Przemkooo Poważnie???? No nie wiedziałem brawo TyPrzemkooo pisze: ↑01 cze 2019, 19:55KOLEGO SZYMANOWIEC Ja sie wypowiem.
Wydaje mi się ze przyspieszenie masz to samo. Z pedal boxem.
Reakcja na twoją stopę jest 5 razy szybsza co zmienia reakcje skrzyni dsg. A co za tym idzie wydaje Ci się że przybyło Ci mocy. To tylko zmiana układu sterującego. Reagują jak w trybie SPORT.
Pamiętaj że niutki dają RADOSC Z JAZDY NIE KM.
♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 29 gru 2018, 14:56
- Samochód: Kodiaq style 2.0 217KM 463Nm 4x4 automat Box Vtec
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Kodiaq style 2.0 217KM 463Nm 4x4 automat Box Vtech oraz PedalBox DTE
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Czy ktos wie, dlaczego na polskiej stronie nie ma nic na temat apki do PB+?
http://hpfactory.pl/produkt/2-0-tdi-4x4 ... box-22100/
http://hpfactory.pl/produkt/2-0-tdi-4x4 ... box-22100/
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
apka jest i działa b dobrze na stronie faktycznie cisza
gust frajera jest nieodgadniony !
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Czyli trzeba kupić PB+ i dograć appkę, tak?
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Na stronie dystrybutora jest bieda, bo skopiowali tylko opis ze strony producenta. Apka jest darmowa, dla androida dostępna tutaj https://play.google.com/store/apps/deta ... lbox&hl=pl
Zadowolny z GunMetal Sportline
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Dzieki.
Ich support, to tez dramat.
Ich support, to tez dramat.
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
ja kupowałem w HpFactory i nie moge złego słowa powiedziec a trochę się działo bo zamówiłem wersje nie + (tu faktycznie na stronie nie było , dostałem info że dopiero wchodzi itd... ale założyłem do auta i nie chciałem sciągać do wysyłki az przyjdzie PB+ chłopaki przystali na to bez problemu i bez nadpłacania z mojej strony , PB+ przyszedł i okazało sie ze nie jest + ... mało prawdopodobne ale tak było (błąd w Niemczech , opis na pudełko był ok tylko urzadzenie nie to , tydzien czekałem a w domu dwa PB i doszedł trzeci tym razem poprawny (cały czas zapłacone było za jeden ) dwa odesłałem a ten działa perfekt a czasem sobie przełącze w tryb City na poprawe humoru bo tak jezdzic sie nie da PB+ działa wysmienicie łączy się w kilka sekund a samo urzadzenie mam schowane w lewym małym schowku .
gust frajera jest nieodgadniony !
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 31 lip 2019, 11:38
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 190PS DSG 4x4 SportLine 2018
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Ufff, przeczytałem cały wątek.
Według mnie HP Faktory popełniło błąd puszczając ściemę, licząc, że czytelnicy są całkowitymi "lajkonikami" z dziedziny, której dotyczy gadżet, o większej częstotliwości odczytów położenia pedału przyspieszenia
Przeanalizujmy...
Rozwiązanie fabryczne w uproszczeniu: Pedał przyspieszenia (pewnie jakaś zintegrowana elektronika) -> przewody -> ECU
Rozwiązanie z PedalBoxem: Pedał przyspieszenia (pewnie jakaś zintegrowana elektronika) -> przewody -> PB -> przewody -> ECU
Pytanie, na której części jest zasymulowane przez producenta samochodu opóźnienie pedału przyspieszenia?
1. Pedał przyspieszenia? - PB w tym przypadku dostanie opóźniony sygnał...
2. ECU? - sygnał z PB i tak będzie opóźniony...
Zatem???
Jedynym sesnsownym wytłumaczeniem działania PB jest zasymulowanie (podanie nieprawdziwej wartości) innego położenia pedału przyspieszenia niż jest w rzeczywistości.
Ten sam efekt każdy uzyskałby naciskając odpowiednio pedał przyspieszenia, tego da się nauczyć.
