NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: D10ni »

W ustawieniach samochodu masz Skoda Connect i tam powinieneś mieć trzy pozycje, rejestracja, i dwie inne. Kliknięcie na każdą z nich powoduje rozwinięcie listy "podusług" z datą do kiedy masz usługę.


Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Sponsor

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Sponsor


Malenstwo8
Posty: 2587
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Malenstwo8 »

D10ni pisze:
06 cze 2019, 12:31
W ustawieniach samochodu masz Skoda Connect i tam powinieneś mieć trzy pozycje, rejestracja, i dwie inne. Kliknięcie na każdą z nich powoduje rozwinięcie listy "podusług" z datą do kiedy masz usługę.
Ok. Sprawdzę w wolnej chwili. Dzięki. Póki co praży wszystko :)

Erlenn
Posty: 37
Rejestracja: 05 sie 2018, 3:22
Samochód: Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 190 KM 4x4 DSG

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Erlenn »

D10ni pisze:
06 cze 2019, 12:31
W ustawieniach samochodu masz Skoda Connect i tam powinieneś mieć trzy pozycje, rejestracja, i dwie inne. Kliknięcie na każdą z nich powoduje rozwinięcie listy "podusług" z datą do kiedy masz usługę.
A ja właśnie w ustawieniach nie mam Skoda Connect. W salonie twierdzą, że dopóki auto nie ma połączenia z netem, to ta pozycja nie będzie sie pokazywać w menu.

Ktoś wie czy to prawda? Mnie ręce opadają.

Malenstwo8
Posty: 2587
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Malenstwo8 »

Erlenn pisze:
06 cze 2019, 14:03
D10ni pisze:
06 cze 2019, 12:31
W ustawieniach samochodu masz Skoda Connect i tam powinieneś mieć trzy pozycje, rejestracja, i dwie inne. Kliknięcie na każdą z nich powoduje rozwinięcie listy "podusług" z datą do kiedy masz usługę.
A ja właśnie w ustawieniach nie mam Skoda Connect. W salonie twierdzą, że dopóki auto nie ma połączenia z netem, to ta pozycja nie będzie sie pokazywać w menu.

Ktoś wie czy to prawda? Mnie ręce opadają.
Sprawdzilem, też nie mam.

Awatar użytkownika
michalmiko
Posty: 942
Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
Lokalizacja: Podhale
Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: michalmiko »

Malenstwo8 pisze:
06 cze 2019, 12:08
D10ni pisze:
06 cze 2019, 10:33
To jeszcze zobacz czy Ci ...przedłużyli ;-)
Usługi oczywiście, bo mi po skardze w niektórych dodali 3 miesiące. Wtedy będziesz wiedział czy to przypadek.
Gdzie to sprawdzić?
Można też zalogować się przez komputer na Skoda Connect i w zakładce zakupów licencji sprawdzić do kiedy jest ważna :)

Awatar użytkownika
stingerA6
Posty: 2028
Rejestracja: 21 maja 2018, 21:19
Lokalizacja: Lubuskie
Samochód: Bardzo Mocarny Wagon - prawie Kodiaq

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: stingerA6 »

Ja podsumuje tą dyskusję tak:
1. Mam i o dziwo u mnie, jako jednego z nielicznych, działa
2. Traktuję to jako bajer i nie zapłaciłbym za to dodatkowo

Ale jakby nie patrzeć, przez tą awarię producent zrobił sobie niepotrzebną rysę na wizerunku.
"Forum to nie agencja towarzyska.....wszystkim nie dogodzimy"
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."

D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: D10ni »

Przepraszam za nieścisłą wypowiedź.
W samochodzie aby dotrzeć do czasu subskrybcji wchodzimy w menu w Amundsenie (w Columbus i Bolero przyjmuję że jest podobnie).
Tam powinien być kafelek Skoda Connect

Obrazek

Klikamy na kafelek i następnie na "zębatkę" ustawień (na dole ekranu)

Obrazek

Po kliknięciu powinniśmy zobaczyć:

Obrazek

Klikamy w Zarządzanie Usługami i powinniśmy zobaczyć:

Obrazek

Ostatnie problemy powodowały że nie było tam pozycji Care Connect (reszta była u mnie widoczna).

Kliknięcie na NAPIS Care Connect lub Infotainment Online powoduje rozwinięcie listy detalicznych usług:

Obrazek

Kliknięcie na STRZAŁKĘ konkretnej usługi aby zobaczyć długość licencji:

Obrazek

@michalmiko tak, w portalu te dane są (pogrupowane), bez rozbicia na poszczególne usługi.
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Malenstwo8
Posty: 2587
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Malenstwo8 »

@D10ni dzięki za super tutorial. Mam Bolero i nie mam takiego „kafelka”.
Pokombinuje inaczej, tak jak pisał @michalmiko.

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2888
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

U mnie nie ma "care connect" czyli menu potwierdza brak usługi. Może ponowne przypisanie samochodu coś pomoże?
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Awatar użytkownika
michalmiko
Posty: 942
Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
Lokalizacja: Podhale
Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: michalmiko »

Ja też wczoraj wysłałem maila, do tego znowu robiłem restart bezpiecznika, ale nadal nic. Malenstwo8, zazdroszczę, że Ci już działa. Dla mnie connect to rodzaj dodatkowego zabezpieczenia przy alarmie (wiem jak coś się dzieje z samochodem) i powiadomienie o obszarze, gdy żona przyjeżdża z zakupów do domu u muszę jej pomóc wypakować zakupy :D

ODPOWIEDZ