SUV: Sport Utility Vehicle
Jeśli nie znajdujecie w swoim aucie tego "S" - to wyjaśnienie poniżej:
Power gift od Skody nie jest duży - "tylko" 185 KM (katalogowo 180). Moc tez blisko normy: 332 Nm (katalog 320).
Zwróćcie jednak uwagę na krzywą mocy, a jeszcze bardziej momentu ! Już wszystko jasne ?
No to poprawiamy fabrykę. Nie chodzi o przyrost mocy i momentu max, ale o głownie o polepszenie charakterystyki.
Wzrost mocy nie powala na kolana: +26 (niecałe 211 KM), za to moment wzrósł znacznie: do 395 Nm.
Jak to się przekłada na przyspieszenie ? Proszę bardzo:
Jest znacznie lepiej. Tę dynamikę naprawdę czuć. Wreszcie grzeczny Miś obudził się ze snu zimowego i pokazał pazur.
Niczym Grizzly a nie Kodiaq
S jak SUV (TSI 2.0 180KM)
Re: S jak SUV (TSI 2.0 180KM)
A apetyt również jak u Grizlly.
-
- Posty: 2587
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: S jak SUV (TSI 2.0 180KM)
W obu wypadkach dziwnie mała jest moc na kołach, wręcz spada po podkręceniu. Dziwne, ale osiągi spoko.
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: S jak SUV (TSI 2.0 180KM)
Tutaj wszystko jest "skopane" - to wyniki z programu Paint czy hamowni?
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
Re: S jak SUV (TSI 2.0 180KM)
Rzuć okiem na różne wykresy w google. Moc na kołach jest zawsze dużo niższa.Malenstwo8 pisze: ↑10 maja 2019, 9:17W obu wypadkach dziwnie mała jest moc na kołach, wręcz spada po podkręceniu. Dziwne, ale osiągi spoko.
-
- Posty: 2587
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: S jak SUV (TSI 2.0 180KM)
Ja to wiem, chodzi mi o to, że tutaj to jest naprawdę sporo, chociaż z drugiej strony faktycznie popatrzyłem i rozbieżności są spore.golob pisze: ↑10 maja 2019, 12:07Rzuć okiem na różne wykresy w google. Moc na kołach jest zawsze dużo niższa.Malenstwo8 pisze: ↑10 maja 2019, 9:17W obu wypadkach dziwnie mała jest moc na kołach, wręcz spada po podkręceniu. Dziwne, ale osiągi spoko.
-
- Administrator
- Posty: 1392
- Rejestracja: 09 lis 2016, 12:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Volvo V90
Re: S jak SUV (TSI 2.0 180KM)
Rozszerz swoją wypowiedź albo uznam, że trollujesz…
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Kodiaqa? Daj mu znać o naszym forum!
-
- Posty: 1123
- Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
- Lokalizacja: 3City/Swiat
- Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K
Re: S jak SUV (TSI 2.0 180KM)
Wzrost mocy vs straty na kolach - porownaj wartosci.
Max moment obrotowy wynosi 320Nm (fabrycznie) i jest osiagany w zakresie 1500-3500 - porownaj wartosci.
Max moment obrotowy wynosi 320Nm (fabrycznie) i jest osiagany w zakresie 1500-3500 - porownaj wartosci.
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL.
Re: S jak SUV (TSI 2.0 180KM)
Czy to oznacza że jest już dostępny protokół transmisji danych do sterowników MG1? I chipowanie 2.0 TSI jest możliwe?
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 24 wrz 2018, 21:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Kodiaq Style 2.0 TSI
Re: S jak SUV (TSI 2.0 180KM)
Też zwróciłem uwagę, że w tym drugim wykresie jest jakiś babol w stracie mocy i mocy na kołach. Wartości na wykresie (poprawne) nie odpowiadają tym w tabelce z parametrami. Nie wiem czemu.
To oczywiście tylko Paint. Nie da się przecież tuningować silnika CZP (ACCZPAX1)
Poza tym kto by się odważył, to może grozić utratą gwarancji...