Pudełko już jest. Na razie na stole. Jutro podpinam i się okaże. Dam znać co do wrażeń z jazdy.kris3a pisze: ↑06 sty 2018, 12:42Popieram, kupiłem próbuję i raczej już nie oddam. Wkurza mnie tylko to, takie sytuacje mają miejsce. Mam Hondę CR-V z 2014 z 2,2 diesel w automacie i reakcja na gaz jest natychmiastowa. Dlaczego grupa VW taką kaszanę produkuję. Jeździłem wcześniej passatem B7 170KM dsg, zamulał trochę, ale nie tak bardzo jak kodiaq. Przecież to spowolnienie jest bardzo niebezpieczne przy wyprzedaniu. Kiedyś rozpocząłem manewr wyprzedzania, kierowca za mną również i mało we mnie nie wjechał bo skoda nie mogła odjechać na pełnym gazie. Czego o tym nikt nie pomyśli, tylko o tej pieprzonej emisji spalin. Krów i ryżu niech świat wpiernicza mniej, to będzie po problemie.
Uczciwie powiem, że z pedal boxem czuję się nieco bezpieczniej mam większą kontrolę nad samochodem. Jestem byłym przedstawicielem handlowym i ekstremalna jazda nie jest mi obca
♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
-
- Posty: 504
- Rejestracja: 12 mar 2017, 13:56
- Samochód: Skoda Kodiaq Style 4x4 2,0 TDI 190 KM DSG 7
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
a nie ma nikt hamowni w pobliżu ? Taki pomiar to średnio 100-200 zł i bedzie wiadomo jak to działa i jaki wykres generuje seria a jaki box
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
bardziej myślalem o boxie
-
- Posty: 504
- Rejestracja: 12 mar 2017, 13:56
- Samochód: Skoda Kodiaq Style 4x4 2,0 TDI 190 KM DSG 7
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Zmiana dynamiki po instalacji pedalboxa jest fantastyczna, ale momentami na granicy bezpieczeństwa.
Dlatego po tych kilku dniach użytkowania odradzam osobom z tzw. "ciężką nogą" stosowania podczas jazdy po zatłoczonych i ciasnych ulicach szczególnie trybu Sport Plus.
Co innego jazda szosowa. Tu jest naprawdę frajda.
Reasumując. Wiadomo, że ten gadżet nie podniesie mocy jednak uświadamia jak fabrycznie (w imię czego?) został zmulony samochód z dużą mocą i wysokim momentem obrotowym.
Dlatego po tych kilku dniach użytkowania odradzam osobom z tzw. "ciężką nogą" stosowania podczas jazdy po zatłoczonych i ciasnych ulicach szczególnie trybu Sport Plus.
Co innego jazda szosowa. Tu jest naprawdę frajda.
Reasumując. Wiadomo, że ten gadżet nie podniesie mocy jednak uświadamia jak fabrycznie (w imię czego?) został zmulony samochód z dużą mocą i wysokim momentem obrotowym.
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
a pisałem dawno temu że wcześniejszy automat był mniej ECO a ten przymulony
może w imię żywotności - tzn. żeby przeżył co najmniej do końca 4 letniej gwarancji a może właśnie ECO wyniki ?
ale to takie gdybanie, czas pokaże co przeżyje dłużej: manual, automat czy automat z takimi dodatkami
-
- Posty: 504
- Rejestracja: 12 mar 2017, 13:56
- Samochód: Skoda Kodiaq Style 4x4 2,0 TDI 190 KM DSG 7
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Co do skrzyni biegów w tym modelu jest DSG 500.
http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=3019.0
http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=3019.0
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Spora dokładka mocy dla Misia http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Sko ... 40KW-190KM
a także poprawienie pracy DSG https://vtech.pl/oferta/chiptuning/chip-tuning-dsg.html
a także poprawienie pracy DSG https://vtech.pl/oferta/chiptuning/chip-tuning-dsg.html
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
HPFactory macie swoja hamownie ?