NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
Malenstwo8
Posty: 2396
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 150 KM DSG

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Malenstwo8 »

Podłączę się.
Przestała mi działać Skoda Connect.
Od 2 dni się nie łączy z autem. Dopiero co wykupiłem przedłużenie abonamentu na kolejny rok. Dzięki Skoda 👍
Co robic?



Sponsor

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Sponsor


Vibor
Posty: 329
Rejestracja: 23 sty 2018, 15:14
Samochód: Skoda Superb kombi 1.8 TSI STYLE

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Vibor »

odłącz akumulator i powinno wrócić po ponownym podpięciu ( tak z 1h proponują na forach - też sprawdziłem i działa ;) )

Awatar użytkownika
michalmiko
Posty: 854
Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
Lokalizacja: Podhale
Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: michalmiko »

Musicie się przygotować na choinkę i wysyp błędów po ponownym podłączeniu akumulatora. Powinny ustąpić po przejechaniu około kilometra ;)

Awatar użytkownika
stingerA6
Posty: 1598
Rejestracja: 21 maja 2018, 21:19
Lokalizacja: Lubuskie
Samochód: Romet Wigry 3

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: stingerA6 »

Problem z usługą spowodowany zmiana serwera u dostawcy. Problem miał byc przejściowy od 19 do 20 marca, niestety od 5 dni umarło mu się dokumentnie. U mnie tez nie działa.
"Forum to nie agencja towarzyska.....wszystkim nie dogodzimy"
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 1855
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Metoda "na akumulator" restartuje SKODA CONNECT.

Jeśli ta procedura nie pomoże to znaczy, że akcja jest po stronie serwera :)

U mnie restart był w ten poniedziałek. Usługa umarła w poprzedni piątek a że weekend był to naprawa poczekała do poniedziałku.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

D10ni
Posty: 852
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: D10ni »

Ja akurat byłem po akcji serwisowej aktualizacji OCU. Opisywałem to w innym wątku bo po wszystkim i tak nie działało zdalne blokowanie i odblokowanie. Salon ani serwis nie miał wiedzy, że niezbędna jest weryfikacja użytkownika. Zweryfikowano, badge zielony w portalu się pojawił. I od kliku dni przestało w ogóle działać. Na portalu niemieckim wyczytałem że podmiana serwerów (która miała także wymusić wymianę S-PIN) została przełożona. Napisałem do infolinii i dostałem zwrotkę z procedurą przywrócienia do ustawień fabrycznych Skoda Connect. I poległem na usunięciu użytkownika. Wizyta w serwisie, z poziomu kompa diagnostycznego usunięto. "To pan zarejestruje już normalnie"... I znowu porażka. W portalu zgodnie z procedurą usunąłem samochód, dodałem. Nowy pin do wbicia w ustawieniach SC i rejestracji. Nie działa. Wpisuję kod, komunikat że nie można zarejestrować i mam powtórzyć. Znowu serwis. I różne próby. Z podłączonym carstickiem, z odłączonym, z hotspotem WLAN i bez. I **wno. Człowiek z serwisu dzwoni przy mnie na infolinię. Mówią że mają takie zgłoszenia i mają zalecać aktualizację softu a jak nie pomoże, to zgłaszanie do producenta w wewnętrznym systemie. Czyli infolinia nic nie wie o migracji serwerów.
I teraz najlepsze. Człowiek z serwisu wyciąga telefon z kieszeni, odpala apkę i z rezygnacją... "o, nasz samochód też niedostępny od wczoraj".... Uśmiechnąłem się, uścisnęliśmy dłonie i rozeszliśmy się obaj w nie najlepszych humorach.

@root mamy możliwość odpalenia shoutboxa na głównej? Można by "na szybko" wymieniać się informacjami, np o statusie usług itp...
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Malenstwo8
Posty: 2396
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 150 KM DSG

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Malenstwo8 »

No to już wszystko jasne. Pozostaje czekać. Dzięki za info dla wszystkich.

Awatar użytkownika
stingerA6
Posty: 1598
Rejestracja: 21 maja 2018, 21:19
Lokalizacja: Lubuskie
Samochód: Romet Wigry 3

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: stingerA6 »

Melduję, że wróciło wszystko do normalności. Wreszcie
"Forum to nie agencja towarzyska.....wszystkim nie dogodzimy"
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."

Malenstwo8
Posty: 2396
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 150 KM DSG

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Malenstwo8 »

stingerA6 pisze:
23 mar 2019, 22:13
Melduję, że wróciło wszystko do normalności. Wreszcie
Potwierdzam, aczkolwiek u mnie nie zapisał się przebieg i spalanie za czwartek, piątek i sobitę rano (a zrobiłem przez ten czas prawie 500 km). W ogólnym przebiegu jest to uwzględnione. Na przyszly rok dwa razy się zastanowię nad przedłużeniem tej opcji.

bubuś
Posty: 487
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
Samochód: Kodiaq Style 2,0 TDI 190KM, 4x4, DSG + dodatki

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: bubuś »

Może to dziwne, ale zapytam:
- czy ten problem z logowaniem na Skoda Connect występował przy próbie logowania się w autku na Infotainmencie, czy też na komputerze?
- czy to pojawiło się przed, czy po przedłużeniu abonamentu?

Pytam, gdyż u mnie przez cały czas nie miałem i nie mam najmniejszego problemu z logowaniem się, czy to z komputera czy z telefonu. W aucie nie próbowałem jeszcze.
Follow your dreams :D
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

ODPOWIEDZ