bubuś pisze: ↑22 lut 2018, 20:22
@HPFactory, jak w przysłowiu "każda pliszka swój ogonek chwali.
Do normalnej cywilnej jazdy wystarczy dobrze zestrojony jednokanałowe rozwiązanie. Pewnie można narobić kilkukanałowe, tylko po co? Chyba żeby się prędzej pokićkało.
Fimra VTech od lat jest uznanym tunerem i lipy nie robią. Mają doskonałych fachowców praktyków i potrafią dostroić tuning boxem do potrzeb indywidualnych użytkownika.
Nie do końca trafione przysłowie. My jesteśmy pliszką i mamy ogonek, to rozwiązanie nawet nie przypomina ptaka
Po co? Choćby po to, żeby nie podnosić ciśnienia na szynie w każdych warunkach jazdy auta. Choćby po to, żeby też odpowiednio wysterować ciśnieniem doładowania. A finalnie po to, żeby dostosować wszystkie parametry do obrotów silnika, tak jak to się robi w tradycyjnym chiptuningu, o czym V-Tech jestem pewien, że doskonale wie.
Proszę mi wytłumaczyć, jak można "tuning boxa" wystroić do potrzeb użytkownika, jak mamy dostęp do napięcia na szynie Common Rail i żadnych innych parametrów do "dostrojenia" lub do odnoszenia się do nich. Proszę ich poprosić o wystrojenie swojego rozwiązania tak, żeby moment wzrastał z dołu do 2500 obrotów, a potem już była seria - odmówią, bo nie są w stanie fizycznie na swoim rozwiązaniu tego zrobić. Zresztą sam wykres pokazuje, że to modyfikacja, która w "cywilnej normalnej jeździe" nie jest modyfikacją, bo auto jest praktycznie seryjne...