Podłączę się.
Przestała mi działać Skoda Connect.
Od 2 dni się nie łączy z autem. Dopiero co wykupiłem przedłużenie abonamentu na kolejny rok. Dzięki Skoda
Co robic?
NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
odłącz akumulator i powinno wrócić po ponownym podpięciu ( tak z 1h proponują na forach - też sprawdziłem i działa )
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Musicie się przygotować na choinkę i wysyp błędów po ponownym podłączeniu akumulatora. Powinny ustąpić po przejechaniu około kilometra
-
OnlinestingerA6
- Posty: 2025
- Rejestracja: 21 maja 2018, 21:19
- Lokalizacja: Lubuskie
- Samochód: Bardzo Mocarny Wagon - prawie Kodiaq
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Problem z usługą spowodowany zmiana serwera u dostawcy. Problem miał byc przejściowy od 19 do 20 marca, niestety od 5 dni umarło mu się dokumentnie. U mnie tez nie działa.
"Forum to nie agencja towarzyska.....wszystkim nie dogodzimy"
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
- MałGorzata
- Posty: 2886
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Metoda "na akumulator" restartuje SKODA CONNECT.
Jeśli ta procedura nie pomoże to znaczy, że akcja jest po stronie serwera
U mnie restart był w ten poniedziałek. Usługa umarła w poprzedni piątek a że weekend był to naprawa poczekała do poniedziałku.
Jeśli ta procedura nie pomoże to znaczy, że akcja jest po stronie serwera
U mnie restart był w ten poniedziałek. Usługa umarła w poprzedni piątek a że weekend był to naprawa poczekała do poniedziałku.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Ja akurat byłem po akcji serwisowej aktualizacji OCU. Opisywałem to w innym wątku bo po wszystkim i tak nie działało zdalne blokowanie i odblokowanie. Salon ani serwis nie miał wiedzy, że niezbędna jest weryfikacja użytkownika. Zweryfikowano, badge zielony w portalu się pojawił. I od kliku dni przestało w ogóle działać. Na portalu niemieckim wyczytałem że podmiana serwerów (która miała także wymusić wymianę S-PIN) została przełożona. Napisałem do infolinii i dostałem zwrotkę z procedurą przywrócienia do ustawień fabrycznych Skoda Connect. I poległem na usunięciu użytkownika. Wizyta w serwisie, z poziomu kompa diagnostycznego usunięto. "To pan zarejestruje już normalnie"... I znowu porażka. W portalu zgodnie z procedurą usunąłem samochód, dodałem. Nowy pin do wbicia w ustawieniach SC i rejestracji. Nie działa. Wpisuję kod, komunikat że nie można zarejestrować i mam powtórzyć. Znowu serwis. I różne próby. Z podłączonym carstickiem, z odłączonym, z hotspotem WLAN i bez. I **wno. Człowiek z serwisu dzwoni przy mnie na infolinię. Mówią że mają takie zgłoszenia i mają zalecać aktualizację softu a jak nie pomoże, to zgłaszanie do producenta w wewnętrznym systemie. Czyli infolinia nic nie wie o migracji serwerów.
I teraz najlepsze. Człowiek z serwisu wyciąga telefon z kieszeni, odpala apkę i z rezygnacją... "o, nasz samochód też niedostępny od wczoraj".... Uśmiechnąłem się, uścisnęliśmy dłonie i rozeszliśmy się obaj w nie najlepszych humorach.
@root mamy możliwość odpalenia shoutboxa na głównej? Można by "na szybko" wymieniać się informacjami, np o statusie usług itp...
I teraz najlepsze. Człowiek z serwisu wyciąga telefon z kieszeni, odpala apkę i z rezygnacją... "o, nasz samochód też niedostępny od wczoraj".... Uśmiechnąłem się, uścisnęliśmy dłonie i rozeszliśmy się obaj w nie najlepszych humorach.
@root mamy możliwość odpalenia shoutboxa na głównej? Można by "na szybko" wymieniać się informacjami, np o statusie usług itp...
Zadowolny z GunMetal Sportline
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
No to już wszystko jasne. Pozostaje czekać. Dzięki za info dla wszystkich.
-
OnlinestingerA6
- Posty: 2025
- Rejestracja: 21 maja 2018, 21:19
- Lokalizacja: Lubuskie
- Samochód: Bardzo Mocarny Wagon - prawie Kodiaq
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Melduję, że wróciło wszystko do normalności. Wreszcie
"Forum to nie agencja towarzyska.....wszystkim nie dogodzimy"
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Potwierdzam, aczkolwiek u mnie nie zapisał się przebieg i spalanie za czwartek, piątek i sobitę rano (a zrobiłem przez ten czas prawie 500 km). W ogólnym przebiegu jest to uwzględnione. Na przyszly rok dwa razy się zastanowię nad przedłużeniem tej opcji.
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Może to dziwne, ale zapytam:
- czy ten problem z logowaniem na Skoda Connect występował przy próbie logowania się w autku na Infotainmencie, czy też na komputerze?
- czy to pojawiło się przed, czy po przedłużeniu abonamentu?
Pytam, gdyż u mnie przez cały czas nie miałem i nie mam najmniejszego problemu z logowaniem się, czy to z komputera czy z telefonu. W aucie nie próbowałem jeszcze.
- czy ten problem z logowaniem na Skoda Connect występował przy próbie logowania się w autku na Infotainmencie, czy też na komputerze?
- czy to pojawiło się przed, czy po przedłużeniu abonamentu?
Pytam, gdyż u mnie przez cały czas nie miałem i nie mam najmniejszego problemu z logowaniem się, czy to z komputera czy z telefonu. W aucie nie próbowałem jeszcze.
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!