♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Zdjęcia, linki, informacje na temat tuningu mechanicznego Kodiaqa
Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: MałGorzata »

Ja też używam manual/sport przed wyprzedzaniem


----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Sponsor

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Sponsor


bubuś
Posty: 646
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
Lokalizacja: Polska
Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: bubuś »

Ja używam manetek przy kierownicy tylko podczas holowania przyczepy (na ogół podczas wyprzedzania). Przy jeździe solo zdaję się na DSG.
Follow your dreams :D
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: MałGorzata »

Fajna zabawa. Ostatnio trenuję/testuję hamowanie silnikiem na dlugich zjazdach...

Opóźnienie od 100km/h do 30km/h można uzyskać tylko biegami na odcinku ok.800m nawet z górki.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Awatar użytkownika
PeWu
Posty: 134
Rejestracja: 21 lut 2018, 23:05
Samochód: Kodiaq TDI 150KM

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: PeWu »

Ja używam też teraz częściej trybu sport (trasa przy prędkościach autostradowych, przed "trudnym" skrzyżowaniem, itd.), ale co to ma do rzeczy? Niestety nie mam manetek przy kierownicy :)
Opóźnienie jest, było i będzie... ciekai mnie jak Pedal Box sprawdza się przy delikatnym manewrowaniu, np. wjazd do wąskiego garażu, itd. Skoro podnosi obroty na jałowym, to przy toczeniu się na Drive jak to jest odczuwalne?

Adammm
Posty: 48
Rejestracja: 25 paź 2018, 0:33
Samochód: Audi A4 B8 2.0 TDI, Kodiaq Sportline 2.0 TDI 190

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Adammm »

Bardzo ciekawa ta reakcja podnoszaca obroty bo u mnie przy przelaczeniu trybow na PB jest tylko drgniecie wskazowki. Obroty nie rosną

D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: D10ni »

PeWu pisze:
23 sie 2019, 9:41
Opóźnienie jest, było i będzie... ciekai mnie jak Pedal Box sprawdza się przy delikatnym manewrowaniu, np. wjazd do wąskiego garażu, itd. Skoro podnosi obroty na jałowym, to przy toczeniu się na Drive jak to jest odczuwalne?
Opóźnienie jest mniejsze. Jeżeli nie jesteś starszą panią w chodakach albo nie masz na nogach butów narciarskich to tak samo się manewruje jak bez PB. Owszem, pedał gazu jest czulszy, ale też od tego masz trzy poziomy w PB i w każdym możesz jeszcze skorygować na plus lub minus.
Adammm pisze:
23 sie 2019, 13:33
Bardzo ciekawa ta reakcja podnoszaca obroty bo u mnie przy przelaczeniu trybow na PB jest tylko drgniecie wskazowki. Obroty nie rosną
Też mam wrażenie że to podnoszenie obrotów na filmie to wynik złej lub braku kalibracji. U mnie nawet nie drgnie.
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

JED
Posty: 1123
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: JED »

Tak - wszystkie filmy, w tym mój, pokazują złą kalibrację lub jej brak.
:facepalm:
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

envies
Posty: 79
Rejestracja: 17 kwie 2017, 21:59
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TSI Style/Business Grey/Crater

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: envies »

PeWu pisze:
23 sie 2019, 9:41
Ja używam też teraz częściej trybu sport (trasa przy prędkościach autostradowych, przed "trudnym" skrzyżowaniem, itd.), ale co to ma do rzeczy? Niestety nie mam manetek przy kierownicy :)
Opóźnienie jest, było i będzie... ciekai mnie jak Pedal Box sprawdza się przy delikatnym manewrowaniu, np. wjazd do wąskiego garażu, itd. Skoro podnosi obroty na jałowym, to przy toczeniu się na Drive jak to jest odczuwalne?
Tryb sport a pol-manual to jednak roznica. W przypadku wbicia sztywno biegu nizszego laga nie ma, bo skrzynia nie "mysli" nad tym co podaje potencjometr. Tutaj nie trzeba przeciez manetek, kazde DSG to ma.

Awatar użytkownika
PeWu
Posty: 134
Rejestracja: 21 lut 2018, 23:05
Samochód: Kodiaq TDI 150KM

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: PeWu »

PedalBox czy PedalBox+?
Czy faktycznie często zmieniacie ustawienia PedalBoxa, czy po prostu na jednym docelowo się jeździ i nie ma sensu brać wersji plus?
Pytam, bo własnie mają -22% do ceny na BlackFriday, i chcę w końcu przekonać się organoleptycznie.
Przeszukałem też trochę Allegro i OLX, niestety używek nie ma na rynku.

Awatar użytkownika
Gliniak
Posty: 122
Rejestracja: 18 lut 2019, 21:11
Samochód: 4x4/DSG/140kW/tdi/Style/szary steel

Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦

Post autor: Gliniak »

PeWu pisze:
02 gru 2019, 12:27
PedalBox czy PedalBox+?
Czy faktycznie często zmieniacie ustawienia PedalBoxa, czy po prostu na jednym docelowo się jeździ i nie ma sensu brać wersji plus?
Pytam, bo własnie mają -22% do ceny na BlackFriday, i chcę w końcu przekonać się organoleptycznie.
Przeszukałem też trochę Allegro i OLX, niestety używek nie ma na rynku.
Miałem zwykłą wersję PB a teraz + po pewnym czasie chyba nie ma to znaczenia , częściej jak chcesz komuś zaprezentować system PB i małe wow , normalnie wskaźnik fizyczny(przełącznik) mam schowany w małym otwieranym schowku po lewej od kierownicy wiec i na telefonie wygodniej , co do obrotów na jałowym nigdy takiego zjawiska ni miałem , do dziś przejeździłem 30 tys z PB i raz jeszcze powiem ze to różnica olbrzymia a dodatkowo możemy sobie jeszcze ustawić "czułość" pedału jak tylko chcemy bardzo dokładnie .
gust frajera jest nieodgadniony ! :lol:

ODPOWIEDZ