♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Myslalem, ze moje, lopatologiczne tlumaczenie, rowniez pomoglo...
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
dużo czytałem wiele wątków na tymże forum czekając na swego niedzwiedzia po jego odebraniu wjeżdzając na rondo o mały włos nie władowałem sie pod samochód takie opóźnienie było na pedale gazu że mnie to zaskoczyło , PedalBox ...po przejechaniu ok 2 tys km założyłem dziś i .... co tu powiedziec ? tego brakowało , niedzwiedz mój ożył zdjęto mu kaganiec i teraz rwie do przodu że twarz sie raduje ...polecam !koper pisze: ↑11 mar 2018, 10:40PedalBox+ już założony, po kilku dniach jazdy z tym urządzeniem mogę powiedzieć, że jestem i zastanawiam się dlaczego tak późno zdecydowałem się na niego. Różnica w reakcji silnika na polecenia wydawane Kodiaqowi naszą prawą nogą jest ogromna i jest to już odczuwalne nawet przy programie City, mi osobiście najbardziej odpowiadają ustawienia programu Sport, przy Sport Plus w moim odczuciu auto staje się zbyt "nerwowe". Kiedy dziś jadąc do pracy przelączyłem na próbę na ustawienia fabryczne to pierwsze wrażenie było takie jakbym ciągnął 2 tonową przyczepę. Reasumując stwierdzam, że 800 zł wydane na PedalBoxa warte jest w 100% tego co otrzymujemy w zamian.
sam montaż trwa chwile , mocy nie przybywa w liczbach ale odczucia sa bardziej niż zadawalające !
wg mnie powinno to być w ofercie Skody , jedzie sie przyjemniej i na dodatek bezpieczniej .
gust frajera jest nieodgadniony !
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Wybrałeś wersję z BT, czy tą starszą?
Zadowolny z GunMetal Sportline
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
swietne pytanie !
tą droższą , gdzie byłem przekonany ze jest BT ale go nie ma .... no chyba ze ja coś źle robie co generalnie trudno wykonać bo przycisk + na 3 lub 5 sek( bo są tu rozbieżnosci miedzy instr a netem) to filozofia nie jest.
Pisałem do HPFactory ale na tą chwile milczą , moze jest uszkodzony nie mam pojęcia , po montażu mam ustrojstwo schowane w małym schowku po lewej i powiem że chyba samo przełączanie pomiędzy programami chyba mi przejdzie "sport" jest genialny ale ma być bajer to niech bedzie BT
gust frajera jest nieodgadniony !
-
- Posty: 2589
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Już nawet ja się zacząłem nad tym zastanawiać. Majówka w większości spędzona w innych autach i powrót do miśka, to faktycznie mega opóźnienie w reakcji. Na co dzień tak tego nie widzę, bo człek przyzwyczajony, ale po dłuższej przesiadce strasznie to wkurza i wymaga przyzwyczajenia się i większego przewidywania przy włączaniu się do ruchu.
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Też ostatnio przy okazji wyprzedzania, a raczej rozpoczynania manewru, aż sobie powiedziałem... to jest wręcz niebezpieczne.
Myślę, że w końcu się złamię i zakupię, tym bardziej, że praktyka pokazuje u innych, że nie ma żadnych problemów z gwarancją czy też serwisem.
Nie biorę pod uwagę ekstremalnej sytuacji (wypadek lub kolizja), bo domniemam, że raczej takich tematów nie doświadczali posiadacze PB.
Myślę, że w końcu się złamię i zakupię, tym bardziej, że praktyka pokazuje u innych, że nie ma żadnych problemów z gwarancją czy też serwisem.
Nie biorę pod uwagę ekstremalnej sytuacji (wypadek lub kolizja), bo domniemam, że raczej takich tematów nie doświadczali posiadacze PB.
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Jaka jest różnica między PB a DSG w trybie sport?
Albo czy jest ewentualna synergia między PB a DSG w trybie sport?
Albo czy jest ewentualna synergia między PB a DSG w trybie sport?
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Różnice są w nastawach. Ja rozumiem to tak:
maksymalne parametry PB = tryb SPORT
pośrednie parametry PB = pomiędzy SPORT a NORMAL
maksymalne parametry PB = tryb SPORT
pośrednie parametry PB = pomiędzy SPORT a NORMAL
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
No nie do końca, w trybie SPORT DSG pedał gazu nie jest taki wrażliwy.MałGorzata pisze: ↑07 maja 2019, 14:08Różnice są w nastawach. Ja rozumiem to tak:
maksymalne parametry PB = tryb SPORT
pośrednie parametry PB = pomiędzy SPORT a NORMAL
Zadowolny z GunMetal Sportline
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
wg mnie w trybie SPORT responsywnosc pedału gazu nie jest liniowa i na poczatku jego zakresu i tak mamy "dziurę" jest żwawiej ale nie tak jak z PBMałGorzata pisze: ↑07 maja 2019, 14:08Różnice są w nastawach. Ja rozumiem to tak:
maksymalne parametry PB = tryb SPORT
pośrednie parametry PB = pomiędzy SPORT a NORMAL
pojawiał sie temat tu juz kilkakrotnie ,polecam kupić spróbować i ewe odesłać jest taka możliwość , ciężko jest opisywać smak czekolady
gust frajera jest nieodgadniony !