Strona 50 z 71

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 07 cze 2019, 11:56
autor: Vibor
to wychodzi ,że chyba losowo przedłużają :) , mi odpisali ,że nie przedłużyli a przedłużą po usunięciu awarii ( i nadal twierdzą że jeszcze kilka dni :( )

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 07 cze 2019, 12:13
autor: MałGorzata
U mnie przedłużyli po ok. 10 dniach od wymiany mailowej.

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 07 cze 2019, 12:54
autor: Malenstwo8
MałGorzata pisze:
07 cze 2019, 12:13
U mnie przedłużyli po ok. 10 dniach od wymiany mailowej.
No to czekam.

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 07 cze 2019, 14:03
autor: michalmiko
Malenstwo8 pisze:
06 cze 2019, 22:17
Nie podoba mi się tylko ta mowa apka na tel. Jakaś taka mało czytelna.
Też odnoszę takie wrażenie, choć jeszcze wszelkie dane są zamrożone sprzed 69 dni i nie wiem jak to wszystko będzie wyglądało z aktualnymi danymi, ale jakoś tak za dużo tego przewijania...
ncb pisze:
07 cze 2019, 7:15
U mnie to nie działa na Androidzie zbyt dobrze. Jeśli będę cały czas patrzył na telefon to może akurat zobaczę, ale niektóre powiadomienia (również mailowe) przychodzą z 2 godzinnym opóźnieniem, więc delikatnie za późno. Ogólnie mam wrażenie że całość działa nie do końca stabilnie, raz apka działa w miarę ok, ale zazwyczaj tak jakby chciała i nie mogła i jakiekolwiek odświeżenie statusu auta trwa np. 30 sekund albo dłużej.
A inne maile też Ci przychodzą z takim opóźnieniem? Jeżeli też, to widocznie masz coś z zarządzeniem energią smartfona. Wiem, że jak przesiadłem się z iPhone 8 plus na Xiaomi, to musiałem w nim dość sporo pogmerać w uprawnieniach aplikacji, ustawieniach baterii i autostarcie, bo też było spore opóźnienie, albo brak powiadomień jak telefon był zablokowany. Na iPhone jakoś tak to wszystko od razu przychodziło.



A teraz mam do Was pytanko: Czy Infotaiment Online, to też przyciski na podsufitce, czy przyciski to remote access?
Zalogowałem się na portal, z myślą, że pewnie nadal mi nie przedłużyli abonamentu, a tu niespodzianka, remote access przedłużone i Infotaiment Online też :D Chyba za bardzo im zalazłem za skórę :lol:, albo w serwisie coś poknocili jak auto było w sprawie niedziałania usług online :D

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 07 cze 2019, 16:22
autor: Malenstwo8
@michalmiko zamieniłeś IP na Xiaomi? 😳
Sorry za OT, ale musiałem 🙂
Ja czekam na przedłużenie. Na IP praży wszystko elegancko.

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 07 cze 2019, 16:42
autor: RobKos
Malenstwo8 pisze:
06 cze 2019, 10:25
Słuchajcie jaja. Wysłałem rano maila na adres, który podał @Marcinek i za 5 min zadziałało i działa :)
Pewnie zbieg okoliczności, ale śmiechłem :)
Gratulacje:)
U mnie już 68 dni bez usługi, czyli ponad 2 miesiące. W drugiej połowie czerwca kończy się bezpłatny okres.
Napisałem do nich, w odpowiedzi zaoferowali te 3 miesiąca, więc skorzystam. Dopóki jednak usługa nie działa, to zaraz te 3 miesiące prolongaty zostanie zjedzone:))

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 07 cze 2019, 17:31
autor: michalmiko
Malenstwo8 pisze:
07 cze 2019, 16:22
@michalmiko zamieniłeś IP na Xiaomi? 😳
Sorry za OT, ale musiałem 🙂
Ja czekam na przedłużenie. Na IP praży wszystko elegancko.
Znaczy mam iPhone 8plus, ale poszedł w ostawkę (został jako drugi telefon z innym systemem), bo chciałem wrócić do androida. Nie podoba mi się, że iOS jest zamkniętym systemem. Nic tam nie mogę sobie wgrać tak prosto jak na Androida, podłączenie do samochodu przez carplay kończyło się jakimiś błędami w działaniu systemu w samochodzie, mniej przydatnych dla mnie aplikacji, brak apki do nagrywania rozmów, często nie synchronizował danych ze smartwatchem... długo by wymieniać ;)

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 07 cze 2019, 19:39
autor: Malenstwo8
michalmiko pisze:
07 cze 2019, 17:31
Malenstwo8 pisze:
07 cze 2019, 16:22
@michalmiko zamieniłeś IP na Xiaomi? 😳
Sorry za OT, ale musiałem 🙂
Ja czekam na przedłużenie. Na IP praży wszystko elegancko.
Znaczy mam iPhone 8plus, ale poszedł w ostawkę (został jako drugi telefon z innym systemem), bo chciałem wrócić do androida. Nie podoba mi się, że iOS jest zamkniętym systemem. Nic tam nie mogę sobie wgrać tak prosto jak na Androida, podłączenie do samochodu przez carplay kończyło się jakimiś błędami w działaniu systemu w samochodzie, mniej przydatnych dla mnie aplikacji, brak apki do nagrywania rozmów, często nie synchronizował danych ze smartwatchem... długo by wymieniać ;)
😳
IOS stabilność - poziom hard 🙂

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 07 cze 2019, 19:47
autor: root
Podzielam zdziwienie zamiany iPhone'a na Androida. Niemniej jednak proszę o trzymanie się tematu ;)

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

: 07 cze 2019, 21:18
autor: michalmiko
Malenstwo8 pisze:
07 cze 2019, 19:39
😳
IOS stabilność - poziom hard 🙂
Trochę się to już zmieniło, częściej na iosie mi się wysypywały różne aplikacje ;) Nie mniej jednak każdy z tych systemów ma swoje wady i zalety, dlatego mam oba telefony i iPada (do obsługi drona i ogólnie jako tablet).

Root, już koniec OT.

Dajcie mi odpowiedź na moje pytanie :P
michalmiko pisze:
07 cze 2019, 14:03

A teraz mam do Was pytanko: Czy Infotaiment Online, to też przyciski na podsufitce, czy przyciski to remote access?
Zalogowałem się na portal, z myślą, że pewnie nadal mi nie przedłużyli abonamentu, a tu niespodzianka, remote access przedłużone i Infotaiment Online też :D Chyba za bardzo im zalazłem za skórę :lol:, albo w serwisie coś poknocili jak auto było w sprawie niedziałania usług online :D
Do czego to doszło, że sam siebie cytuję 8-) :lol: