Akcja Serwisowa 91V1
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: Akcja Serwisowa 91V1
Według serwisu taki był cel tej akcji serwisowej, aby zablokowanie i odblokowanie zdalne zaczęło działać.
Zadowolny z GunMetal Sportline
Re: Akcja Serwisowa 91V1
To muszę wypytać w serwisie. Czy mogę mieć taka funkcje.
Re: Akcja Serwisowa 91V1
zgłosiłem usterkęD10ni pisze: ↑10 mar 2019, 18:53To także w ramach akcji serwisowej, czy zgłaszałeś usterkę?
Ja zaliczyłem prawie 2h w serwisie. Widać że coś się poprawiło, bo ikona połączenia (globus z samochodzikiem) jest znowu cały biały a nie biało-czerwony jak przez kilka dni przed aktualizacją. Niestety Nadal nie działa to, co według serwisu miała wnieść akcja serwisowa, czyli możliwość zdalnego otwarcia lub zablokowania samochodu.
Po wybraniu w apce pierwszy raz pojawia się akcja przypisania kolejnego PINu (S-PIN). Po przypisaniu nadal nie działa i pojawia się komunikat
W ustawieniach infotainment nie mam opcji włączania usługi. Infolinia bezradna, "proszę do serwisu".
Co ciekawe, powtó©zenie tego z poziomu strony otwieranej na kompie, wymusza nie tylko PIN ale i kolejną rejestrację systemu infotainment. Przećwiczyłem, zarejestrowałem, nawet zresetowałem cały sprzęt długo trzymając gałę.
Z poziomu kompa próba odblokowania zdalnego kończy się komunikatem:
Mam już zaproszenie na kolejną wizytę w serwisie. I pewnie kolejne 2h o ile nie więcej "w plecy".
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: Akcja Serwisowa 91V1
U mnie serwisant uczciwie walczył, stanęło na tym że zgłosi do producenta czy są podobne sytuacje bo nie udało się nic znaleźć. A sprawdzał sporo, restartował, wgrywał na nowo sterownik.
Być może ta funkcja ma się dopiero pojawić po tej migracji o której pisałem tutaj: viewtopic.php?f=9&t=984
Być może ta funkcja ma się dopiero pojawić po tej migracji o której pisałem tutaj: viewtopic.php?f=9&t=984
Zadowolny z GunMetal Sportline
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: Akcja Serwisowa 91V1
Wyjaśniło się, odpowiedź tutaj
viewtopic.php?f=9&t=983&p=20974#p20974
TL;DR Prawdopodobnie "w międzyczasie" dodano krok weryfikacji kto ma prawo zamykać i otwierać. Do profilu należy dodać datę urodzin i prosić w salonie o "weryfikację". Po zostaniu użytkownikiem zweryfikowanym, ma działać.
viewtopic.php?f=9&t=983&p=20974#p20974
TL;DR Prawdopodobnie "w międzyczasie" dodano krok weryfikacji kto ma prawo zamykać i otwierać. Do profilu należy dodać datę urodzin i prosić w salonie o "weryfikację". Po zostaniu użytkownikiem zweryfikowanym, ma działać.
Zadowolny z GunMetal Sportline
Re: Akcja Serwisowa 91V1
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt. Uprzejmie informuję, że aby funkcjonalność Skoda Connect wróciła do prawidłowego funkcjonowania konieczna będzie wizyta w Autoryzowanym Serwisie marki Skoda w celu wgrania nowego oprogramowania do systemu w samochodzie.
Jeśli aktualizacja nie przyniesie pożądanych skutków, pracownik serwisu powinien skontaktować się z pomocą techniczną przy pomocy własnego systemu zgłoszeń.
Przepraszamy za utrudnienia i niedogodności.
odpowiedz skody
dziękuję za kontakt. Uprzejmie informuję, że aby funkcjonalność Skoda Connect wróciła do prawidłowego funkcjonowania konieczna będzie wizyta w Autoryzowanym Serwisie marki Skoda w celu wgrania nowego oprogramowania do systemu w samochodzie.
Jeśli aktualizacja nie przyniesie pożądanych skutków, pracownik serwisu powinien skontaktować się z pomocą techniczną przy pomocy własnego systemu zgłoszeń.
Przepraszamy za utrudnienia i niedogodności.
odpowiedz skody
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: Akcja Serwisowa 91V1
Taki sam mail dostałem swego czasu. Tu jest powiązany temat i sugerowane rozwiązanie viewtopic.php?f=10&t=661&start=20#p21144
Zadowolny z GunMetal Sportline