poczytaj wątek - zostało tu tak wiele napisane , jeśli tego nie przyswajasz ,nie rozumiesz (to jedyne co pozostało to spróbować ) wtedy spotkasz te "konkrety" ,
ja nie jestem osoba która to sprzedaje czy ma jakiekolwiek zyski z zachwalania PD a klepać po raz kolejny to samo to mi się najzwyczajniej nie chce ...
♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Proszę, ten filmik W KOŃCU wyjaśni, jak to działa.
Więc nie, nie ma tu żadnego placebo, a jest, genialnie proste w swym działaniu, zwielokrotnienie "nastawy potencjometra".
Innymi słowy (na TYM filmiku) PB nie robi nic, czego nie można zrobić samemu - czytaj - wcisnąć mocniej pedał gazu.
Ja natomiast, nadal nie mam odpowiedzi, czy PB zmienia/likwiduje lag po wciśnięciu pedału gazu przy obrotach jałowych.
Więc nie, nie ma tu żadnego placebo, a jest, genialnie proste w swym działaniu, zwielokrotnienie "nastawy potencjometra".
Innymi słowy (na TYM filmiku) PB nie robi nic, czego nie można zrobić samemu - czytaj - wcisnąć mocniej pedał gazu.
Ja natomiast, nadal nie mam odpowiedzi, czy PB zmienia/likwiduje lag po wciśnięciu pedału gazu przy obrotach jałowych.
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
To jest całe clou działania PB. Zamiast nieliniowej charakterystyki masz (prawie) liniową. Nie jest to idealne przełożenie jak w starym manualu. ale reakcja na gaz jest znacznie szybsza. I nie, ten film zupełnie nie oddaje sposobu działania w Kodiaq. Bo nie chodzi wcale o to żeby przy takim samym położeniu pedału mieć więcej "gazu". I także jeśli chodzi o montaż - w Kodiaq wystarczy klęknąć obok otwartych drzwi, sięgnąć nad pedał gazu, wypiąć wtyczkę do gniazdka i wpiąć wtyczkę do gniazdka a gniazdko do wtyczki. "schowanie" kabla i urządzenia pod plastikami to już tylko kwestia minuty lun 10-ciu, w zależności od upodobań i pedanterii.
Planuję być na zlocie w Łasku, chętnym udostępnię.
Zadowolny z GunMetal Sportline
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Kolego, jak już kiedyś pisałem - nie wiem w jakim języku mam pisać, żebyś mnie rozumiał.
Kwestię klękania pominę, bo nie widzę związku.
Jeśli ten filmik "nie oddaje", to znajdź lepszy lub nagraj swój.
Bo to NIE może działać inaczej. To raz.
A dwa, co ma (nie)liniowość do początkowego laga, to nie wiem, ale wiem, co napisałem wcześniej, czego TEŻ nie zrozumiałeś, ewentualnie niedoczytałeś - każdy użytkownik widzi różnicę po zamontowaniu PB - nawet ten, któremu, UWAGA, PB NIE zlikwidował wstępnego laga.
Aha, proszę wyjaśnij, o co chodzi w PB, w takim razie.
Może ten filmik Ci pomoże?
Inne auto, takie samo działanie.
Kwestię klękania pominę, bo nie widzę związku.
Jeśli ten filmik "nie oddaje", to znajdź lepszy lub nagraj swój.
Bo to NIE może działać inaczej. To raz.
A dwa, co ma (nie)liniowość do początkowego laga, to nie wiem, ale wiem, co napisałem wcześniej, czego TEŻ nie zrozumiałeś, ewentualnie niedoczytałeś - każdy użytkownik widzi różnicę po zamontowaniu PB - nawet ten, któremu, UWAGA, PB NIE zlikwidował wstępnego laga.
Aha, proszę wyjaśnij, o co chodzi w PB, w takim razie.
Może ten filmik Ci pomoże?
Inne auto, takie samo działanie.
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Dobry pomysł.
