♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Z tym "z założenia" byłbym ostrożny. Nie wiem czy którykolwiek sprzedawca w salonie prezentując klientowi Sportline użyłby takiego określenia. Albo w ogóle do Kodiaq. "Wiecie państwo, to taki zamulony samochód tylko do spokojnej jazdy, do codziennego spokojnego toczenia. Jest oczywiście tryb "S" ale też nie jest rewelacyjny. Jak chcecie dynamiczny samochód to tu obok jest salon Audi"
Zadowolny z GunMetal Sportline
-
- Posty: 2589
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
No ok, może za wyjątkiem Sportline. Co do reszty Twojej wypowiedzi, to paradoksalnie sama prawda. Chcesz bardziej dynamiczne auto idź do AudiD10ni pisze: ↑03 kwie 2019, 12:19Z tym "z założenia" byłbym ostrożny. Nie wiem czy którykolwiek sprzedawca w salonie prezentując klientowi Sportline użyłby takiego określenia. Albo w ogóle do Kodiaq. "Wiecie państwo, to taki zamulony samochód tylko do spokojnej jazdy, do codziennego spokojnego toczenia. Jest oczywiście tryb "S" ale też nie jest rewelacyjny. Jak chcecie dynamiczny samochód to tu obok jest salon Audi"
Oczywiście jeszcze zostaje kwestia kasy i sympatii do marki
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 02 lut 2018, 14:15
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: VV TIGUAN II HL 2.0 150HP
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
W którym są te same silniki i też tak zamulają bo są nastawione na niskie zużycie paliwa. Wiem co piszę bo mam w domu jeszcze audi Q5nowy model. A najbardziej irytuje w audi( kick down) czy jakoś tak bo muli przez połowę głębokości pedału a później jest za przeproszeniem pierd....e. i to bez znaczenia jaki tryb ustawiony.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Identycznie jest w Kodiaq i to jest zjawisko które mnie trochę irytuje. I raczej węszę tu kolejny spisek na rzecz eco i specyficznie rozumianego bezpieczeństwa jazdy, niż ograniczenia natury technicznej.
Zadowolny z GunMetal Sportline
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 02 lut 2018, 14:15
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: VV TIGUAN II HL 2.0 150HP
Re: [emoji815] Tuning 2.0 TDI - DTE Systems [emoji815]
Ja posiadam TIGUANA I Q5 w Tiguanie nie ma takiego zjawiska podczas przyspieszania, w Audi jest to raczej niebezpieczne niż bezpieczne. I zdecydowani jesto nastawienie EKO
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
D10ni
Dzięki za cytaty.
Ostatnio testowałem jazdę w trybie S, niestety irytują mnie te podwyższone obroty przy normalnej jeździe, np. przy dojezdzaniu do skrzyżowania, itp.
Z kolei przełączanie co chwilę na D i S mija się z celem. Tutaj właśnie wchodzi Pedal Box.
Wnioskując z Waszych wypowiedzi można stwierdzić, że wykrywalność PB jest raczej mało prawdopodobna (przynajmniej nie znamy jeszcze przypadku z forum/FB gdzie Pedal Box sprawił by jakiekolwiek kłopoty).
Jedyne ryzyko to ubezpieczalnia, bo tam mogą chcieć przyczepić się do czegokolwiek w razie nieprzewidzianej i niekorzystnej finansowo sytuacji drogowej.
Ciekawe w sumie ilu mamy użytkowników PB na forum
Dzięki za cytaty.
Ostatnio testowałem jazdę w trybie S, niestety irytują mnie te podwyższone obroty przy normalnej jeździe, np. przy dojezdzaniu do skrzyżowania, itp.
Z kolei przełączanie co chwilę na D i S mija się z celem. Tutaj właśnie wchodzi Pedal Box.
Wnioskując z Waszych wypowiedzi można stwierdzić, że wykrywalność PB jest raczej mało prawdopodobna (przynajmniej nie znamy jeszcze przypadku z forum/FB gdzie Pedal Box sprawił by jakiekolwiek kłopoty).
Jedyne ryzyko to ubezpieczalnia, bo tam mogą chcieć przyczepić się do czegokolwiek w razie nieprzewidzianej i niekorzystnej finansowo sytuacji drogowej.
Ciekawe w sumie ilu mamy użytkowników PB na forum
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 25 paź 2018, 0:33
- Samochód: Audi A4 B8 2.0 TDI, Kodiaq Sportline 2.0 TDI 190
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
PedalBox dziala, polecam
Nie rozumiem tylko tego nastawienia EKO producentow. Po zalozeniu PB spalanie u mnie spadlo o litr z 10,7 na 9,7, wszystko dlatego, ze teraz pedal wystarczy muskac a nie wciskac w podloge...
Nie rozumiem tylko tego nastawienia EKO producentow. Po zalozeniu PB spalanie u mnie spadlo o litr z 10,7 na 9,7, wszystko dlatego, ze teraz pedal wystarczy muskac a nie wciskac w podloge...
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
No właśnie, bo trochę już się pogubiłem o czym piszecie, czy o boxie jako o boxie, czy o pedalboxie Oczywiście chodzi mi o zapisane inne parametry przez ECU (odbiegająca od normy komunikacja z pedałem przyspieszania), nie znalezienie fizyczne przewodów i sterownika, bo to byłoby zbyt oczywiste
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 25 paź 2018, 0:33
- Samochód: Audi A4 B8 2.0 TDI, Kodiaq Sportline 2.0 TDI 190
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Chcialbym, zebyscie zrozumieli jedno. PedalBox w trybie Drive, nie dziala rak samo jak Tryb Sport. Nie wiem skad macie takie informacje skoro tego nie sprawdziliscie organoleptycznie
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
I tacy użytkownicy ustrojstwa PB (nie wiadomo czy Pedal Box, czy Power Box, bo tego nie oznajmili) tworzą legendy z mchu i paproci.
Sorry, ale w Kodiaqu nie ma trybu jazdy DRIVE.
Drive - oznaczony w skrzyni DSG literką D (i w innych automatach także) najzwyczajniej OZNACZA jazdę do przodu. Tylko tyle i aż tyle.
Trybami pracy ECU i skrzyni wybieranymi przyciskiem MODE, a następnie paluchem na ekranie inforozrywki (no wybierakiem można wybrać SPORT, gdy jedziemy w NORMALU i NORMAL gdy smarujemy w SPORCIE) są: ECO, NORMAL, SPORT, INDYWIDUAL i SNOW.
Nadal czekam na opis wrażeń z działania legendarnego PB w ww. trybach jazdy.
Nie nalegam już na dokonywanie pomiaru przyspieszenia 0-100 km/h (aczkolwiek skoro pedał gazu rzekomo ma szybciej podawać sygnał do silnika, to i czas przyspieszenia musi być odpowiednio (skoro w NORMALU muli), pewnie minimalnie, ale jednak minimalnie krótszy. Pomiaru można dokonać apką pod Androida DRAG RACER.
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!