Odpowiednia elektronika, która zmienia wartość X -> Y w zależności od wybranego mnożnika (poziom NORMAL...SPORT...SPORT+).
Cena elektroniki: 2-3 zł?
Obudowa + kable: 5zł?
Pudełko + marketing + placebo: 850zł?
Utrata gwarancji: -XXXXX zł?
Dlaczego nikt nie zaprezentował przez tak długi okres istnienia wątku jakiegokolwiek filmu pokazującego, że wskazówka obrotomierza szybciej reaguje, pokazując obok naciśnięcie gazu, o co już kilku forumowiczów prosiło??
Odpowiedź jest oczywista
Według mnie HP Faktory popełniło błąd puszczając ściemę, licząc, że czytelnicy są całkowitymi "lajkonikami" z dziedziny, której dotyczy gadżet, o większej częstotliwości odczytów położenia pedału przyspieszenia
Przeanalizujmy...
Rozwiązanie fabryczne w uproszczeniu: Pedał przyspieszenia (pewnie jakaś zintegrowana elektronika) -> przewody -> ECU
Rozwiązanie z PedalBoxem: Pedał przyspieszenia (pewnie jakaś zintegrowana elektronika) -> przewody -> PB -> przewody -> ECU
Pytanie, na której części jest zasymulowane przez producenta samochodu opóźnienie pedału przyspieszenia?
1. Pedał przyspieszenia? - PB w tym przypadku dostanie opóźniony sygnał...
2. ECU? - sygnał z PB i tak będzie opóźniony...
Zatem???
Jedynym sesnsownym wytłumaczeniem działania PB jest zasymulowanie (podanie nieprawdziwej wartości) innego położenia pedału przyspieszenia niż jest w rzeczywistości.
Ten sam efekt każdy uzyskałby naciskając odpowiednio pedał przyspieszenia, tego da się nauczyć.
Odpowiednia elektronika, która zmienia wartość X -> Y w zależności od wybranego mnożnika (poziom NORMAL...SPORT...SPORT+).
Cena elektroniki: 2-3 zł?
Obudowa + kable: 5zł?
Pudełko + marketing + placebo: 850zł?
Utrata gwarancji: -XXXXX zł?
Dlaczego nikt nie zaprezentował przez tak długi okres istnienia wątku jakiegokolwiek filmu pokazującego, że wskazówka obrotomierza szybciej reaguje, pokazując obok naciśnięcie gazu, o co już kilku forumowiczów prosiło??
Odpowiedź jest oczywista
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
To, co piszesz, ma sens, jednak placebo nie działa na wszystkich, a opinie o PB są wszystkie jednakowe.
Ja ciągle się wstrzymuję z zakupem, bo dla mnie, nawet fabryczny tryb Sport ma za dużego laga, a podobno PB oferuje takie właśnie odczucia, ale mając tryb zwykły.
Ja ciągle się wstrzymuję z zakupem, bo dla mnie, nawet fabryczny tryb Sport ma za dużego laga, a podobno PB oferuje takie właśnie odczucia, ale mając tryb zwykły.
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 31 lip 2019, 11:38
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 190PS DSG 4x4 SportLine 2018
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Tak, z tym placebo, to wyolbrzymiłem.
Efekt jest na pewno wyczuwalny i każdy go inaczej odczuwa (subiektywnie), bo skoro naciskamy pedał przyspieszenia lekko, a PB przemnaża sygnał tak jakbyśmy naciskali dużo mocniej, to odczucie większej mocy jest.
Jednakże, ten sam efekt byśmy uzyskali naciskając pedał po prostu mocniej
Efekt jest na pewno wyczuwalny i każdy go inaczej odczuwa (subiektywnie), bo skoro naciskamy pedał przyspieszenia lekko, a PB przemnaża sygnał tak jakbyśmy naciskali dużo mocniej, to odczucie większej mocy jest.
Jednakże, ten sam efekt byśmy uzyskali naciskając pedał po prostu mocniej