NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
Awatar użytkownika
stingerA6
Posty: 1598
Rejestracja: 21 maja 2018, 21:19
Lokalizacja: Lubuskie
Samochód: Romet Wigry 3

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: stingerA6 »

Problemy z tego wątku były dwa.
Pierwszy na przełomie roku, polegający na problemach z dodaniem nowego auta.
Drugi, kilka dni temu. Objawiał się brakiem połączenia z autem, więc brakiem odczytu jego danych oraz możliwościami zdalnego zarządzania samochodem.


"Forum to nie agencja towarzyska.....wszystkim nie dogodzimy"
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."

Sponsor

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Sponsor


Malenstwo8
Posty: 2396
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 150 KM DSG

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Malenstwo8 »

Logowanie z telefonu. Abonament przedłużyłem 16 lutego.

D10ni
Posty: 852
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: D10ni »

No a ja dziś koło 11 (rano) poległem znowu.
Obrazek

Próbowałem zarówno udostępniając WLAN z telefonu jak i z podłączonym CarStickiem. Także jeszcze raz w portalu usunąłem samochód, dodałem na nowo i ponownie próbowałem zarejestrować.
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Awatar użytkownika
stingerA6
Posty: 1598
Rejestracja: 21 maja 2018, 21:19
Lokalizacja: Lubuskie
Samochód: Romet Wigry 3

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: stingerA6 »

No to tylko aso i restart modułu (założenie ponowne trybu transportowego i ściągnięcie go). Zawsze to pomaga.
"Forum to nie agencja towarzyska.....wszystkim nie dogodzimy"
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."

root
Administrator
Posty: 1346
Rejestracja: 09 lis 2016, 12:06
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Superb III Combi 1.8 TSI 180 KM

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: root »

D10ni pisze:
22 mar 2019, 20:48
@root mamy możliwość odpalenia shoutboxa na głównej? Można by "na szybko" wymieniać się informacjami, np o statusie usług itp...
Nigdy nie wiedziałem po co to jest i nigdy nie wiedziałem tam sensownych dyskusji…
Ale w razie zainteresowania załóż propozycję w odpowiednim miejscu na forum.
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Kodiaqa? Daj mu znać o naszym forum! :)

D10ni
Posty: 852
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: D10ni »

stingerA6 pisze:
24 mar 2019, 14:28
No to tylko aso i restart modułu (założenie ponowne trybu transportowego i ściągnięcie go). Zawsze to pomaga.
Dzięki, mam nadzieję że zadziała.
root pisze:
24 mar 2019, 14:38
D10ni pisze:
22 mar 2019, 20:48
@root mamy możliwość odpalenia shoutboxa na głównej? Można by "na szybko" wymieniać się informacjami, np o statusie usług itp...
Nigdy nie wiedziałem po co to jest i nigdy nie wiedziałem tam sensownych dyskusji…
Ale w razie zainteresowania załóż propozycję w odpowiednim miejscu na forum.
No właśnie nie do dyskusji, raczej do jednorazowych pytań nie wartych trzymania w wątkach w odpowiednich kategoriach, albo do podawania "wiadomości z ostatniej chwili". Wrzucę "w odpowiednie miejsce" ;-)
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Spawacz21
Posty: 13
Rejestracja: 16 sty 2019, 11:25
Samochód: Kodiaq tsi2.0

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Spawacz21 »

A u mnie zniknęła zakładka w ustawieniach od Connect i nic nie mogą Panowie w salonie zrobić

bodzioxl
Posty: 169
Rejestracja: 20 sty 2017, 18:49
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Skoda, Kodiaq, Ambition 1,4 TSI, 125kM

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: bodzioxl »

Już tu Parę Osób na forum wspominało o odłączaniu akumulatora. Tak zrobiłem, na wyraźne wskazanie serwisu. Pomogło działa po tej czynności Skoda Connect bez zarzutu.
bodzioDW Skoda, Kodiaq, Ambition 1,4 TSI, 125kM, 7-os

D10ni
Posty: 852
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: D10ni »

Spawacz21 pisze:
25 mar 2019, 18:53
A u mnie zniknęła zakładka w ustawieniach od Connect i nic nie mogą Panowie w salonie zrobić
Jaka zakładka Ci zniknęła?

Uzupełniając, dziś odwiedziłem po raz kolejny serwis, bo mam blisko, kawę mają dobrą i nie chciało mi się grzebać przy akumulatorze. Trochę to trwało, ostatecznie dostałem kluczyki i info: "Zrobione. ale pytaliśmy kanałem serwisowym i dali informację że serwery nadal nie działają jak trzeba".
Uruchomiłem w samochodzie rejestrację i dostałem:
Obrazek

Żeby było śmieszniej, jednocześnie mail wpadł do skrzynki że rejestracja przebiegła poprawnie i siedząc już w pracy przy kompie widzę poprawnie samochód.
Ostatecznie mam wrażenie że serwisy i klienci trzymani są w niewiedzy (brak jakiejkolwiek informacji o że z usługą SC coś nie tak, brak okien serwisowych) co powoduje tylko zamieszanie i dodatkową pracę dla serwisu. No i obsługa błędów w aplikacjach i SC w samochodzie obsysa.
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 1855
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

U mnie wszystko działa jak należy poza przerwą (zawieszeniem usługi) z poprzedniego weekendu, która została usuniętą poprzez restart akumulatorowy.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

ODPOWIEDZ