♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Dzisiaj założyłem Pedal Boxa. Jest roznica bardzo duża. Wieczorem testy na poważnie. Dam znać
-
- Posty: 504
- Rejestracja: 12 mar 2017, 13:56
- Samochód: Skoda Kodiaq Style 4x4 2,0 TDI 190 KM DSG 7
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Powodzenia w testowaniu
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Czekam na kolejne opinie / recenzje
Może ktoś zrobić zdjęcia z "montarzu" PedalBox'a? Jak to wygląda faktycznie fizycznie w Kodiaq?
Może ktoś zrobić zdjęcia z "montarzu" PedalBox'a? Jak to wygląda faktycznie fizycznie w Kodiaq?
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Jaka jest różnica w trybie S skrzyni dla opcji z pedalboxdem i bez?
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Użytkownicy Kodiaqa, którzy zamontowali PedalBoxa zachwalają zwiększenie szybkości reakcji układu wtryskowego i motoru na ruch pedałem przyspieszenia. Jednakże nic więcej nikt nie napisał. Mnie zaś interesuje, jak z tymi reakcjami jest w poszczególnych profilach jazdy, czyli: w eko, normalu i sport, Czy odczucia są w każdym z nich takie same, czy też nie. Ponadto, skoro ma być takie przyspieszenie reakcji, to czy skrócił się czas przyspieszania do 100 km/h na poszczególnych profilach jazdy.
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Rzeczywisty czas przyspieszenia skraca chip na silniku . Pedał boks skraca tylko czas reakcji. Skróci się więc czas jaki minie od tego jak zdecydujesz się wyprzedzać do osiągnięcia jakiejś prędkości , czas 0-100 czy 80-120 gdy gaz jest wciśnięty do końca pozostanie bez zmian.
Sam mam akurat produkty race chip a nie DTE . Ale mogę się podpisać pod tym co było tu wcześniej. Pedal boks fajnie poprawia redakcję na gaz, w każdym trybie. A jeśli chcesz poprawić 0-100 to chip w przypadku 2.0TSI poprawił czas z 8,2 na 7,3 . Vmaks nie wiem jaki był, aktualnie >230 km/h . Ze spalaniem ciężko stwierdzić bo czasem wystarczy wiatr i masz już inne wyniki. Generalnie utrzymuje się w dolnych granicach tego co inni podają dla 2.0 TSI
Sam mam akurat produkty race chip a nie DTE . Ale mogę się podpisać pod tym co było tu wcześniej. Pedal boks fajnie poprawia redakcję na gaz, w każdym trybie. A jeśli chcesz poprawić 0-100 to chip w przypadku 2.0TSI poprawił czas z 8,2 na 7,3 . Vmaks nie wiem jaki był, aktualnie >230 km/h . Ze spalaniem ciężko stwierdzić bo czasem wystarczy wiatr i masz już inne wyniki. Generalnie utrzymuje się w dolnych granicach tego co inni podają dla 2.0 TSI
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Nadal czekam aż ktoś wrzuci jakąś fotorelację z montarzu, itp. może nawet jakiś filmik?
-
- Posty: 523
- Rejestracja: 17 lut 2017, 10:53
- Lokalizacja: Solec Kujawski, kuj-pom
- Samochód: 2.0 tsi lava blue
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
montaż trwa 30 sekund, ale spoko, czekaj, może ktoś to zrobi dla Ciebie film albo szczegółową instrukcję rozpięcia jednej kostki i wpięcia w ich miejsce urządzenia
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Tu masz całą instrukcję wraz z foto.
https://www.briskoda.net/forums/topic/4 ... nd-review/
https://www.briskoda.net/forums/topic/4 ... nd-review/
-
- Posty: 504
- Rejestracja: 12 mar 2017, 13:56
- Samochód: Skoda Kodiaq Style 4x4 2,0 TDI 190 KM DSG 7
Re: ♦ Tuning 2.0 TDI - DTE Systems ♦
Tak możesz zrobić w Angliku. Przy kierownicy po normalnej stronie trzeba się schylić pod deskę rozdzielczą.