Strona 4 z 71
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
: 26 mar 2019, 17:23
autor: Malenstwo8
Właśnie wróciłem z trasy 400 km i wszystko działa. Mierzy, waży, liczy
Nawet z serwisu dzwonili się umówić na serwis, bo apka wtsłała zgłoszenie
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
: 26 mar 2019, 19:13
autor: D10ni
MałGorzata pisze: ↑26 mar 2019, 15:54
U mnie wszystko działa jak należy poza przerwą (zawieszeniem usługi) z poprzedniego weekendu, która została usuniętą poprzez restart akumulatorowy.
Widać że metody landroverowe najskuteczniejsze
BTW, zdalnie zablokowałem samochód. czyli ostatecznie zadziałało wszystko co miało zadziałać. Wracając do mojej poprzedniej wypowiedzi, gdyby Skoda komunikowała salonom/serwisom (choć i użytkownikom by wypadało) że są przerwy w świadczeniu usług czy problemy, chyba z 6-8rh serwisu w moim przypadku dało by się zaoszczędzić.
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
: 26 mar 2019, 19:26
autor: MałGorzata
D10ni pisze: ↑26 mar 2019, 19:13
Wracając do mojej poprzedniej wypowiedzi, gdyby Skoda komunikowała salonom/serwisom (choć i użytkownikom by wypadało) że są przerwy w świadczeniu usług czy problemy, chyba z 6-8rh serwisu w moim przypadku dało by się zaoszczędzić.
Tu niestety słabo. Obsługa błędów jest prawie żadna ale to wynika raczej ze specyfiki oprogramowania
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
: 27 mar 2019, 17:27
autor: Spawacz21
Z glowy pisze bo w trasie(kierowca) a kodiaq od 3 tygodni. Więc Car>ustawienia>i chyba Car Connect. I po przyjeździe z trasy tej zakładki brak . Nie mogę się zarejestrować. A przez 2 tygodnie usługa działała do 19 marca. 22 marca odwiedzenie serwisu dowiedziałem się że trzeba zrestartowac konto więc na miejscu to zrobiliśmy i jakie było zdziwienie sprzedawcy który ze mną wsiadł żeby ukończyć rejestrację a tu brak owej zakładki. Panowie z serwisu samochód na warsztat wzięli Ale po 2 godzinach oddali i powiedzieli że tak na szybko to nie dadzą raty i żeby zostawić na 2 dni . Samochodów potrzebny więc do domku pojechałem. Mieli dac cynk jakby ten problem rozwiązali Ale do tej pory cisza
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
: 27 mar 2019, 18:26
autor: D10ni
A próbowałeś tej "siłowej" metody - odłączenie akumulatora?
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
: 27 mar 2019, 19:04
autor: Spawacz21
Spróbuję w piątek jak wrócę
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
: 27 mar 2019, 19:24
autor: MałGorzata
D10ni pisze: ↑27 mar 2019, 18:26
A próbowałeś tej "siłowej" metody - odłączenie akumulatora?
Wg mnie to bardziej "analogowa" niż "siłowa" ale tak czy inaczej kuriozalna
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
: 27 mar 2019, 19:26
autor: Spawacz21
Może ktoś kto się zna na kodowaniu wie w którym sterowniki trzeba włączy lub wyłączyć jakiś bit żeby zakładka powróciła. Obd 11 mam.
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
: 27 mar 2019, 19:30
autor: michalmiko
A może sam reset systemu multimedialnego? W tym z gałkami wystarczy na włączonym wcisnąć tą od głośności na jakieś 10 sekund. U mnie pomogło, jak coś się zawiesiło po podłączeniu iPhone i głos albo był na 'maxa' , albo wcale. Może i tu pomoże?
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
: 27 mar 2019, 19:33
autor: D10ni
Spawacz21 pisze: ↑27 mar 2019, 19:26
Może ktoś kto się zna na kodowaniu wie w którym sterowniki trzeba włączy lub wyłączyć jakiś bit żeby zakładka powróciła. Obd 11 mam.
A sprawdziłeś czy nie sypnęło błędami?
Jeśli OBDEleven z oficjalnego źródła w PL, to akurat kolega dystrybutor jest na naszym forum @Eldar, może warto napisać do niego. Bo ze sprzętem kupiłeś także wsparcie.