♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Zdjęcia, linki, informacje na temat tuningu mechanicznego Kodiaqa
D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: D10ni »

Z tym "z założenia" byłbym ostrożny. Nie wiem czy którykolwiek sprzedawca w salonie prezentując klientowi Sportline użyłby takiego określenia. Albo w ogóle do Kodiaq. "Wiecie państwo, to taki zamulony samochód tylko do spokojnej jazdy, do codziennego spokojnego toczenia. Jest oczywiście tryb "S" ale też nie jest rewelacyjny. Jak chcecie dynamiczny samochód to tu obok jest salon Audi" :lol:


Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Sponsor

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Sponsor


Malenstwo8
Posty: 2589
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Malenstwo8 »

D10ni pisze:
03 kwie 2019, 12:19
Z tym "z założenia" byłbym ostrożny. Nie wiem czy którykolwiek sprzedawca w salonie prezentując klientowi Sportline użyłby takiego określenia. Albo w ogóle do Kodiaq. "Wiecie państwo, to taki zamulony samochód tylko do spokojnej jazdy, do codziennego spokojnego toczenia. Jest oczywiście tryb "S" ale też nie jest rewelacyjny. Jak chcecie dynamiczny samochód to tu obok jest salon Audi" :lol:
No ok, może za wyjątkiem Sportline. Co do reszty Twojej wypowiedzi, to paradoksalnie sama prawda. Chcesz bardziej dynamiczne auto idź do Audi :)
Oczywiście jeszcze zostaje kwestia kasy i sympatii do marki :)

FIRCYK
Posty: 67
Rejestracja: 02 lut 2018, 14:15
Lokalizacja: Polska
Samochód: VV TIGUAN II HL 2.0 150HP

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: FIRCYK »

W którym są te same silniki i też tak zamulają bo są nastawione na niskie zużycie paliwa. Wiem co piszę bo mam w domu jeszcze audi Q5nowy model. A najbardziej irytuje w audi( kick down) czy jakoś tak bo muli przez połowę głębokości pedału a później jest za przeproszeniem pierd....e. i to bez znaczenia jaki tryb ustawiony.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: D10ni »

FIRCYK pisze:
03 kwie 2019, 12:58
bo muli przez połowę głębokości pedału a puzniej jest za przeproszeniem pierd....e. i to bez znaczenia jaki tryb ustawiony.
Identycznie jest w Kodiaq i to jest zjawisko które mnie trochę irytuje. I raczej węszę tu kolejny spisek na rzecz eco i specyficznie rozumianego bezpieczeństwa jazdy, niż ograniczenia natury technicznej.
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

FIRCYK
Posty: 67
Rejestracja: 02 lut 2018, 14:15
Lokalizacja: Polska
Samochód: VV TIGUAN II HL 2.0 150HP

Re: [emoji815] Tuning 2.0 TDI - DTE Systems [emoji815]

Post autor: FIRCYK »





Ja posiadam TIGUANA I Q5 w Tiguanie nie ma takiego zjawiska podczas przyspieszania, w Audi jest to raczej niebezpieczne niż bezpieczne. I zdecydowani jesto nastawienie EKO

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
PeWu
Posty: 135
Rejestracja: 21 lut 2018, 23:05
Samochód: Kodiaq TDI 150KM

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: PeWu »

D10ni
Dzięki za cytaty.
Ostatnio testowałem jazdę w trybie S, niestety irytują mnie te podwyższone obroty przy normalnej jeździe, np. przy dojezdzaniu do skrzyżowania, itp.
Z kolei przełączanie co chwilę na D i S mija się z celem. Tutaj właśnie wchodzi Pedal Box.
Wnioskując z Waszych wypowiedzi można stwierdzić, że wykrywalność PB jest raczej mało prawdopodobna (przynajmniej nie znamy jeszcze przypadku z forum/FB gdzie Pedal Box sprawił by jakiekolwiek kłopoty).

Jedyne ryzyko to ubezpieczalnia, bo tam mogą chcieć przyczepić się do czegokolwiek w razie nieprzewidzianej i niekorzystnej finansowo sytuacji drogowej.

Ciekawe w sumie ilu mamy użytkowników PB na forum :)

Adammm
Posty: 48
Rejestracja: 25 paź 2018, 0:33
Samochód: Audi A4 B8 2.0 TDI, Kodiaq Sportline 2.0 TDI 190

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Adammm »

PedalBox dziala, polecam 😉
Nie rozumiem tylko tego nastawienia EKO producentow. Po zalozeniu PB spalanie u mnie spadlo o litr z 10,7 na 9,7, wszystko dlatego, ze teraz pedal wystarczy muskac a nie wciskac w podloge...

Awatar użytkownika
michalmiko
Posty: 942
Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
Lokalizacja: Podhale
Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: michalmiko »

No właśnie, bo trochę już się pogubiłem o czym piszecie, czy o boxie jako o boxie, czy o pedalboxie :D Oczywiście chodzi mi o zapisane inne parametry przez ECU (odbiegająca od normy komunikacja z pedałem przyspieszania), nie znalezienie fizyczne przewodów i sterownika, bo to byłoby zbyt oczywiste ;)

Adammm
Posty: 48
Rejestracja: 25 paź 2018, 0:33
Samochód: Audi A4 B8 2.0 TDI, Kodiaq Sportline 2.0 TDI 190

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Adammm »

Chcialbym, zebyscie zrozumieli jedno. PedalBox w trybie Drive, nie dziala rak samo jak Tryb Sport. Nie wiem skad macie takie informacje skoro tego nie sprawdziliscie organoleptycznie 😉

bubuś
Posty: 646
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
Lokalizacja: Polska
Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: bubuś »

Adammm pisze:
03 kwie 2019, 16:11
Chcialbym, zebyscie zrozumieli jedno. PedalBox w trybie Drive, nie dziala rak samo jak Tryb Sport. Nie wiem skad macie takie informacje skoro tego nie sprawdziliscie organoleptycznie 😉
I tacy użytkownicy ustrojstwa PB (nie wiadomo czy Pedal Box, czy Power Box, bo tego nie oznajmili) tworzą legendy z mchu i paproci.
Sorry, ale w Kodiaqu nie ma trybu jazdy DRIVE.
Drive - oznaczony w skrzyni DSG literką D (i w innych automatach także) najzwyczajniej OZNACZA jazdę do przodu. Tylko tyle i aż tyle.
Trybami pracy ECU i skrzyni wybieranymi przyciskiem MODE, a następnie paluchem na ekranie inforozrywki (no wybierakiem można wybrać SPORT, gdy jedziemy w NORMALU i NORMAL gdy smarujemy w SPORCIE) są: ECO, NORMAL, SPORT, INDYWIDUAL i SNOW.

Nadal czekam na opis wrażeń z działania legendarnego PB w ww. trybach jazdy.
Nie nalegam już na dokonywanie pomiaru przyspieszenia 0-100 km/h (aczkolwiek skoro pedał gazu rzekomo ma szybciej podawać sygnał do silnika, to i czas przyspieszenia musi być odpowiednio (skoro w NORMALU muli), pewnie minimalnie, ale jednak minimalnie krótszy. Pomiaru można dokonać apką pod Androida DRAG RACER.
Follow your dreams :D
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

ODPOWIEDZ