♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
- MałGorzata
- Posty: 2886
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Mój samochód rusza bez opóźnienia po wciśnięciu gazu
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 02 lut 2018, 14:15
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: VV TIGUAN II HL 2.0 150HP
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Pierwsze auta z DSG reagowaly błyskawicznie. Ten LAG i ospałość dzisiejszych aut to celowy zabieg producenta tylko po co !!?
MOŻE TO EKOLOGJA
Kto normalny manualem jedzie na 7 biegu 80km/h czy nawet jeszcze wolniej. Ale można się pochwalić że auto jeździ o kropelce.
MOŻE TO EKOLOGJA
Kto normalny manualem jedzie na 7 biegu 80km/h czy nawet jeszcze wolniej. Ale można się pochwalić że auto jeździ o kropelce.
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Może to być też kwestia bezpieczeństwa skrzyni biegów i jej podzespołów.
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 02 lut 2018, 14:15
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: VV TIGUAN II HL 2.0 150HP
Re: [emoji815] Tuning 2.0 TDI - DTE Systems [emoji815]
Serio bezpieczeństwa skrzyni biegów .
A koła dwumasowe i sprzęgła też lubią dostawać w pizdę .Są zrobione tak aby było wygodniej i bardziej komfortowe jeździć. I przenosić wysoki moment obrotowy. ALE TAKA JAZDA JE ZABIJA. Wiem coś na ten temat bo mialem na podwórku auta od nowości które były jeździłem jedno raczej dynamicznie A drugie po emerycku bez pałowania szybko i często zmieniane biegi na wysokie. Zgadnij gdzie były problemy że sprzęgłem i kołem dwumasowym. Niestety w tym (niby bardziej dbanym)
I Ja i setki albo tysiące klientów mylimy się, że kiedyś skrzynię DSG i silniki działały lepiej ( szybciej) mniej nerwowo. A w autach jak dodałeś gazu to reakcja była, a teraz trzeba czekać i masz muła, albo np. nowe Audi Q5 2.0D 190hp jest jeszcze gorzej niema reakcji albo zapieprza jak szalone. Na pytanie w salonie Pan odpowiedział że to takie dwa oblicza albo powolnie i statecznie ( jak pizda) albo szybko, dynamicznie ( szarpie warjat) tylko niestety te dwa warianty dzieli cienką linia. Ja mam jeszce w domu Tiguana 2 krótkiego2.0D 150hp i skrzynia tylko na trybie sport jest ok kontrola jest na wysokim poziomie ( tylko ciut ciut brak mocy) niestety mam jeszcze Q5 2.0D 190 hp 2017 nowy model i tam niestety jest to totalnie spieprzone, i nieda się tego ogarnąć. I powiem szczerze Tiguan mimo mniejszej mocy i modelowo auto o kilka lat starsze choć rocznikowo młodsze. Jest w domu lepiej oceniane pod każdym względem A szczególnie płynności jazdy ( tryb sport).
A koła dwumasowe i sprzęgła też lubią dostawać w pizdę .Są zrobione tak aby było wygodniej i bardziej komfortowe jeździć. I przenosić wysoki moment obrotowy. ALE TAKA JAZDA JE ZABIJA. Wiem coś na ten temat bo mialem na podwórku auta od nowości które były jeździłem jedno raczej dynamicznie A drugie po emerycku bez pałowania szybko i często zmieniane biegi na wysokie. Zgadnij gdzie były problemy że sprzęgłem i kołem dwumasowym. Niestety w tym (niby bardziej dbanym)
I Ja i setki albo tysiące klientów mylimy się, że kiedyś skrzynię DSG i silniki działały lepiej ( szybciej) mniej nerwowo. A w autach jak dodałeś gazu to reakcja była, a teraz trzeba czekać i masz muła, albo np. nowe Audi Q5 2.0D 190hp jest jeszcze gorzej niema reakcji albo zapieprza jak szalone. Na pytanie w salonie Pan odpowiedział że to takie dwa oblicza albo powolnie i statecznie ( jak pizda) albo szybko, dynamicznie ( szarpie warjat) tylko niestety te dwa warianty dzieli cienką linia. Ja mam jeszce w domu Tiguana 2 krótkiego2.0D 150hp i skrzynia tylko na trybie sport jest ok kontrola jest na wysokim poziomie ( tylko ciut ciut brak mocy) niestety mam jeszcze Q5 2.0D 190 hp 2017 nowy model i tam niestety jest to totalnie spieprzone, i nieda się tego ogarnąć. I powiem szczerze Tiguan mimo mniejszej mocy i modelowo auto o kilka lat starsze choć rocznikowo młodsze. Jest w domu lepiej oceniane pod każdym względem A szczególnie płynności jazdy ( tryb sport).
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Ze specjalną dedykacją dla Ciebie.
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Dziękuję JED za pamięć. Powtórzyłeś eksperyment kolegów z wcześniejszego filmu. Pokazałeś że włączone urządzenie podnosi obroty. Może warto by było odnieść się jeszcze do samego działania w czasie jazdy, bo takie jest chyba zastosowanie tego urządzenia? Albo choć podzielić się wrażeniami z jazdy? Rozumiem że oddałeś już to bezużyteczne oszukaństwo
BTW, aż z ciekawości wygrzebałem z bebechów ten sterownik aby powciskać guziczek zamiast zmieniać przez BT. Bo niestety u mnie włączenie, przełączanie i wyłączanie przez trzy tryby ani trochę nie wpływa na obroty biegu jałowego.
JED, czy skalibrowałeś urządzenie zgodnie z instrukcją? Czy masz model dedykowany do Twojego KodiaQ?
Zadowolny z GunMetal Sportline
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Nie nazwałbym tego bezużytecznym oszukaństwem.
Bardzo fajne urządzenie, które działa dokładnie tak, jak myślałem, że działa.
Gdyby niwelowało lag, to bym je zostawił.
Tak, skalibrowałem, tak, jest to wersja dedykowana.
Bardzo fajne urządzenie, które działa dokładnie tak, jak myślałem, że działa.
Gdyby niwelowało lag, to bym je zostawił.
Tak, skalibrowałem, tak, jest to wersja dedykowana.
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
To może nie bądź taki tajemniczy i opisz proszę dla innych Twoje odczucia czy może dokładniej "po inżyniersku" jak to działa.
Ja postaram się z kolei wrzucić filmik pokazujący że u mnie nie ma tego podnoszenia obrotów.
Ja postaram się z kolei wrzucić filmik pokazujący że u mnie nie ma tego podnoszenia obrotów.
Zadowolny z GunMetal Sportline
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 21:59
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TSI Style/Business Grey/Crater
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Jezeli w ten sposob dziala PB, to wole przelaczyc na pol-manual i zrzucac biegi. Ostatnio w ten sposob wykonuje manewry wyprzedzania. Reakcja na gaz natychmiastowa, a ze kodiaq dosc dlugo ciagnie na wysokim momencie to i plynnie mozna przeskoczyc.