Re: Nowa wersja aplikacji Skoda Connect
: 27 wrz 2020, 15:15
U mnie na telefonie miele od wczoraj. Ani nie mogę zamknąć aplikację, ani nic zrobić mimo wyłączenia i ponownego włączenia telefonu.
Pierwsze w Polsce forum dyskusyjne właścicieli i fanów Škody Kodiaq
https://www.kodiaq-klub.pl/forum/
Z tym logowaniem to chyba nie do końca prawda. U mnie czasami ubijam kilka razy apkę i wtedy znowu działa bez logowania. Jak wyskakuje logowanie, to zazwyczaj w ten sposób mogę to obejść. Ale faktycznie - nie wiem kto to pisał, ale działa całkowicie niestabilnie.MałGorzata pisze: ↑26 wrz 2020, 20:05Aplikacja w wersji znanej obecnie nie działa dobrze i stabilnie. Natomiast poprzednia wersja - dostepne chyba do maja 2019 u mnie działała bez zarzutu. Obecnie najbardziej mnie denerwuje ciągła konieczność logowania.
Resetowałeś infotainment?dj_delphin pisze: ↑30 wrz 2020, 14:18Witam, mam problem z działaniem usług "infotainment online" W menu columbusa znajduje się wyłącznie "tryb prywatny" oraz "car connect" natomiast niema opcji "infotainment online" miał ktoś może taki objaw? usługi car connect działają, natomiast wykupione usługi "infotainment online" rzecz jasna nie działają z racji braku takiej opcji do wyboru w menu...
Kilka dni temu próbowałem usunąć użytkownika z samochodu i niestety bezskutecznie. Dopiero na stronie skoda connect usunąłem użytkownika, utworzyłem nowe konto i otrzymałem nowy kod do rejestracji. Przez jeden dzień próbowałem wklepać ten kod do columbusa i ciąglę wyskakiwał błąd. Dopiero wczoraj rejestracja przebiegła domyślnie. Dzisiaj natomiast chciałem wedle Twoich wskazówek usunąć właściciela z columbusa i wykonać reset i dalej ten sam problem, tzn. nie można usunąć właściciela. Przywrócenie ustawień fabrycznych również nie usunęło właściciela. Co więcej jeśli chcę przejść na tryb prywatny to nie mogę w ogóle włączyć tej opcji.D10ni pisze: ↑30 wrz 2020, 22:07Resetowałeś infotainment?dj_delphin pisze: ↑30 wrz 2020, 14:18Witam, mam problem z działaniem usług "infotainment online" W menu columbusa znajduje się wyłącznie "tryb prywatny" oraz "car connect" natomiast niema opcji "infotainment online" miał ktoś może taki objaw? usługi car connect działają, natomiast wykupione usługi "infotainment online" rzecz jasna nie działają z racji braku takiej opcji do wyboru w menu...
Można też przywrócić ustawienia fabrycznie i zarejestrować jeszcze raz.
W licencjach na portalu SC masz wszystko tak jak trzeba?
Wszystko spoko, tylko ma się to nijak do realiów bo producentem aplikacji są Czesi i Skoda Polska ma tutaj tyle samo do powiedzenia co ja, czy Typwroblew pisze: ↑01 paź 2020, 9:33Wydaje mi się, że takie rozpisywanie się tutaj o problemach z tą aplikacją (uzasadnionych, bo też je mam) nic nie daje. Temat mieli się wśród użytkowników i tyle, a autor aplikacji nic nie wie i jest dumny ze swojego dzieła.
Wg mnie należałoby za każdym razem, gdy występuje problem, robić wpis np na oficjalnej stronie Skoda Polska na FB.
Gdyby codziennie dostawali taki wpis, to nie mogli by już tak tego bagatelizować i nic z tym nie robić.
Takie moje skromne zdanie, na bazie doświadczeń z Renault. Pisanie i zgłaszanie bezpośrednio do nich problemów nic nie dawało. Natomiast wpis na oficjalnej stronie na FB od razu poruszał całe Renault, aby jak najszybciej rozwiązać problem.