Dzięki serdeczne za potwierdzenie.
Generalnie mam tak samo z ustawieniami auta, docelowo jeżdżę na jednym ustawieniu najbardziej mi odpowiadającym.
Zamówię wersję bez plusa.
♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Zakupiłem i zamontowałem na szybko.
Nie zdążyłem jeszcze przetestować dobrze, ale raczej będę jeździł na City(zielony) albo Sport(pomarańcz), ewentualnie jakiś tuning na +/-
Co do pierwszego wrażenia, to tak na szybko:
- nie niweluje laga przy starcie od zera, bo kick down to od razu na maksa gaz, i PB tutaj nic nie zmieni, max to max, opoznienie się nie zmienia,
- inna sprawa to przyspieszenie w trakcie jazdy, tutaj poczułem od razu dużą różnicę, bo przede wszystkim w trybie Sport pedalboxa zauważalnie szybciej reaguje zespół napędowy, jest odczuwalne to, że auto jest bardziej dynamiczne, szybciej następuje redukcja, itd. Zapewne ma to związek z tym, że nie musze po prostu wciskać nienaturalnie głęboko nogi w gaz, czy coś takiego, ale to zdecydowanie działa, no i tutaj muszę jeszcze troche pojeździć z PB, bo na razie to tylko pierwsze wrażenia z paru minut testów.
Pytania do użytkowników PB (2.0tdi, 150KM).
1. Jakie ustawienia na BedalBox macie ustawione na stałe (City, Sport, Inne?)?
2. Czy zabezpieczaliście przewody w jakiś sposób, przypinaliście gdzieś? Raczej ważne jest aby przewód nie osunął się gdzieś, nie obcierał też o coś (drgania, temperatura).
3. Gdzie fizycznie trzymacie manipulator/pilot? Wiem, ze niektórzy w schowku po lewej, ja raczej planuje po prawej stronie wrzucić gdzieś obok zapalniczki, aby mieć jeszcze swobodny dostęp do manipulacji, potem pewnie można będzie już na stałe schować, być może do schowka, ale to już wymaga zdejmowania/odkręcania plastików zdaje się.
Zaznaczona strzałką gorąca rura, trzeba uważać aby nie dotykać jej przewodem.
Dla tych co maja nienaturalnie podwyższone obroty silnika (nie mam takiego efektu), może wystarczy zrobić tą "kalibrację" (ja zrobiłem ją od razu przed uruchomieniem silnika):
Nie zdążyłem jeszcze przetestować dobrze, ale raczej będę jeździł na City(zielony) albo Sport(pomarańcz), ewentualnie jakiś tuning na +/-
Co do pierwszego wrażenia, to tak na szybko:
- nie niweluje laga przy starcie od zera, bo kick down to od razu na maksa gaz, i PB tutaj nic nie zmieni, max to max, opoznienie się nie zmienia,
- inna sprawa to przyspieszenie w trakcie jazdy, tutaj poczułem od razu dużą różnicę, bo przede wszystkim w trybie Sport pedalboxa zauważalnie szybciej reaguje zespół napędowy, jest odczuwalne to, że auto jest bardziej dynamiczne, szybciej następuje redukcja, itd. Zapewne ma to związek z tym, że nie musze po prostu wciskać nienaturalnie głęboko nogi w gaz, czy coś takiego, ale to zdecydowanie działa, no i tutaj muszę jeszcze troche pojeździć z PB, bo na razie to tylko pierwsze wrażenia z paru minut testów.
Pytania do użytkowników PB (2.0tdi, 150KM).
1. Jakie ustawienia na BedalBox macie ustawione na stałe (City, Sport, Inne?)?
2. Czy zabezpieczaliście przewody w jakiś sposób, przypinaliście gdzieś? Raczej ważne jest aby przewód nie osunął się gdzieś, nie obcierał też o coś (drgania, temperatura).
3. Gdzie fizycznie trzymacie manipulator/pilot? Wiem, ze niektórzy w schowku po lewej, ja raczej planuje po prawej stronie wrzucić gdzieś obok zapalniczki, aby mieć jeszcze swobodny dostęp do manipulacji, potem pewnie można będzie już na stałe schować, być może do schowka, ale to już wymaga zdejmowania/odkręcania plastików zdaje się.
Zaznaczona strzałką gorąca rura, trzeba uważać aby nie dotykać jej przewodem.
