Jak popatrzysz tu viewtopic.php?f=10&t=661&start=470#p23713 to na czwartym screenie widać że Skoda dzieli usługi na Care Connect i Infotainment Online. To pierwsze to jest pod sufitem i związane jest z transmisją przez eSIM statusu pojazdu, lokalizacji, zdalnego dostępu. To drugie to usługi działające poprzez Twoje połączenie - SIM w Columbusie, Carstick, router czy udostępnianie netu z telefonu.michalmiko pisze: ↑07 cze 2019, 14:03A teraz mam do Was pytanko: Czy Infotaiment Online, to też przyciski na podsufitce, czy przyciski to remote access?
Zalogowałem się na portal, z myślą, że pewnie nadal mi nie przedłużyli abonamentu, a tu niespodzianka, remote access przedłużone i Infotaiment Online też Chyba za bardzo im zalazłem za skórę , albo w serwisie coś poknocili jak auto było w sprawie niedziałania usług online
Żeby trochę zamotać, jest też podział z portalu, na Numery alarmowe, Proactive Service, Infotainment Online, Remote Access gdzie pierwsze dwie masz na 14(?) lat a za dwie pozostałe płacisz co roku (lub nie). Mi przedłużono tylko Remote Access o trzy miesiące.