zastanawiam się dlaczego tak późno zdecydowałem się na niego. Różnica w reakcji silnika na polecenia wydawane Kodiaqowi naszą prawą nogą jest ogromna i jest to już odczuwalne nawet przy programie City, mi osobiście najbardziej odpowiadają ustawienia programu Sport, przy Sport Plus w moim odczuciu auto staje się zbyt "nerwowe". Kiedy dziś jadąc do pracy przelączyłem na próbę na ustawienia fabryczne to pierwsze wrażenie było takie jakbym ciągnął 2 tonową przyczepę. Reasumując stwierdzam, że 800 zł wydane na PedalBoxa warte jest w 100% tego co otrzymujemy w zamian.
dużo czytałem wiele wątków na tymże forum czekając na swego niedzwiedzia po jego odebraniu wjeżdzając na rondo o mały włos nie władowałem sie pod samochód takie opóźnienie było na pedale gazu że mnie to zaskoczyło :shock: , PedalBox ...po przejechaniu ok 2 tys km założyłem dziś i .... co tu powiedziec ? tego brakowało , niedzwiedz mój ożył zdjęto mu kaganiec i teraz rwie do przodu że twarz sie raduje ...polecam !
sam montaż trwa chwile , mocy nie przybywa w liczbach ale odczucia sa bardziej niż zadawalające !

wg mnie powinno to być w ofercie Skody , jedzie sie przyjemniej i na dodatek bezpieczniej .
gust frajera jest nieodgadniony ! :lol:

D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: D10ni »

Wybrałeś wersję z BT, czy tą starszą?
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Awatar użytkownika
Gliniak
Posty: 122
Rejestracja: 18 lut 2019, 21:11
Samochód: 4x4/DSG/140kW/tdi/Style/szary steel

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Gliniak »

D10ni pisze:
07 maja 2019, 10:14
Wybrałeś wersję z BT, czy tą starszą?
swietne pytanie !

tą droższą , gdzie byłem przekonany ze jest BT ale go nie ma .... no chyba ze ja coś źle robie co generalnie trudno wykonać bo przycisk + na 3 lub 5 sek( bo są tu rozbieżnosci miedzy instr a netem) to filozofia nie jest.
Pisałem do HPFactory ale na tą chwile milczą , moze jest uszkodzony nie mam pojęcia , po montażu mam ustrojstwo schowane w małym schowku po lewej i powiem że chyba samo przełączanie pomiędzy programami chyba mi przejdzie "sport" jest genialny ale ma być bajer to niech bedzie BT :-)
Obrazek
gust frajera jest nieodgadniony ! :lol:

Malenstwo8
Posty: 2589
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Malenstwo8 »

Już nawet ja się zacząłem nad tym zastanawiać. Majówka w większości spędzona w innych autach i powrót do miśka, to faktycznie mega opóźnienie w reakcji. Na co dzień tak tego nie widzę, bo człek przyzwyczajony, ale po dłuższej przesiadce strasznie to wkurza i wymaga przyzwyczajenia się i większego przewidywania przy włączaniu się do ruchu.

Awatar użytkownika
PeWu
Posty: 135
Rejestracja: 21 lut 2018, 23:05
Samochód: Kodiaq TDI 150KM

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: PeWu »

Też ostatnio przy okazji wyprzedzania, a raczej rozpoczynania manewru, aż sobie powiedziałem... to jest wręcz niebezpieczne.
Myślę, że w końcu się złamię i zakupię, tym bardziej, że praktyka pokazuje u innych, że nie ma żadnych problemów z gwarancją czy też serwisem.
Nie biorę pod uwagę ekstremalnej sytuacji (wypadek lub kolizja), bo domniemam, że raczej takich tematów nie doświadczali posiadacze PB.

Ethel
Posty: 315
Rejestracja: 21 mar 2017, 9:42
Samochód: Kodiaq 1.4 TSI DSG Style

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Ethel »

Jaka jest różnica między PB a DSG w trybie sport?
Albo czy jest ewentualna synergia między PB a DSG w trybie sport?

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2888
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: MałGorzata »

Różnice są w nastawach. Ja rozumiem to tak:

maksymalne parametry PB = tryb SPORT
pośrednie parametry PB = pomiędzy SPORT a NORMAL
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: D10ni »

MałGorzata pisze:
07 maja 2019, 14:08
Różnice są w nastawach. Ja rozumiem to tak:

maksymalne parametry PB = tryb SPORT
pośrednie parametry PB = pomiędzy SPORT a NORMAL
No nie do końca, w trybie SPORT DSG pedał gazu nie jest taki wrażliwy.
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Awatar użytkownika
Gliniak
Posty: 122
Rejestracja: 18 lut 2019, 21:11
Samochód: 4x4/DSG/140kW/tdi/Style/szary steel

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Gliniak »

MałGorzata pisze:
07 maja 2019, 14:08
Różnice są w nastawach. Ja rozumiem to tak:

maksymalne parametry PB = tryb SPORT
pośrednie parametry PB = pomiędzy SPORT a NORMAL
wg mnie w trybie SPORT responsywnosc pedału gazu nie jest liniowa i na poczatku jego zakresu i tak mamy "dziurę" jest żwawiej ale nie tak jak z PB

pojawiał sie temat tu juz kilkakrotnie ,polecam kupić spróbować i ewe odesłać jest taka możliwość , ciężko jest opisywać smak czekolady ;-)
gust frajera jest nieodgadniony ! :lol:

ODPOWIEDZ