Dla tych co maja nienaturalnie podwyższone obroty silnika (nie mam takiego efektu), może wystarczy zrobić tą "kalibrację" (ja zrobiłem ją od razu przed uruchomieniem silnika):
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Używam juz kilka dni Pedal Boxa, zdecydowanie w moim przypadku sprawdza się, oraz sprzyja bardziej dynamicznej jeździe. Szybsza reakcja na gaz = szybsza redukcja w niektórych przypadkach i generalnie troszkę wyższe obroty częściej są używane, ale nie jest to coś w stylu trybu Sport na DSG. Trochę faktycznie taki brakujący półśrodek. Niestety jak już przyzwyczaimy się do jazdy z PB, to po wyłączeniu następuje efekt małego negatywnego szoku w opóźnionej reakcji na gaz. Pytanie czy to jest po prostu kwestia przyzwyczajenia?
Ja PB zostawiam. Czuję sie z nim pewniej. Auto wydaje się sprawniejsze, celowo używam słowa "wydaje się", bo każdy może to odbierać inaczej.
Swoja drogą ciekaw jestem ile osób kupiło PedalBox i następnie zwróciło go?
Jak na razie najbardziej przypadł mi do gustu tryb CITY++
Ja PB zostawiam. Czuję sie z nim pewniej. Auto wydaje się sprawniejsze, celowo używam słowa "wydaje się", bo każdy może to odbierać inaczej.
Swoja drogą ciekaw jestem ile osób kupiło PedalBox i następnie zwróciło go?
Jak na razie najbardziej przypadł mi do gustu tryb CITY++
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Jak na moje oczekiwania co do dynamiki to wystarcza mi tryb S na DSG.
I tak subiektywnie mówiąc: Wszystkie czytane tu opisy działania PB są tożsame z moimi doznaniami na trybie S.
I tak subiektywnie mówiąc: Wszystkie czytane tu opisy działania PB są tożsame z moimi doznaniami na trybie S.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Nie jest to tryb S na DSG. Moim zdaniem warto samemu się przekonać, bo odczucia potrafią być spektakularne.MałGorzata pisze: ↑17 gru 2019, 19:20Jak na moje oczekiwania co do dynamiki to wystarcza mi tryb S na DSG.
I tak subiektywnie mówiąc: Wszystkie czytane tu opisy działania PB są tożsame z moimi doznaniami na trybie S.
Ja planuje pojezdzic jeszcze z PB kilka dni i potem po odłączeniu zobaczyć jaki będzie efekt na następne kilka dni. Taki test nie chwilowy, ale po przyzwyczajeniu się też...
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Fajne urządzenie, które powoduje, że pedał gazu działa tak, jak powinien fabrycznie
Ale nie niweluje tego, co jest dla mnie największym problemem - laga skrzyni biegów.
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 25 paź 2018, 0:33
- Samochód: Audi A4 B8 2.0 TDI, Kodiaq Sportline 2.0 TDI 190
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Zamow jeszcze PowerBoxa to dopiero sie przekonasz jaka jest różnica. Ja mam zamontowane oba ustrojstwa i serio teraz mozna tym autem jezdzic dynamicznie. Ostatnio przelaczylem pedalboxa na ustawienie fabryczne i blyskawicznie wracalem do opcji sport. Bez tego to jazda jakims ociezalym zolwiem na kolachPeWu pisze: ↑18 gru 2019, 9:53Nie jest to tryb S na DSG. Moim zdaniem warto samemu się przekonać, bo odczucia potrafią być spektakularne.MałGorzata pisze: ↑17 gru 2019, 19:20Jak na moje oczekiwania co do dynamiki to wystarcza mi tryb S na DSG.
I tak subiektywnie mówiąc: Wszystkie czytane tu opisy działania PB są tożsame z moimi doznaniami na trybie S.
Ja planuje pojezdzic jeszcze z PB kilka dni i potem po odłączeniu zobaczyć jaki będzie efekt na następne kilka dni. Taki test nie chwilowy, ale po przyzwyczajeniu się też...
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Subiektywnie: Odczucia opisywane przez użytkowników PB są takie same jak moje odczucia w odniesieniu do trybu S w DSG.
Ale, żeby nie było - następny będzie najprawdopodobniej RS.
Ale, żeby nie było - następny będzie najprawdopodobniej RS.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER