Szanowni, musze przyznac racje temu, kto napisal, zeby nie krytykowac, jesli sie nie sprobowalo.
Ja mysle, ze wiem, o czym piszecie - mialem tak w Mercedesie - naciskasz gaz w podloge i przez chwile nic sie nie dzieje, NIC, a potej zwloce nastepuje kick-down.
Robilem nawet testy porownawcze z X1: spod swiatel, w czasie jazdy, itd - ZAWSZE, gdy bylo haslo "teraz!" to X1 odskakiwala, mimo iz jest 2.0d 4x4, a Mercedes byl 3.0 RWD i mial 50% wiecej mocy i momentu.
Zgadza sie? O cos takiego Wam chodzi?
A jesli tak, to sprobuje raz jeszcze wytlumaczyc (?), z czym to mozna porownac - to tak, jak by skrocic linke "gazu" w starym samochodzie, gdzie kazde musniecie gazu otwieraloby przepustnice
Nie ma innej mozliwosci i zgodze sie, ze PB nie moze wplywac na zuzycie paliwa -to moze wplywac jedynie na odczuwalny "lag" w komunikacji miedzy pedalem a sterownikiem.
Jesli ktos twierdzi inaczej (nie uzytkownik), to prosze mi to tutaj wyjasnic - silniki Diesla, to moja praca - co prawda, o innych mocach, ale COS jednak tam slyszalem