2.0 TSI Chip & LPG
: 30 lip 2019, 9:54
Witajcie
Jeszcze nic nie poinstalowalem,ale robilem rozeznanie w temacie montazu Chipa (co juz na forum jest ze najlepiej BoXa Race Chipa) i odnosnie instalacji LPG (moze zainteresuje kogos).
Co do LPG jest instalacja dedykowana do silnikow CZPA firmy PRINS.
Problemem bylo polaczenie chipa z LPG.
Napisalem do Prinsa i otrzymalem odpowiedz:
"""""""
Witam,
dziękuje za zainteresowanie się naszą oferta.
do Skody Kodiaq 2.0 TSi 180 KM 4x4 DSG montowana jest instalacja 5 generacji Prins VSi -DI, z dotryskiem benzyny.
Auto odpala na benzynie po rozgrzaniu się reduktora przechodzi na LPG . podczas jazdy na LPG jest dotrysk benzyny w 5 % w stosunku do spalonego gazu na 100 KM.
Spalanie gazu wynosi 20 % więcej w stosunku do spalanego paliwa PB. Wlew paliwa montowany jest pod klapka od wlewu benzyny.
Są to instalacje dedykowane do konkretnego kodu silnika. W pojeździe musi znajdować się silnik z kodem CZPA.
Po zamontowaniu instalacji przy tej instalacji nie można podnosić mocy w pojeździe.
Koszt montażu instalacji 5900 zl.
"""""""""""
Jak widac nie jest tak zle mimo iz osobiscie nie wieze w dotrysk 5% paliwa.Z innych zrodel wi3m iz dotrysk to okolo 0.5 ltr na cylinder wiec daje 2ltr Pb na 100,ale mimo tego i tak nie jest zle.
Jedyne co mnie nurtuje to czy naprawde instalacja/reduktor nie wytrzyma ok 50 KM wiecej?Na YT jest kilka filmikow po tuningu z Instalacja LPG silnika 1.6T GDI 180KM wiec chyba jest to mozliwe ale PRINS boi sie odpowiedzialnosci?
Czy macie jakies doswiadczenia w tym temacie badz samej instalacji LPG?
Jeszcze nic nie poinstalowalem,ale robilem rozeznanie w temacie montazu Chipa (co juz na forum jest ze najlepiej BoXa Race Chipa) i odnosnie instalacji LPG (moze zainteresuje kogos).
Co do LPG jest instalacja dedykowana do silnikow CZPA firmy PRINS.
Problemem bylo polaczenie chipa z LPG.
Napisalem do Prinsa i otrzymalem odpowiedz:
"""""""
Witam,
dziękuje za zainteresowanie się naszą oferta.
do Skody Kodiaq 2.0 TSi 180 KM 4x4 DSG montowana jest instalacja 5 generacji Prins VSi -DI, z dotryskiem benzyny.
Auto odpala na benzynie po rozgrzaniu się reduktora przechodzi na LPG . podczas jazdy na LPG jest dotrysk benzyny w 5 % w stosunku do spalonego gazu na 100 KM.
Spalanie gazu wynosi 20 % więcej w stosunku do spalanego paliwa PB. Wlew paliwa montowany jest pod klapka od wlewu benzyny.
Są to instalacje dedykowane do konkretnego kodu silnika. W pojeździe musi znajdować się silnik z kodem CZPA.
Po zamontowaniu instalacji przy tej instalacji nie można podnosić mocy w pojeździe.
Koszt montażu instalacji 5900 zl.
"""""""""""
Jak widac nie jest tak zle mimo iz osobiscie nie wieze w dotrysk 5% paliwa.Z innych zrodel wi3m iz dotrysk to okolo 0.5 ltr na cylinder wiec daje 2ltr Pb na 100,ale mimo tego i tak nie jest zle.
Jedyne co mnie nurtuje to czy naprawde instalacja/reduktor nie wytrzyma ok 50 KM wiecej?Na YT jest kilka filmikow po tuningu z Instalacja LPG silnika 1.6T GDI 180KM wiec chyba jest to mozliwe ale PRINS boi sie odpowiedzialnosci?
Czy macie jakies doswiadczenia w tym temacie badz samej instalacji LPG?