To co piszę to z moich info które zdobyłem na początku roku i moja pamięć może być zawodna, proszę się nie sugerować i pytać osobiście u ŹRÓDŁA ( FIRMY)
Mam 150 hp oznaczenie silnika DFGA i tak jak dzwoniłem do kilku firm.
Zwykły program to max 190 ale raczej wszyscy powiedzieli że realne to max 185hp
Stage 2 to turbo 1449 z golfa GTD 170-180hp itp. To od 205 do 215 nawet (starsze silniki mają mocniejsze wtryski)
Zmiana wtrysków( nowsze silniki) i hybryda to wynik 250hp
To wszystko na seryjnym ICKU
SILNIK z oznaczeniem z przodu C mają wydajniejsze wtryski starsze wersje MÓJ 2018r ma DFGA i ma już słabsze wtryski.
Czyli jak masz lepsze wtryski to ze 150hp program wycisnie nawet 200
Stage 2 to od 210 nawet do250 koni. Jeden z tunerów ma A3 150hp na 300 koni zrobione i twierdzi że od kilku lat zero problemów A ma już sporo nalatane.
A i żeby wymienić turbo trzeba wyjąć silnik przynajmniej przy 4 motion
Ja jeszcze się wacham co zrobić mamy też 190hp Q5 i daje radę .
Program to ok 1300-1800zł wada to w małym zakresie moc i moment ( małe turbo) szybko wstaje i szybko siada.
Stage 2 to dużo mocy i szerszy zakresnawet nawet na tym turbo (1449)
500-800zł demontaż i montaż turbo
Samo turbo to od 1000zł używka (regenerowana)
nowe turbo od 2800-3500zł
Turbo HYBRYDA OK 1700-2500zł
program sam silnik 1300-1800zł
program skrzynia czasem w cenie albo za dopłatą ???
moc tylko albo aż 205-250hp
Zazdroszczę tym co mają mocniejsze wtryski... do 250hp
.Na fotkach na dole firmy które rzeczowo podjęły temat. Bo np. Słynny Pan ROGAL( wawa) kazał kupić turbo od 190 i czekać w kolejce, tylko to turbo się nie nadaje!!!