NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
W ustawieniach samochodu masz Skoda Connect i tam powinieneś mieć trzy pozycje, rejestracja, i dwie inne. Kliknięcie na każdą z nich powoduje rozwinięcie listy "podusług" z datą do kiedy masz usługę.
Zadowolny z GunMetal Sportline
-
- Posty: 2587
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
A ja właśnie w ustawieniach nie mam Skoda Connect. W salonie twierdzą, że dopóki auto nie ma połączenia z netem, to ta pozycja nie będzie sie pokazywać w menu.
Ktoś wie czy to prawda? Mnie ręce opadają.
-
- Posty: 2587
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Można też zalogować się przez komputer na Skoda Connect i w zakładce zakupów licencji sprawdzić do kiedy jest ważna
- stingerA6
- Posty: 2028
- Rejestracja: 21 maja 2018, 21:19
- Lokalizacja: Lubuskie
- Samochód: Bardzo Mocarny Wagon - prawie Kodiaq
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Ja podsumuje tą dyskusję tak:
1. Mam i o dziwo u mnie, jako jednego z nielicznych, działa
2. Traktuję to jako bajer i nie zapłaciłbym za to dodatkowo
Ale jakby nie patrzeć, przez tą awarię producent zrobił sobie niepotrzebną rysę na wizerunku.
1. Mam i o dziwo u mnie, jako jednego z nielicznych, działa
2. Traktuję to jako bajer i nie zapłaciłbym za to dodatkowo
Ale jakby nie patrzeć, przez tą awarię producent zrobił sobie niepotrzebną rysę na wizerunku.
"Forum to nie agencja towarzyska.....wszystkim nie dogodzimy"
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Przepraszam za nieścisłą wypowiedź.
W samochodzie aby dotrzeć do czasu subskrybcji wchodzimy w menu w Amundsenie (w Columbus i Bolero przyjmuję że jest podobnie).
Tam powinien być kafelek Skoda Connect
Klikamy na kafelek i następnie na "zębatkę" ustawień (na dole ekranu)
Po kliknięciu powinniśmy zobaczyć:
Klikamy w Zarządzanie Usługami i powinniśmy zobaczyć:
Ostatnie problemy powodowały że nie było tam pozycji Care Connect (reszta była u mnie widoczna).
Kliknięcie na NAPIS Care Connect lub Infotainment Online powoduje rozwinięcie listy detalicznych usług:
Kliknięcie na STRZAŁKĘ konkretnej usługi aby zobaczyć długość licencji:
@michalmiko tak, w portalu te dane są (pogrupowane), bez rozbicia na poszczególne usługi.
W samochodzie aby dotrzeć do czasu subskrybcji wchodzimy w menu w Amundsenie (w Columbus i Bolero przyjmuję że jest podobnie).
Tam powinien być kafelek Skoda Connect
Klikamy na kafelek i następnie na "zębatkę" ustawień (na dole ekranu)
Po kliknięciu powinniśmy zobaczyć:
Klikamy w Zarządzanie Usługami i powinniśmy zobaczyć:
Ostatnie problemy powodowały że nie było tam pozycji Care Connect (reszta była u mnie widoczna).
Kliknięcie na NAPIS Care Connect lub Infotainment Online powoduje rozwinięcie listy detalicznych usług:
Kliknięcie na STRZAŁKĘ konkretnej usługi aby zobaczyć długość licencji:
@michalmiko tak, w portalu te dane są (pogrupowane), bez rozbicia na poszczególne usługi.
Zadowolny z GunMetal Sportline
-
- Posty: 2587
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
@D10ni dzięki za super tutorial. Mam Bolero i nie mam takiego „kafelka”.
Pokombinuje inaczej, tak jak pisał @michalmiko.
Pokombinuje inaczej, tak jak pisał @michalmiko.
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
U mnie nie ma "care connect" czyli menu potwierdza brak usługi. Może ponowne przypisanie samochodu coś pomoże?
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Ja też wczoraj wysłałem maila, do tego znowu robiłem restart bezpiecznika, ale nadal nic. Malenstwo8, zazdroszczę, że Ci już działa. Dla mnie connect to rodzaj dodatkowego zabezpieczenia przy alarmie (wiem jak coś się dzieje z samochodem) i powiadomienie o obszarze, gdy żona przyjeżdża z zakupów do domu u muszę jej pomóc wypakować zakupy