NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 28 maja 2020, 21:15
- Lokalizacja: Serock
- Samochód: Kodiaq style szary steel 2.0 tdi 190km 4x4 DSG
Re: Nowa wersja aplikacji Skoda Connect
U mnie na telefonie miele od wczoraj. Ani nie mogę zamknąć aplikację, ani nic zrobić mimo wyłączenia i ponownego włączenia telefonu.
Style szary steel 2.0 TDI 190 KM 4x4 DSG RM2021
-
- Posty: 321
- Rejestracja: 26 kwie 2018, 9:34
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 190KM Style DSG 4x4
Re: Nowa wersja aplikacji Skoda Connect
Wyczyść cache
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 08 sie 2020, 16:25
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TSI
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Witam, mam problem z działaniem usług "infotainment online" W menu columbusa znajduje się wyłącznie "tryb prywatny" oraz "car connect" natomiast niema opcji "infotainment online" miał ktoś może taki objaw? usługi car connect działają, natomiast wykupione usługi "infotainment online" rzecz jasna nie działają z racji braku takiej opcji do wyboru w menu...
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Z tym logowaniem to chyba nie do końca prawda. U mnie czasami ubijam kilka razy apkę i wtedy znowu działa bez logowania. Jak wyskakuje logowanie, to zazwyczaj w ten sposób mogę to obejść. Ale faktycznie - nie wiem kto to pisał, ale działa całkowicie niestabilnie.MałGorzata pisze: ↑26 wrz 2020, 20:05Aplikacja w wersji znanej obecnie nie działa dobrze i stabilnie. Natomiast poprzednia wersja - dostepne chyba do maja 2019 u mnie działała bez zarzutu. Obecnie najbardziej mnie denerwuje ciągła konieczność logowania.
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Resetowałeś infotainment?dj_delphin pisze: ↑30 wrz 2020, 14:18Witam, mam problem z działaniem usług "infotainment online" W menu columbusa znajduje się wyłącznie "tryb prywatny" oraz "car connect" natomiast niema opcji "infotainment online" miał ktoś może taki objaw? usługi car connect działają, natomiast wykupione usługi "infotainment online" rzecz jasna nie działają z racji braku takiej opcji do wyboru w menu...
Można też przywrócić ustawienia fabrycznie i zarejestrować jeszcze raz.
W licencjach na portalu SC masz wszystko tak jak trzeba?
Zadowolny z GunMetal Sportline
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 08 sie 2020, 16:25
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TSI
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Kilka dni temu próbowałem usunąć użytkownika z samochodu i niestety bezskutecznie. Dopiero na stronie skoda connect usunąłem użytkownika, utworzyłem nowe konto i otrzymałem nowy kod do rejestracji. Przez jeden dzień próbowałem wklepać ten kod do columbusa i ciąglę wyskakiwał błąd. Dopiero wczoraj rejestracja przebiegła domyślnie. Dzisiaj natomiast chciałem wedle Twoich wskazówek usunąć właściciela z columbusa i wykonać reset i dalej ten sam problem, tzn. nie można usunąć właściciela. Przywrócenie ustawień fabrycznych również nie usunęło właściciela. Co więcej jeśli chcę przejść na tryb prywatny to nie mogę w ogóle włączyć tej opcji.D10ni pisze: ↑30 wrz 2020, 22:07Resetowałeś infotainment?dj_delphin pisze: ↑30 wrz 2020, 14:18Witam, mam problem z działaniem usług "infotainment online" W menu columbusa znajduje się wyłącznie "tryb prywatny" oraz "car connect" natomiast niema opcji "infotainment online" miał ktoś może taki objaw? usługi car connect działają, natomiast wykupione usługi "infotainment online" rzecz jasna nie działają z racji braku takiej opcji do wyboru w menu...
Można też przywrócić ustawienia fabrycznie i zarejestrować jeszcze raz.
W licencjach na portalu SC masz wszystko tak jak trzeba?
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Wydaje mi się, że takie rozpisywanie się tutaj o problemach z tą aplikacją (uzasadnionych, bo też je mam) nic nie daje. Temat mieli się wśród użytkowników i tyle, a autor aplikacji nic nie wie i jest dumny ze swojego dzieła.
Wg mnie należałoby za każdym razem, gdy występuje problem, robić wpis np na oficjalnej stronie Skoda Polska na FB.
Gdyby codziennie dostawali taki wpis, to nie mogli by już tak tego bagatelizować i nic z tym nie robić.
Takie moje skromne zdanie, na bazie doświadczeń z Renault. Pisanie i zgłaszanie bezpośrednio do nich problemów nic nie dawało. Natomiast wpis na oficjalnej stronie na FB od razu poruszał całe Renault, aby jak najszybciej rozwiązać problem.
Wg mnie należałoby za każdym razem, gdy występuje problem, robić wpis np na oficjalnej stronie Skoda Polska na FB.
Gdyby codziennie dostawali taki wpis, to nie mogli by już tak tego bagatelizować i nic z tym nie robić.
Takie moje skromne zdanie, na bazie doświadczeń z Renault. Pisanie i zgłaszanie bezpośrednio do nich problemów nic nie dawało. Natomiast wpis na oficjalnej stronie na FB od razu poruszał całe Renault, aby jak najszybciej rozwiązać problem.
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 19 maja 2017, 23:52
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: WRX STI 04'; Corolla TS 02', Scala 19'
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Wszystko spoko, tylko ma się to nijak do realiów bo producentem aplikacji są Czesi i Skoda Polska ma tutaj tyle samo do powiedzenia co ja, czy Typwroblew pisze: ↑01 paź 2020, 9:33Wydaje mi się, że takie rozpisywanie się tutaj o problemach z tą aplikacją (uzasadnionych, bo też je mam) nic nie daje. Temat mieli się wśród użytkowników i tyle, a autor aplikacji nic nie wie i jest dumny ze swojego dzieła.
Wg mnie należałoby za każdym razem, gdy występuje problem, robić wpis np na oficjalnej stronie Skoda Polska na FB.
Gdyby codziennie dostawali taki wpis, to nie mogli by już tak tego bagatelizować i nic z tym nie robić.
Takie moje skromne zdanie, na bazie doświadczeń z Renault. Pisanie i zgłaszanie bezpośrednio do nich problemów nic nie dawało. Natomiast wpis na oficjalnej stronie na FB od razu poruszał całe Renault, aby jak najszybciej rozwiązać problem.
Planujesz zakup samochodu?
Zapraszam poza forum 606987746
https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych!
Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.
Zapraszam poza forum 606987746
https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych!
Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
z tą uwagą, że jak sobie tu sami do siebie piszemy, to nie przynosi żadnego efektu. Nieco inaczej może to wyglądać jeśli pod presją użytkowników Skoda Polska będzie wywierać presję na Czechów.
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Aktualizacja aplikacji na Android z tego weekendu przyniosła poprawę stabilności pracy.
Przynajmniej narazie wszystko odpala się za pierwszym razem.
Przynajmniej narazie wszystko odpala się za pierwszym razem.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER