♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Tak, to ja.D10ni pisze: ↑16 sie 2020, 18:30Nie zauważyłem zmian, jak wstawiłem i stwierdziłem że działa, to nic nie ruszałem. Tydzień temu pobawiłem się znowu ustawieniami, włączyłem i wyłączyłem aby się przekonać że bez PB miesiek kiepsko się zbiera.
Z tego co pamiętam, była jakaś zniżka dla forumowiczów i prawo zwrotu po użyciu chyba przez dwa tygodnie, bez podawania powodu. O ile pamięć mnie nie myli, chyba JED napisał że zwrócił. Tak więc możesz spróbować, czy Ci wystarczy PB czy wolisz ryzykować gwarancję ( o ile jeszcze masz).Warto to teraz brać, czy raczej PowerBox, a może jedno i drugie?
Rozumiem że zapoznałeś się z wszystkimi wpisami na ten temat na forum? Bo sporo tego było.
Kod: Zaznacz cały
w moim odczuciu PedalBox to numer jeden posunięcie a jeśli chcemy zwiększyć elastyczność i moc silnika
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
W końcu dzisiaj Misiek pojechał na małą kurację wzmacniającą. Miała ona na celu głównie poprawić elastyczność w dolnym zakresie obrotów.
Jak ochłonę z szoku wywołanego kontynuowaniem oszustwa wymyślonego przez VW i powtarzanego przez Skodę, to skrobnę kilka zdań w wątku NASZE AUTA.
Bezczelnie sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe w stosunku do danych katalogowych.
Jak ochłonę z szoku wywołanego kontynuowaniem oszustwa wymyślonego przez VW i powtarzanego przez Skodę, to skrobnę kilka zdań w wątku NASZE AUTA.
Bezczelnie sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe w stosunku do danych katalogowych.
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 19 maja 2017, 23:52
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: WRX STI 04'; Corolla TS 02', Scala 19'
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Rozwiń myślbubuś pisze: ↑12 paź 2020, 19:20W końcu dzisiaj Misiek pojechał na małą kurację wzmacniającą. Miała ona na celu głównie poprawić elastyczność w dolnym zakresie obrotów.
Jak ochłonę z szoku wywołanego kontynuowaniem oszustwa wymyślonego przez VW i powtarzanego przez Skodę, to skrobnę kilka zdań w wątku NASZE AUTA.
Bezczelnie sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe w stosunku do danych katalogowych.
Planujesz zakup samochodu?
Zapraszam poza forum 606987746
https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych!
Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.
Zapraszam poza forum 606987746
https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych!
Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Bubuś, ale z tego co widzę to pomiar oszukany, bo tylna oś rozłączona
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Jak to?michalmiko pisze: ↑13 paź 2020, 16:00Bubuś, ale z tego co widzę to pomiar oszukany, bo tylna oś rozłączona
Przecież moc jest generowana i podawana tylko z jednego agregatu, poprzez tylko jedną skrzynię biegów.
Skoro tył był rozpięty, to rozdzielacz napędów na osie nie podawał nic na tył i cała moc poszła na przednią oś.
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Jeszcze chwilkę, rozwinięcie nastąpi.Marcin pisze: ↑13 paź 2020, 14:12Rozwiń myślbubuś pisze: ↑12 paź 2020, 19:20W końcu dzisiaj Misiek pojechał na małą kurację wzmacniającą. Miała ona na celu głównie poprawić elastyczność w dolnym zakresie obrotów.
Jak ochłonę z szoku wywołanego kontynuowaniem oszustwa wymyślonego przez VW i powtarzanego przez Skodę, to skrobnę kilka zdań w wątku NASZE AUTA.
Bezczelnie sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe w stosunku do danych katalogowych.
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
-
- Posty: 372
- Rejestracja: 22 cze 2019, 22:32
- Lokalizacja: ZS/ ZPL / ZGL
- Samochód: Kodiaq 2.0 TSI,DSG,4x4
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Czy to hamownia 4x4?Jak nie to fakt,mimo Twojej teori moze byc przeklamanie.Chyba po to wlasnie sa hamownie 4x4bubuś pisze:Jak to?michalmiko pisze: ↑13 paź 2020, 16:00Bubuś, ale z tego co widzę to pomiar oszukany, bo tylna oś rozłączona
Przecież moc jest generowana i podawana tylko z jednego agregatu, poprzez tylko jedną skrzynię biegów.
Skoro tył był rozpięty, to rozdzielacz napędów na osie nie podawał nic na tył i cała moc poszła na przednią oś.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Ad rem hamowni 4x4. Pytałem tunera i powiedział, że hamowanie Kodiaqa z odpiętym programowo tylnym napędem, poprzez pomiar mocy tylko na przedniej osi, daje miarodajne wyniki.
A teraz na temat tuningu TDI, w oparciu o ostatnio wykonane badanie mojego wozidła.
Auto, a w zasadzie motor i skrzynia DSG:
-nie generują mocy w KM i Nm deklarowanej w katalogu/prospekcie,
-w dolnym zakresie obrotów, czyli 1750-2000 rpm, motor generuje zaledwie od 60 do 85% Nm obiecanych w katalogu. Daje to odpowiedź, dlaczego Kodiaq jest mułowaty i opieszale reaguje na pedał gazu.
Jednym słowem jesteśmy kiwani na całego, za niemałe pieniądze sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe, dotknięte wadą ukrytą.
Powinno to osobom planującym kupno Kodiaqa poważnie zastanowić się nad sensownością złożenia zamówienia. Nie warta skórka za wyprawkę.
Więcej szczegółów opisałem w wątku "Nasze auta".
A teraz na temat tuningu TDI, w oparciu o ostatnio wykonane badanie mojego wozidła.
Auto, a w zasadzie motor i skrzynia DSG:
-nie generują mocy w KM i Nm deklarowanej w katalogu/prospekcie,
-w dolnym zakresie obrotów, czyli 1750-2000 rpm, motor generuje zaledwie od 60 do 85% Nm obiecanych w katalogu. Daje to odpowiedź, dlaczego Kodiaq jest mułowaty i opieszale reaguje na pedał gazu.
Jednym słowem jesteśmy kiwani na całego, za niemałe pieniądze sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe, dotknięte wadą ukrytą.
Powinno to osobom planującym kupno Kodiaqa poważnie zastanowić się nad sensownością złożenia zamówienia. Nie warta skórka za wyprawkę.
Więcej szczegółów opisałem w wątku "Nasze auta".
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Widziałem już chyba nawet na naszej facebookowej grupie, jak to pewien tuner robił pomiary z rozłączoną osią i wyszło mu chyba 250KM, a po jego "tuningu" około 300KM Tak więc, mniejsze obciążenie układem przeniesienia napędu. Filmik nudny jak i pomiary absurdalne