Zabłocona komora silnikowa
Re: Zabłocona komora silnikowa
Za ok. tydzień odbieram swojego Sportline, wyjedzie w ogóle bez pokrywy silnika.
Niewyobrazam sobie, że do jesieni/zimy Skoda nieogarnie kampanii na dołożenie pokrywy.
Inna sprawa, jestem ciekaw jak dołożenie uszczelek wpłynie latem na temp. oleju itd. przy temperaturach +30 st. C.
Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
Niewyobrazam sobie, że do jesieni/zimy Skoda nieogarnie kampanii na dołożenie pokrywy.
Inna sprawa, jestem ciekaw jak dołożenie uszczelek wpłynie latem na temp. oleju itd. przy temperaturach +30 st. C.
Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
Re: Zabłocona komora silnikowa
do regulacji temperatury oleju sluzy uklad chlodzenia i miska olejowa przy duzych predkosciach, a nie szczeliny pod maska.
Re: Zabłocona komora silnikowa
W maluchu tez ?
Zamówiłem 3m uszczelki i ponaklejałem jak niżej na zdjęciach. Z moich pomiarów wyszło ze tylko uszczelki zaznaczone na czerwono coś pomagają, na żółto absolutnie nic. Generalnie przydała by się wyższa uszczelka ale takich nie znalazłem. Sugeruje tez naklejenie uszczelki tylko pod znaczkiem i obok tej uszczelki która już jest. Pomiar wykonałem umieszczając pocięte paski papieru pod maską.
Re: Zabłocona komora silnikowa
Jakich konkretnie uszczelek użyłeś, masz jakiś link?
Re: Zabłocona komora silnikowa
w maluch tez, tam masz chlodzenie powietrzem
Re: Zabłocona komora silnikowa
a maluch bis ma chlodzenie wodne
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 14 sie 2021, 13:24
- Lokalizacja: Szczecin
- Samochód: Kodiaq Sportline FL 2022 1,5 TSI manual
Re: Zabłocona komora silnikowa
Kupiłem w maju te uszczelki i mimo poprawnego odtłuszczenia poodpadały mi od nagrzania się czarnej maski. Cud, że zauważyłem jak zakładałem odstraszacz na kuny, zanim gdzieś się wciągnęły między paski silnika.
Więc, jak mawiał towarzysz Lenin, "ufaj ale sprawdzaj"
Więc, jak mawiał towarzysz Lenin, "ufaj ale sprawdzaj"
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 14 paź 2021, 12:54
- Samochód: czekam na: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 150KM 4x4
Re: Zabłocona komora silnikowa
Przerabiałem ten temat u siebie. U mnie wystarczyło 20 cm pod maską (pod znaczkiem). Oraz 20cm na dolnej obudowie.
W taki sposób aby te dwie uszczelki stykały się po zamknięciu maski. Przyklejenie uszczelki pod maską i tak tworzyło szparę.
W taki sposób aby te dwie uszczelki stykały się po zamknięciu maski. Przyklejenie uszczelki pod maską i tak tworzyło szparę.