♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Zdjęcia, linki, informacje na temat tuningu mechanicznego Kodiaqa
Awatar użytkownika
neonmat
Posty: 25
Rejestracja: 04 lip 2020, 16:33
Samochód: Skoda, Kodiaq 2.0 TFSI

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: neonmat »

nie o tym tylko o powerboxa mi chodzi.



Sponsor

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Sponsor


JED
Posty: 1123
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: JED »

D10ni pisze:
16 sie 2020, 18:30
RobKos pisze:
05 sie 2020, 19:21
jak oceniacie dzisiaj PedalBox, były jakieś zmiany w oprogramowaniu urządzenia, aktualizacje? Mamy już sierpień 2020r
Nie zauważyłem zmian, jak wstawiłem i stwierdziłem że działa, to nic nie ruszałem. Tydzień temu pobawiłem się znowu ustawieniami, włączyłem i wyłączyłem aby się przekonać że bez PB miesiek kiepsko się zbiera.
Warto to teraz brać, czy raczej PowerBox, a może jedno i drugie?
Z tego co pamiętam, była jakaś zniżka dla forumowiczów i prawo zwrotu po użyciu chyba przez dwa tygodnie, bez podawania powodu. O ile pamięć mnie nie myli, chyba JED napisał że zwrócił. Tak więc możesz spróbować, czy Ci wystarczy PB czy wolisz ryzykować gwarancję ( o ile jeszcze masz).
neonmat pisze:
16 sie 2020, 13:31
i co jakieś odczucia są może się ktoś wypowiedzieć?
Rozumiem że zapoznałeś się z wszystkimi wpisami na ten temat na forum? Bo sporo tego było.
Tak, to ja.

Kod: Zaznacz cały

w moim odczuciu PedalBox to numer jeden posunięcie a jeśli chcemy zwiększyć elastyczność i moc silnika
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

bubuś
Posty: 646
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
Lokalizacja: Polska
Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: bubuś »

W końcu dzisiaj Misiek pojechał na małą kurację wzmacniającą. Miała ona na celu głównie poprawić elastyczność w dolnym zakresie obrotów.
Jak ochłonę z szoku wywołanego kontynuowaniem oszustwa wymyślonego przez VW i powtarzanego przez Skodę, to skrobnę kilka zdań w wątku NASZE AUTA.
Bezczelnie sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe w stosunku do danych katalogowych.

Obrazek
Follow your dreams :D
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

Marcin
Posty: 150
Rejestracja: 19 maja 2017, 23:52
Lokalizacja: Kraków
Samochód: WRX STI 04'; Corolla TS 02', Scala 19'

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Marcin »

bubuś pisze:
12 paź 2020, 19:20
W końcu dzisiaj Misiek pojechał na małą kurację wzmacniającą. Miała ona na celu głównie poprawić elastyczność w dolnym zakresie obrotów.
Jak ochłonę z szoku wywołanego kontynuowaniem oszustwa wymyślonego przez VW i powtarzanego przez Skodę, to skrobnę kilka zdań w wątku NASZE AUTA.
Bezczelnie sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe w stosunku do danych katalogowych.

Obrazek
Rozwiń myśl ;)
Planujesz zakup samochodu?
Zapraszam poza forum 606987746
https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych!
Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.

Awatar użytkownika
michalmiko
Posty: 942
Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
Lokalizacja: Podhale
Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: michalmiko »

Bubuś, ale z tego co widzę to pomiar oszukany, bo tylna oś rozłączona :D

bubuś
Posty: 646
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
Lokalizacja: Polska
Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: bubuś »

michalmiko pisze:
13 paź 2020, 16:00
Bubuś, ale z tego co widzę to pomiar oszukany, bo tylna oś rozłączona :D
Jak to?
Przecież moc jest generowana i podawana tylko z jednego agregatu, poprzez tylko jedną skrzynię biegów.
Skoro tył był rozpięty, to rozdzielacz napędów na osie nie podawał nic na tył i cała moc poszła na przednią oś.
Follow your dreams :D
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

bubuś
Posty: 646
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
Lokalizacja: Polska
Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: bubuś »

Marcin pisze:
13 paź 2020, 14:12
bubuś pisze:
12 paź 2020, 19:20
W końcu dzisiaj Misiek pojechał na małą kurację wzmacniającą. Miała ona na celu głównie poprawić elastyczność w dolnym zakresie obrotów.
Jak ochłonę z szoku wywołanego kontynuowaniem oszustwa wymyślonego przez VW i powtarzanego przez Skodę, to skrobnę kilka zdań w wątku NASZE AUTA.
Bezczelnie sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe w stosunku do danych katalogowych.
Rozwiń myśl ;)
Jeszcze chwilkę, rozwinięcie nastąpi.
Follow your dreams :D
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

pstad
Posty: 372
Rejestracja: 22 cze 2019, 22:32
Lokalizacja: ZS/ ZPL / ZGL
Samochód: Kodiaq 2.0 TSI,DSG,4x4

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: pstad »

bubuś pisze:
michalmiko pisze:
13 paź 2020, 16:00
Bubuś, ale z tego co widzę to pomiar oszukany, bo tylna oś rozłączona :D
Jak to?
Przecież moc jest generowana i podawana tylko z jednego agregatu, poprzez tylko jedną skrzynię biegów.
Skoro tył był rozpięty, to rozdzielacz napędów na osie nie podawał nic na tył i cała moc poszła na przednią oś.
Czy to hamownia 4x4?Jak nie to fakt,mimo Twojej teori moze byc przeklamanie.Chyba po to wlasnie sa hamownie 4x4 Obrazek

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka


bubuś
Posty: 646
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
Lokalizacja: Polska
Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: bubuś »

Ad rem hamowni 4x4. Pytałem tunera i powiedział, że hamowanie Kodiaqa z odpiętym programowo tylnym napędem, poprzez pomiar mocy tylko na przedniej osi, daje miarodajne wyniki.

A teraz na temat tuningu TDI, w oparciu o ostatnio wykonane badanie mojego wozidła.
Auto, a w zasadzie motor i skrzynia DSG:
-nie generują mocy w KM i Nm deklarowanej w katalogu/prospekcie,
-w dolnym zakresie obrotów, czyli 1750-2000 rpm, motor generuje zaledwie od 60 do 85% Nm obiecanych w katalogu. Daje to odpowiedź, dlaczego Kodiaq jest mułowaty i opieszale reaguje na pedał gazu.

Jednym słowem jesteśmy kiwani na całego, za niemałe pieniądze sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe, dotknięte wadą ukrytą.
Powinno to osobom planującym kupno Kodiaqa poważnie zastanowić się nad sensownością złożenia zamówienia. Nie warta skórka za wyprawkę.
Więcej szczegółów opisałem w wątku "Nasze auta".
Follow your dreams :D
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

Awatar użytkownika
michalmiko
Posty: 942
Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
Lokalizacja: Podhale
Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: michalmiko »

bubuś pisze:
14 paź 2020, 6:43
Jak to?
Przecież moc jest generowana i podawana tylko z jednego agregatu, poprzez tylko jedną skrzynię biegów.
Skoro tył był rozpięty, to rozdzielacz napędów na osie nie podawał nic na tył i cała moc poszła na przednią oś.
Widziałem już chyba nawet na naszej facebookowej grupie, jak to pewien tuner robił pomiary z rozłączoną osią i wyszło mu chyba 250KM, a po jego "tuningu" około 300KM :D Tak więc, mniejsze obciążenie układem przeniesienia napędu. Filmik nudny jak i pomiary absurdalne :)

ODPOWIEDZ