W Łasku będzie dużo czasu na różne ciekawe rozmowy
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 31 lip 2019, 11:38
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 190PS DSG 4x4 SportLine 2018
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Otóż to, ja ciągle piszę, że to zwykłe przemnożenie pozycji potencjometru przez odpowiedni mnożnik, nic więcej, że laga to nie ma szansy zlikwidować, a i tak się upierają przy swoimJED pisze: ↑02 sie 2019, 8:48Kolego, jak już kiedyś pisałem - nie wiem w jakim języku mam pisać, żebyś mnie rozumiał.
Kwestię klękania pominę, bo nie widzę związku.
Jeśli ten filmik "nie oddaje", to znajdź lepszy lub nagraj swój.
Bo to NIE może działać inaczej. To raz.
A dwa, co ma (nie)liniowość do początkowego laga, to nie wiem, ale wiem, co napisałem wcześniej, czego TEŻ nie zrozumiałeś, ewentualnie niedoczytałeś - każdy użytkownik widzi różnicę po zamontowaniu PB - nawet ten, któremu, UWAGA, PB NIE zlikwidował wstępnego laga.
Aha, proszę wyjaśnij, o co chodzi w PB, w takim razie.
Może ten filmik Ci pomoże?
Inne auto, takie samo działanie.
Przecież nie pisałem nigdy, że to nie zmienia charakterystyki zachowania pedału przyspieszenia, czepiam się tylko ściemy o zwiększeniu częstotliwości odczytu pozycji pedału przyspieszenia... LOL... i zmniejszeniu laga
Jak widać... nie każdy potrafi czytać ze zrozumieniem
Nie zobaczymy filmu o zmniejszeniu laga, nie ma szansy takiego nagrać
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Nie prowadzę dystrybucji PB. Nie pracuję w marketingu DTE Systems. Grzecznie chciałem podzielić się spostrzeżeniami. Zwróciłem uwagę że KAŻDY może ZA DARMO wypróbować i ocenić samodzielnie co ten sprzęt robi. Nie muszę i nie mam ochoty walczyć z Waszymi teoriami i przy okazji czytać cierpkie uwagi że czegoś nie doczytałem i nie zrozumiałem. Dlatego nie będę marnować czasu w tym wątku i tylko powtórzę. Na zlocie (lub jak toś będzie w Poznaniu) możemy porozmawiać, przełożyć sprzęt. I tyle. Miłego dnia.
Zadowolny z GunMetal Sportline
Re: [emoji815] Tuning 2.0 TDI - DTE Systems [emoji815]
To ja dorzucę swoje trzy grosze. Zagadzam się z kolegami iż magii nie ma i to co może robić PB to przekazywać oszukana pozycję pedału gazu (wskazywać więcej niż jest).
Teraz wyobrażam sobie taką sytuację iż ECU w przypadku"wolnego" wciskania gazu reaguje płynniej czytaj wolniej. Jeżeli PB "podkręci" gaz (duży przyrost gazu w krótkim czasie) to ECU może stwierdzić, że ktoś chce szybkiej reakcji i szybciej zareagować (jak kick down w gazie). Ot cała magia PB.
Zgodnie z tą teorią to samo można uzyskać dynamiczniej i głębiej wciskając gaz
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Teraz wyobrażam sobie taką sytuację iż ECU w przypadku"wolnego" wciskania gazu reaguje płynniej czytaj wolniej. Jeżeli PB "podkręci" gaz (duży przyrost gazu w krótkim czasie) to ECU może stwierdzić, że ktoś chce szybkiej reakcji i szybciej zareagować (jak kick down w gazie). Ot cała magia PB.
Zgodnie z tą teorią to samo można uzyskać dynamiczniej i głębiej wciskając gaz
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
I w końcu dochodzimy do sensownych wniosków.
Kłamstwa producenta o obniżeniu spalania, pominę.
Jeśli to urządzenie eliminuje laga, to je kupuję definitywnie.
Kłamstwa producenta o obniżeniu spalania, pominę.
Jeśli to urządzenie eliminuje laga, to je kupuję definitywnie.
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
JED: z czego bierze się lag?
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER