Strona 70 z 71

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 22 lut 2021, 17:00
autor: Alek2000
Mam pytanie, od jakiegoś czasu próbuje zrobić sobie kartę zdrowia pojazdu w aplikacji , pomimo tego że żądam nowego raportu i licznik dostępnych raportów ubywa to ciągle mam dostępny raport z grudnia
Czy ktoś wie jak to coś ogarnąć, bo wylogowalem się z apki itp ale noc to nie pomaga

Obrazek

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 01 mar 2021, 10:20
autor: Vibor
Mają awarię , mam to samo i nie widać rozwiązania problemu - chyba sobie nie radzą . Dodatkowo mam np dwu krotnie wysyłane informacje o wyjeździe ze strefy chronionej . Skoda Connect coraz bardziej jest niedopracowana albo sobie odpuszczają ten dodatek - chyba czas na rezygnację i dalsze opłacanie za nic :(

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 23 kwie 2021, 14:22
autor: Sturnn
Cześc,

Zauważyłem, że od 03.04.2021 mam niezsynchronizowany swój profil, który z koleji nie moze sie zsynchronizowac ponieważ nie mam polaczenia z internetem czy to przez eSIM czy nawet jak zrobię hotspot ze swojego telefonu. Miał ktoś coś podobnego?

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 23 kwie 2021, 14:39
autor: D10ni
Sturnn pisze:
23 kwie 2021, 14:22
Zauważyłem, że od 03.04.2021 mam niezsynchronizowany swój profil, który z koleji nie moze sie zsynchronizowac ponieważ nie mam polaczenia z internetem czy to przez eSIM czy nawet jak zrobię hotspot ze swojego telefonu. Miał ktoś coś podobnego?

Skoro piszesz o eSIM, to zakładam że masz MIB3? Wcześniej działało? Abonament opłacony? Widziałem Twój post także w "Infotainment w Amundsenie". Przed wizytą w serwisie sugeruję kontakt z infolinią. Mają dostęp do części informacji na temat połączenia samochodu.

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 23 kwie 2021, 14:49
autor: Sturnn
D10ni pisze:
23 kwie 2021, 14:39
Skoro piszesz o eSIM, to zakładam że masz MIB3? Wcześniej działało? Abonament opłacony? Widziałem Twój post także w "Infotainment w Amundsenie". Przed wizytą w serwisie sugeruję kontakt z infolinią. Mają dostęp do części informacji na temat połączenia samochodu.
Samochód jest z grudnia więc pierwszy, darmowy rok jeszcze nie minął więc zakładam, że powinno być ok. Tak, wcześniej działało. Dzięki za poradę, spróbuję się zdzwonić z infolinią.

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 20 paź 2021, 15:09
autor: herman00
Czy po roku użytkowania, czyli wygaśnięciu pakietu Skoda Connect (bez zakupu aktualizacji) aplikacja MySkoda też właściwie jest do odinstalowania, bo nawet nie pokazuje kiedy mam wymianę oleju i serwis ?

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 20 paź 2021, 16:26
autor: MałGorzata
Tak. Nic tam już nie pozostaje.

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 02 lut 2022, 8:42
autor: delong
Witam wszystkich.
Pomału tracę siły na to co się wyrabia z aplikacją Skody. Prowadzę korespondencję od maja 2021. Infolinia Skody twierdzi, że takie problemy tylko u mnie. Zgłaszajcie zatem bo nikt się za to nie zabierze. Poniżej wklejam wczorajszą odpowiedź. Nie wiem czy translator całkowicie przeinaczył treść bo to się nie trzyma kupy. Jak mogę opuścić miejsce docelowe skoro się do niego udaję? :)

W dniu 01.02.2022 o 15:21, Infolinia ŠKODA pisze:

Dzień dobry,

zgadza się, to zachowanie jest prawidłowe.

Poniżej przesyłam przetłumaczoną odpowiedź z Działu Technicznego.

Na zrzutach ekranu, które nam przesłałeś, widzimy 2 różne miejsca docelowe, które opuszczasz w tym samym czasie, pierwsze: G20 i drugi: okolice S43. Taka jest zaprojektowana funkcja usługi, po opuszczeniu miejsca docelowego otrzymujemy powiadomienie. Jeśli zostawisz samochód np. 60 km dalej i uruchomisz go, otrzymasz ponownie to samo powiadomienie.


Pozdrawiam

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 24 paź 2022, 7:37
autor: floox
Szanowni,

podczepię się do tematu. Czy ktoś wie jak skutecznie zmienić S-PIN? Ani w aplikacji, ani przez stronę nie mogę tego zrobić. Problem jest ze zdalnym ogrzewaniem. Na ajfonsie w ogóle nie daje mi wpisać S-PIN - od razu pokazuje błąd, na andku daje wpisać, ale mówi, że jest nieprawidłowy (mimo, że jest). Próba zmiany lub resetu kończy się komunikatami błędów. Oczywiście już wszystko zgłaszałem, samochód był pół dnia w ASO, profil kierowcy mam potwierdzony - nadal pupa.

Co robić? Jak żyć? Może ktoś coś? Z góry bardzo dziękuję!

Pzdr Flx

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 23 gru 2023, 9:25
autor: artly
Czy po zatankowaniu do pełna nie powinna się skasować uwaga zatankuj, aplikacja pokazuje pełny zasięg, ale w karcie zdrowia samochodu ciągle mam uwagę w innych zatankuj. Może trzeba to jakoś odświeżyć?