Też widziałem rzeźbę tego tunera. Człowiek niedouczony, nie bardzo wiedział co i w jakim aucie robi (przecież po podpięciu się do OBD m.in. widziałby, że RS ma 2. turbawki). A wyniki z hamowni faktycznie absurdalne (jak pamiętam było grubo powyżej 300 KM)..michalmiko pisze: ↑15 paź 2020, 22:01Widziałem już chyba nawet na naszej facebookowej grupie, jak to pewien tuner robił pomiary z rozłączoną osią i wyszło mu chyba 250KM, a po jego "tuningu" około 300KM Tak więc, mniejsze obciążenie układem przeniesienia napędu. Filmik nudny jak i pomiary absurdalne
♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 19 maja 2017, 23:52
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: WRX STI 04'; Corolla TS 02', Scala 19'
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Niezależnie od profilu jazdy?bubuś pisze: ↑14 paź 2020, 20:55Ad rem hamowni 4x4. Pytałem tunera i powiedział, że hamowanie Kodiaqa z odpiętym programowo tylnym napędem, poprzez pomiar mocy tylko na przedniej osi, daje miarodajne wyniki.
A teraz na temat tuningu TDI, w oparciu o ostatnio wykonane badanie mojego wozidła.
Auto, a w zasadzie motor i skrzynia DSG:
-nie generują mocy w KM i Nm deklarowanej w katalogu/prospekcie,
-w dolnym zakresie obrotów, czyli 1750-2000 rpm, motor generuje zaledwie od 60 do 85% Nm obiecanych w katalogu. Daje to odpowiedź, dlaczego Kodiaq jest mułowaty i opieszale reaguje na pedał gazu.
Jednym słowem jesteśmy kiwani na całego, za niemałe pieniądze sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe, dotknięte wadą ukrytą.
Powinno to osobom planującym kupno Kodiaqa poważnie zastanowić się nad sensownością złożenia zamówienia. Nie warta skórka za wyprawkę.
Więcej szczegółów opisałem w wątku "Nasze auta".
Planujesz zakup samochodu?
Zapraszam poza forum 606987746
https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych!
Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.
Zapraszam poza forum 606987746
https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych!
Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Chłopie kochany! Co jest pierwsze? Motor, czy program określający profil jazdy?Marcin pisze: ↑27 paź 2020, 13:40Niezależnie od profilu jazdy?bubuś pisze: ↑14 paź 2020, 20:55Ad rem hamowni 4x4. Pytałem tunera i powiedział, że hamowanie Kodiaqa z odpiętym programowo tylnym napędem, poprzez pomiar mocy tylko na przedniej osi, daje miarodajne wyniki.
A teraz na temat tuningu TDI, w oparciu o ostatnio wykonane badanie mojego wozidła.
Auto, a w zasadzie motor i skrzynia DSG:
-nie generują mocy w KM i Nm deklarowanej w katalogu/prospekcie,
-w dolnym zakresie obrotów, czyli 1750-2000 rpm, motor generuje zaledwie od 60 do 85% Nm obiecanych w katalogu. Daje to odpowiedź, dlaczego Kodiaq jest mułowaty i opieszale reaguje na pedał gazu.
Jednym słowem jesteśmy kiwani na całego, za niemałe pieniądze sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe, dotknięte wadą ukrytą.
Powinno to osobom planującym kupno Kodiaqa poważnie zastanowić się nad sensownością złożenia zamówienia. Nie warta skórka za wyprawkę.
Więcej szczegółów opisałem w wątku "Nasze auta".
Moc na kołach tworzy motor poprzez skrzynię biegów. Program komputerowy do profilu jazdy jest w Kodiaqu tak samo nieudany, jak sterowniki silnika i skrzyni biegów.
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 19 maja 2017, 23:52
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: WRX STI 04'; Corolla TS 02', Scala 19'
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Nie przeczę, jednak tryb Normal i ECO dość mocno ograniczają odpowiedź na wciśnięcie pedału.bubuś pisze: ↑29 paź 2020, 10:29Chłopie kochany! Co jest pierwsze? Motor, czy program określający profil jazdy?Marcin pisze: ↑27 paź 2020, 13:40Niezależnie od profilu jazdy?bubuś pisze: ↑14 paź 2020, 20:55Ad rem hamowni 4x4. Pytałem tunera i powiedział, że hamowanie Kodiaqa z odpiętym programowo tylnym napędem, poprzez pomiar mocy tylko na przedniej osi, daje miarodajne wyniki.
A teraz na temat tuningu TDI, w oparciu o ostatnio wykonane badanie mojego wozidła.
Auto, a w zasadzie motor i skrzynia DSG:
-nie generują mocy w KM i Nm deklarowanej w katalogu/prospekcie,
-w dolnym zakresie obrotów, czyli 1750-2000 rpm, motor generuje zaledwie od 60 do 85% Nm obiecanych w katalogu. Daje to odpowiedź, dlaczego Kodiaq jest mułowaty i opieszale reaguje na pedał gazu.
Jednym słowem jesteśmy kiwani na całego, za niemałe pieniądze sprzedawane są nam auta niepełnowartościowe, dotknięte wadą ukrytą.
Powinno to osobom planującym kupno Kodiaqa poważnie zastanowić się nad sensownością złożenia zamówienia. Nie warta skórka za wyprawkę.
Więcej szczegółów opisałem w wątku "Nasze auta".
Moc na kołach tworzy motor poprzez skrzynię biegów. Program komputerowy do profilu jazdy jest w Kodiaqu tak samo nieudany, jak sterowniki silnika i skrzyni biegów.
Planujesz zakup samochodu?
Zapraszam poza forum 606987746
https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych!
Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.
Zapraszam poza forum 606987746
https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych!
Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Witam,
Czy mozna zmienic tryb jazdy np. na komfort za pomoca obdeleven lub w serwisie?
Czy mozna zmienic tryb jazdy np. na komfort za pomoca obdeleven lub w serwisie?
Pozdrawiam,
Sebastian
Sebastian
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Jako, że auto już po leasingu i ma więcej niż 3 lata postanowiłem trochę się pobawić. Jak zauważył powyżej kolega rzeczywiście trochę robią nas w trąbę i zamiast deklarowanych 190 KM było 7 KM mniej.
Co do tego czy warto... jest to indywidualna sprawa każdego, ja żałuję tylko jednego, że zdecydowałem się tak późno to zrobić bo teraz auto to prawdziwa petarda
Co do tego czy warto... jest to indywidualna sprawa każdego, ja żałuję tylko jednego, że zdecydowałem się tak późno to zrobić bo teraz auto to prawdziwa petarda
-
- Posty: 504
- Rejestracja: 12 mar 2017, 13:56
- Samochód: Skoda Kodiaq Style 4x4 2,0 TDI 190 KM DSG 7
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Jaka cena podkręcenia?
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 20 gru 2019, 10:23
- Lokalizacja: Legionowski
- Samochód: Kodiak L&K 2.0 190KMDSG
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
W Legionowie robią za 1600 bez zmiany licznika programowań, lub 3200 z boxem i hamownią.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
1200 przy dwóch autach
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
ja mam takie pytanie, czy oprogramowanie DSG też zmieniacie?
ktoś się kiedyś chwalił "oprogramowaniem" pedały gazu ?
ktoś się kiedyś chwalił "oprogramowaniem" pedały gazu ?