♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
- MałGorzata
- Posty: 2886
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Ja też używam manual/sport przed wyprzedzaniem
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Ja używam manetek przy kierownicy tylko podczas holowania przyczepy (na ogół podczas wyprzedzania). Przy jeździe solo zdaję się na DSG.
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
- MałGorzata
- Posty: 2886
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Fajna zabawa. Ostatnio trenuję/testuję hamowanie silnikiem na dlugich zjazdach...
Opóźnienie od 100km/h do 30km/h można uzyskać tylko biegami na odcinku ok.800m nawet z górki.
Opóźnienie od 100km/h do 30km/h można uzyskać tylko biegami na odcinku ok.800m nawet z górki.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Ja używam też teraz częściej trybu sport (trasa przy prędkościach autostradowych, przed "trudnym" skrzyżowaniem, itd.), ale co to ma do rzeczy? Niestety nie mam manetek przy kierownicy
Opóźnienie jest, było i będzie... ciekai mnie jak Pedal Box sprawdza się przy delikatnym manewrowaniu, np. wjazd do wąskiego garażu, itd. Skoro podnosi obroty na jałowym, to przy toczeniu się na Drive jak to jest odczuwalne?
Opóźnienie jest, było i będzie... ciekai mnie jak Pedal Box sprawdza się przy delikatnym manewrowaniu, np. wjazd do wąskiego garażu, itd. Skoro podnosi obroty na jałowym, to przy toczeniu się na Drive jak to jest odczuwalne?
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 25 paź 2018, 0:33
- Samochód: Audi A4 B8 2.0 TDI, Kodiaq Sportline 2.0 TDI 190
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Bardzo ciekawa ta reakcja podnoszaca obroty bo u mnie przy przelaczeniu trybow na PB jest tylko drgniecie wskazowki. Obroty nie rosną
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Opóźnienie jest mniejsze. Jeżeli nie jesteś starszą panią w chodakach albo nie masz na nogach butów narciarskich to tak samo się manewruje jak bez PB. Owszem, pedał gazu jest czulszy, ale też od tego masz trzy poziomy w PB i w każdym możesz jeszcze skorygować na plus lub minus.
Też mam wrażenie że to podnoszenie obrotów na filmie to wynik złej lub braku kalibracji. U mnie nawet nie drgnie.
Zadowolny z GunMetal Sportline
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Tak - wszystkie filmy, w tym mój, pokazują złą kalibrację lub jej brak.
:facepalm:
:facepalm:
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 21:59
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TSI Style/Business Grey/Crater
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Tryb sport a pol-manual to jednak roznica. W przypadku wbicia sztywno biegu nizszego laga nie ma, bo skrzynia nie "mysli" nad tym co podaje potencjometr. Tutaj nie trzeba przeciez manetek, kazde DSG to ma.PeWu pisze: ↑23 sie 2019, 9:41Ja używam też teraz częściej trybu sport (trasa przy prędkościach autostradowych, przed "trudnym" skrzyżowaniem, itd.), ale co to ma do rzeczy? Niestety nie mam manetek przy kierownicy
Opóźnienie jest, było i będzie... ciekai mnie jak Pedal Box sprawdza się przy delikatnym manewrowaniu, np. wjazd do wąskiego garażu, itd. Skoro podnosi obroty na jałowym, to przy toczeniu się na Drive jak to jest odczuwalne?
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
PedalBox czy PedalBox+?
Czy faktycznie często zmieniacie ustawienia PedalBoxa, czy po prostu na jednym docelowo się jeździ i nie ma sensu brać wersji plus?
Pytam, bo własnie mają -22% do ceny na BlackFriday, i chcę w końcu przekonać się organoleptycznie.
Przeszukałem też trochę Allegro i OLX, niestety używek nie ma na rynku.
Czy faktycznie często zmieniacie ustawienia PedalBoxa, czy po prostu na jednym docelowo się jeździ i nie ma sensu brać wersji plus?
Pytam, bo własnie mają -22% do ceny na BlackFriday, i chcę w końcu przekonać się organoleptycznie.
Przeszukałem też trochę Allegro i OLX, niestety używek nie ma na rynku.
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Miałem zwykłą wersję PB a teraz + po pewnym czasie chyba nie ma to znaczenia , częściej jak chcesz komuś zaprezentować system PB i małe wow , normalnie wskaźnik fizyczny(przełącznik) mam schowany w małym otwieranym schowku po lewej od kierownicy wiec i na telefonie wygodniej , co do obrotów na jałowym nigdy takiego zjawiska ni miałem , do dziś przejeździłem 30 tys z PB i raz jeszcze powiem ze to różnica olbrzymia a dodatkowo możemy sobie jeszcze ustawić "czułość" pedału jak tylko chcemy bardzo dokładnie .PeWu pisze: ↑02 gru 2019, 12:27PedalBox czy PedalBox+?
Czy faktycznie często zmieniacie ustawienia PedalBoxa, czy po prostu na jednym docelowo się jeździ i nie ma sensu brać wersji plus?
Pytam, bo własnie mają -22% do ceny na BlackFriday, i chcę w końcu przekonać się organoleptycznie.
Przeszukałem też trochę Allegro i OLX, niestety używek nie ma na rynku.
gust frajera jest nieodgadniony !