Montaż haka
: 17 lut 2022, 23:31
Cześć udało mi się z powodzeniem zamontowac hak w Kodim
Hak Brink, wypinany. Wziąłem wypinany bo obawiałem się czujnika do otwierania klapy bagażnika nogą. Niepotrzebnie, nawet jak hak jest wpięty to czujnik działa prawidłowo. Nie otwiera samoistnie klapy. Więc można i stały montować. Cena za wypinany 1150. Do tego wiązka witter 200zl. Bez żadnych błędów bez kodowania, działa bez zarzutu.
Silnik 2.0TDI 150km, DSG 7os- w katalogu do tego auta w 2019 nie można było zamówić haka, ale zamontować udało się bez problemu. Co do samej wiązki, zasilanie wziąłem z gniazda zapalniczki, światło cofania i przeciwmgielne są w lewym słupku D. Reszta świateł z wtyczek koło kloszy.
Przegląd na hak podbity, nacisk od góry 100kg, max waga holowanej przyczepy 2300kg. Tyle że brak większych wlotów w zderzaku więc pozostaje holować tylko lżejsze przyczepki . Zakładałem tylko pod platformę rowerową więc bez problemu objedzie.
Obawiałem się dokręcenia haka do podluznicy po prawej stronie, ale lekkie opuszczenie zbiorniczka ad blue na jednej śrubie i bez problemu było dojście do śruby mocującej hak. I oczywiście trzeba było naciąć zderzak. Na szczęście oryginalne oznaczenie jak ciąć jest od wnętrza zderzaka.
Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka
Hak Brink, wypinany. Wziąłem wypinany bo obawiałem się czujnika do otwierania klapy bagażnika nogą. Niepotrzebnie, nawet jak hak jest wpięty to czujnik działa prawidłowo. Nie otwiera samoistnie klapy. Więc można i stały montować. Cena za wypinany 1150. Do tego wiązka witter 200zl. Bez żadnych błędów bez kodowania, działa bez zarzutu.
Silnik 2.0TDI 150km, DSG 7os- w katalogu do tego auta w 2019 nie można było zamówić haka, ale zamontować udało się bez problemu. Co do samej wiązki, zasilanie wziąłem z gniazda zapalniczki, światło cofania i przeciwmgielne są w lewym słupku D. Reszta świateł z wtyczek koło kloszy.
Przegląd na hak podbity, nacisk od góry 100kg, max waga holowanej przyczepy 2300kg. Tyle że brak większych wlotów w zderzaku więc pozostaje holować tylko lżejsze przyczepki . Zakładałem tylko pod platformę rowerową więc bez problemu objedzie.
Obawiałem się dokręcenia haka do podluznicy po prawej stronie, ale lekkie opuszczenie zbiorniczka ad blue na jednej śrubie i bez problemu było dojście do śruby mocującej hak. I oczywiście trzeba było naciąć zderzak. Na szczęście oryginalne oznaczenie jak ciąć jest od wnętrza zderzaka.
Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka