Niekoniecznie.
Przyjmijmy, że mamy potencjometr:
- obrót 10% + opóźnienie 1s (wynikające z czegokolwiek) = 10% "gazu" po 1s.
- obrót 50% + opóźnienie 1s (wynikające z czegokolwiek) = 50% "gazu" po 1s.
Co więc uzyskaliśmy w temacie czasu reakcji (!) na żądaną wartość?
Nic.
♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 31 lip 2019, 11:38
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 190PS DSG 4x4 SportLine 2018
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
No i właśnie pytanie...
W jaki sposób PB wyeliminowuje niby to opóźnienie "1s" w ECU lub pedale przyspieszenia skoro nie ingeruje w elektronikę?
W jaki sposób PB wyeliminowuje niby to opóźnienie "1s" w ECU lub pedale przyspieszenia skoro nie ingeruje w elektronikę?
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Właśnie obejrzałem test PB w starym 760iL - i, o ile pedał przyspieszenia działa wyczuwalnie inaczej, to, UWAGA, lag pozostał.
Czyli ja raczej podziękuję.
Czyli ja raczej podziękuję.
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Ech, kolejni teoretycy. Cichyq, JED, podłączenie tego zajmuje dosłownie dwie minuty. I producent i dystrybutor gwarantują przyjęcie zwrotu bez pytania.
Oczywiście że mocy to nie doda. Oczywiście że nie poprawimy przyspieszenia. Ale może zapytajcie ilu ludzi testowało i ilu z nich nie zauważyło różnicy?
Oczywiście że mocy to nie doda. Oczywiście że nie poprawimy przyspieszenia. Ale może zapytajcie ilu ludzi testowało i ilu z nich nie zauważyło różnicy?
Zadowolny z GunMetal Sportline
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 31 lip 2019, 11:38
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 190PS DSG 4x4 SportLine 2018
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
D10ni, proszę o film pokazujący mniejszego laga
Skoro ja teoretyk tylko, to proszę o konkrety praktyka a nie jego subiektywne odczucia
Niech zgadnę... nic z tego nie będzie
Przez tak długi czas trwania wątku, gdyby to było do udowodnienia, to byłoby pierdyliard filmików na sieci jak to wszystko ślicznie działa.
Nie ma to jak marketing rodem z Telemango opierać na odczuciach, nie podając żadnych konkretnych liczb
Skoro ja teoretyk tylko, to proszę o konkrety praktyka a nie jego subiektywne odczucia
Niech zgadnę... nic z tego nie będzie
Przez tak długi czas trwania wątku, gdyby to było do udowodnienia, to byłoby pierdyliard filmików na sieci jak to wszystko ślicznie działa.
Nie ma to jak marketing rodem z Telemango opierać na odczuciach, nie podając żadnych konkretnych liczb
-
- Administrator
- Posty: 1392
- Rejestracja: 09 lis 2016, 12:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Volvo V90
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
A może ktoś się tym pochwali osobiście? Jest ktoś z Wrocławia z pb?
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Kodiaqa? Daj mu znać o naszym forum!
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
wiesz kolego gadasz takie głupoty że trudno to komentować , jak padało wcześniej spróbuj a potem przeproś bo się mylisz bardzo .Cichyq pisze: ↑01 sie 2019, 15:25D10ni, proszę o film pokazujący mniejszego laga
Skoro ja teoretyk tylko, to proszę o konkrety praktyka a nie jego subiektywne odczucia
Niech zgadnę... nic z tego nie będzie
Przez tak długi czas trwania wątku, gdyby to było do udowodnienia, to byłoby pierdyliard filmików na sieci jak to wszystko ślicznie działa.
Nie ma to jak marketing rodem z Telemango opierać na odczuciach, nie podając żadnych konkretnych liczb
gust frajera jest nieodgadniony !
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Może czytaj ze zrozumieniem?D10ni pisze: ↑01 sie 2019, 15:20Ech, kolejni teoretycy. Cichyq, JED, podłączenie tego zajmuje dosłownie dwie minuty. I producent i dystrybutor gwarantują przyjęcie zwrotu bez pytania.
Oczywiście że mocy to nie doda. Oczywiście że nie poprawimy przyspieszenia. Ale może zapytajcie ilu ludzi testowało i ilu z nich nie zauważyło różnicy?
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 24 wrz 2018, 21:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Kodiaq Style 2.0 TSI
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Teoretycznie PedalBox nie ma prawa działać (a jedynym efektem "działania" może być symulacja mocniejszego wciśnięcia pedału przyspieszenia).
W praktyce tak właśnie jest - ale dodatkowo zwiększa się responsywność auta na wciśnięcie gazu.
Nie wiem czy ktoś wrzuci film (te warunki gwarancji) ale to fajny temat do wspólnego obadania na żywo na jakimś zlocie.
W praktyce tak właśnie jest - ale dodatkowo zwiększa się responsywność auta na wciśnięcie gazu.
Nie wiem czy ktoś wrzuci film (te warunki gwarancji) ale to fajny temat do wspólnego obadania na żywo na jakimś zlocie.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 31 lip 2019, 11:38
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 190PS DSG 4x4 SportLine 2018
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Czyli jak zwykle, zero konkretówGliniak pisze: ↑01 sie 2019, 21:55wiesz kolego gadasz takie głupoty że trudno to komentować , jak padało wcześniej spróbuj a potem przeproś bo się mylisz bardzo .Cichyq pisze: ↑01 sie 2019, 15:25D10ni, proszę o film pokazujący mniejszego laga
Skoro ja teoretyk tylko, to proszę o konkrety praktyka a nie jego subiektywne odczucia
Niech zgadnę... nic z tego nie będzie
Przez tak długi czas trwania wątku, gdyby to było do udowodnienia, to byłoby pierdyliard filmików na sieci jak to wszystko ślicznie działa.
Nie ma to jak marketing rodem z Telemango opierać na odczuciach, nie podając żadnych konkretnych liczb